При нас присъствието на родител е желателно, дори няколко майки стоим и си ги чакаме пред стаите, защото в междучасията никой не ги наглежда, никой не ги качва или сваля от кабинетите. Да не говорим, че в петък госпожата по математика се беше върнала от някакъв споделен опит в чужбина, и беше толкова развълнувана да обяснява как се случват нещата там, че изобщо не влезе в час. След 15 мин. намина класната и отиде да я викне, но аз вече бях решила да си тръгвам с детето, защото беше последен час и нямаше защо да си губя времето повече.
Повечето учители са хора с опит и подход, правят всичко по силите си, но за междучасията явно няма персонал.
В начален курс нещата са идеални, но от там нататък започваш да си задаваш въпроса - Защо изобщо го водя? По-големите деца са по-съхранени интелектуално, но не стоят в час, обикалят коридорите по всяко време. По-малките или са от домове и интернати, или са тежки случаи, за които се иска допълнителен персонал.