Осъдиха L`OREAL

  • 6 343
  • 107
# 30
не че нещо ама е съвсем нормално да пропуснат частта с МИНУСИТЕ в рекламата ... затова всеки си носи глава на раменете и решава какво, как, кога и къде ще използва... Peace
Виж целия пост
# 31
(сценарият е примерен)
Сестра ми е на 13 - гледа рекламата и решава, че не иска да спи като прилеп. Чете листовката , но пропуска малките букви (твърде свойствено за младото поколение). Да речем, че няма кой да и обясни, че това са глупости за цяла нощ с един тампон (както и за безкрайно дълги мигли) - слага си, а на сутринта се събужда с висока температура и повръщане.
Не знае, че е от тампона... стига се до спешното - ще й платят ли от О.В за подвеждането, довело до здравен проблем?!
Влязох в сайта им - малко женско царство - приятно направен - отговаря на всякаки въпроси (за хранене, диети, мъж или жена да ти е гинеколог,...) на 10 места се споменава, че според Stiftung Warentest са обявени за sehr gut  в сравнителен тест на 22 вида тампони, но никъде не се споменава за токсичният шок. НЕ е ли ПОДВЕЖДАЩО?!
Виж целия пост
# 32
добре са ги осъдили  Mr. Green


в рекламата не се споменава,много ясно...то коя реклама набляга на страничните ефекти  Rolling Eyes
в листовката на о.b. си пише и за страничните действия  Peace

а за спиралите...има много жени с чувствителни очи-те няма как да разберат дали една спирала ще и раздразни очите ако не я пробват...е то и с тампоните е така де
Виж целия пост
# 33
Аз имам чувството, че на всички реклами използват изкуствени мигли. )))
Купувала съм си почти всички рекламирани спирали, чак такъв ефект нямат.
newsm10 newsm10 newsm10
А какво ще кажете за Максфактор-не е ли същото?!
Въобще реклами от рода на 500%/мисля че беше Орифлейм или Ейвън/ и 2000калории-Максфактор-всички са такива!!!!
Ау това за О.Б.е още по-гадно -сега  го прочетох-Ами то като се знае че един тампон се сменя максимум на 2 часа си е направо Ужас! #2gunfire #Cussing out #2gunfire
Виж целия пост
# 34
Я, то питанка се оформила Rolling Eyes
Заради рекламата за нощно използване на тампон - за предпочитане пред превръзките за да не спиш с главата надолу и бла-бла. А никой не споменава за токсичния шок от който можеш да си пукнеш за едното чудо. Тампоните трябва да се сменят на 2-3, максимум 4 часа. Не можеш да си легнеш с тампон и да си спокойна, че няма да се събудиш в спешното, ако си склонна към стафилококови инфекции (простете бацила, ако го бъркам), ама никой не ти го казва от рекламата Crossing Arms

то въобще трябва само по изключение да се ползват тампони, ама като гледаш тези реклами ги дават като алтернатива на дамските превръзки, а те не са Peace
Виж целия пост
# 35
zizi top, всяка реклама е подвеждаща и там е хватката...но риск да си в малкия процент, който ще е засегнат от страничните ефекти има при всеки един продукт... Peace
Виж целия пост
# 36
Всички реклами са подвеждащи, но в края на краищата всеки трябва да помисли, дали е реалност това, което вижда. Никой не те задължава да купуваш рекламирания продукт. Аз лично никога не съм се ръководела от рекламите за закупуванито на какъвто и да било продукт. Да не говорим, че ако хич нямам мигли , мога да очаквам същия ефект, като на мадамата от телевизора, билборда или брошурата.
И все пак - Рекламата е майка на Търговията.
Виж целия пост
# 37
Само така. Peace
 Аман от простотии.  Whistling
smile3508 smile3508 newsm48
 тази  новина ми  стопли  душата
не се лъжа есно от реклами, но човещинка  понякога се поддавам
Зизи  е много  права, че доста други  компании трябва да минат   под ножът
Виж целия пост
# 38
 newsm10  Браво,че са ги осъдили newsm68 newsm44 Те тия фирми за козметика вярно прекалиха вече.И за капак продуктите им са с някакви космичиски цени.Нямам против да дам 25 лв. за спирала,ама поне рекламата да не е чиста спекулация.В крайна сметка излиза,че даваме пари само за марката-щото е L'oreal,примерно-а като качество-нищо smile3515
Виж целия пост
# 39
Аз по тази причина отдавана не съм купувала нещо широко рекламирано - всичко си е измама!
Виж целия пост
# 40
Aма някой наистина ли си е мислел, че това става от спиралата? Боже, колко наивни хора има... Ама всъщност иначе как ще реализират такива печалби. И как ще се храним ние в рекламния бизнес Laughing
Виж целия пост
# 41
Aма някой наистина ли си е мислел, че това става от спиралата? Боже, колко наивни хора има... Ама всъщност иначе как ще реализират такива печалби. И как ще се храним ние в рекламния бизнес Laughing

   Всъщност по света и у нас е пълно с много наивни хора, които вярват на рекламите 100%  Laughing
Виж целия пост
# 42
 Като заговорихме за %   
Цитат
Френският козметичен гигант Л`Ореал твърди, че спиралата удължава миглите до 60%, но не посочва, че рекламното лице е с фалшиви
Направо ме дразнят с тези проценти и бля ,бля.Но пуста красота и суета...
Виж целия пост
# 43
Чак пък осъдени Rolling Eyes,чудно ми е,но те всички реклами са подвеждащи и какво,не всички се съдят
Виж целия пост
# 44
Сутринта чух в новините, че осъдили фирмата в Англия, заради подвеждащата реклама на спиралата Телескопик, защото ефекта даден на екрана бил постигнат с изкуствени мигли, а заблуждавали клиентите, че бил от спиралата Twisted Evil мръсниците от Лореал Mr. Green


С пълно право  Naughty И аз останах излъгана   Crossing Arms
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия