Черен списък на фирми за обзавеждане, майстори и всичко каквото се сетите

  • 293 316
  • 734
# 675
Хайде и аз да си изплача мъката.

Бих искала да добавя и РОЛПЛАСТ, ако някой не го е направил вече преди това!

Това лято има честта да ползвам техните услуги и ме оставиха месец и половина без дограма /изкъртиха моята без да доставят новата поръчана от тях/

След месец и половина размотаване, звънене до централния им офис, ходене до местния офис, молби, караници и разправии ми предложиха компенсация от 2 лв и доставиха дограмата с дефектни държачи, за което отново трябваше да чакам нова доставка от 3 седмици.

Оправданието за огромното забавяне беше, че имали за гр. Варна само 2-ма майстори, а поръчките през лятото били много големи и затова не можели да спазят видиш ли установения по договор срок. Да не говорим, че няколко пъти се оправдаваха по телефона с това, че камионът с дограма бил се развалил на Шумен, бил пукнал гума на Разград, направо смях в залата.

Мащабът на моята поръчка беше 3 прозореца и една врата за кухненска стая --> и  това отне на прословутата им фирмичка сромните 2 месеца има няма

На официално пусната жалба към тях в края на септември така и не получих отговор - абсолютно безобразно отношение.

Извод - аз лично никога няма да ползвам услугите на тази фирма /ако може така да се нарече въобще/, а ще се постарая да предпазя и мои познати и приятели.
Виж целия пост
# 676
Здравейте драги мами и татковци,

Пиша ви за да изразя недоволството си от фирма транспрогрес68 и да покажа тяхната истинска същност и същевременно да предпазя колкото се може повече от вас от"удоволствието" да сте им клиент.

Преди повече от месец си поръчах входна врата от офиса им на Витоша 172 май беше. Уточнихме всичко, направихме и подписахме договор. Взеха половината сума капаро. Уговорихме дата 13ти Ноември, и се започна. При едно от поредните ми обаждания да се интересувам кога ще дойдат да вземат размери се оказа, че нямат модела дръжка, който си бяхме избрали. Добре, избрахме си друг. Помеждувременно стана ясно, че проблема е в малкото монтажни групи, самата врата се изработвала за 3-4 дни!? Размери взеха чак на 6ти Ноември по спомени и то след кански мъки и десетки обаждания от моя страна - монтажника дойде към 20:00 и видимо беше скапан от работа. Взе размерите и си отиде, като преди това каза, че неговата група ще монтира вратата. На 12ти или 13ти Ноември мисля че беше, ми се обадиха да ми кажат, че монтаж могат да извършат най-рано в сряда 19ти ако искам да е по-кадърната бригада (о боже господи). Обясних му на управителя миронов, че това не ме устройва и предложих да го направим в Петък същата седмица - съгласи се, но за монтаж следобеда. Един ден преди монтажа ми се обажда една жена от централата да ми каже, че тя била преместила монтажа на своя глава (бла-бла) за сутринта защото нямало да могат да се справят монтажниците (а аз вече съм се сменил ранна смяна да мога да успея за следобеда). Обяснявам и как това не се прави в последния момент, и как нормалните хора си планират нещата, но ми става ясно, че няма такава дума "планиране" в речника на тази фирма. Успях да си взема отпуска за петъка, когато въпросната персона по телефона ме информара, че до края на деня (Четвъртък, деня преди монтажа) трябва да отида до техен офис по избор да платя останалата част от сумата иначе няма монтаж. Тука ми паднаха капаците и в следващите 10ина минути и наливах в главата как това не се казва в последния момент, как това е некоректно и долно и, че очаквах да платя на монтажниците при свършена работа и не са ли чували за плащане по банков път. След като ме изслуша и най-накрая се представи, госпожата ме уведоми, че ще допуснат компромис да отида до офиса им на Дондуков 42 в 10:00 Петък сутринта да платя а през това време монтажниците ще започнат работа. Съгласявам се аз и тръпна в очакване.

В Петък точно в 10:00 ми звънят да ме  информират, че монтажниците са на място. Звъня на баща ми да им отвори и си викам "поне са точни, може и да завършат добре нещата". Монтажниците са двама изнервени и пребити от работа. Не са хората, които ми взеха размери, тъй-като "Стоянчо напуснал". През цялото време се оплакват колко много рабора имат и колко малко получават. Също през цялото време им звъняха поне 20-30 пъти (сигурно миронов и телефонистката) да ги притесняват кога ще свършат и, че имали още един монтаж (такова експлоатиране бях виждал, но не мислех, че ще видя пак). За час и половина свършиха демонтажа на моята врата и до 13:50 чакахме новата врата (миронов искал да се увери, че съм платил). Като дойде вратата не им позволих да работят в следобедната почивка. После започнаха в 15:45 и свършиха към 19:00. По-време на монтажа наблюдавах работа с електрожен модел от комунистическо време, навиване на рапиди с бормашина при което по-едно време престанах да броя превъртелите такива. Рапидите се обработваха допълнително с ъглошлайф тъй-като шефа им не купувал други а само един модел и те да си ги преправяли!?!? Едната панта на вратата я монтираха на криво, розетката от вътрешната страна на патрона не е за тази врата (вярно, че веднага отидоха и купиха правилната), едната страна на касата е крива и се вижда отвън, дупките за допълнителното ми резе се разминават,  накрайника им за рапидите се изяде, нямаха бургии (аз им давах) и подходящи отвертки, декоративната каса е отрязана с 1,5 см. по широка и первазите отвън стърчат. Взеха си касата да я режат и след констатацията на издънките си им подписах протокола, уведомиха ме, че трябва да им платя 8 лева за качване на вратата до 4тия етаж (толкова трагикомично ми беше, че им платих),  и си тръгнаха.

В Неделя идва само единия да монтира декоративната каса, но нямаше ток та си отиде (поне ги бяха отрязали що годе ок). Днес звъня (дига ми телефонистката в централата) да питам кога ще ги монтират при което ми казват другата седмица. Отново и обясних колко е абсурдно това, отново чух обикновените оправдания, казах им, че съм абсолютно недоволен, че никога няма да съм им отново клиент, че на никого няма да ги препоръчам и, че са лъжци. Госпожата предпочете да си замълчи вместо да се оправдае или даже да се защити.

В нета общо мненията са средни за тази фирма и най-новите са от 2013 май беше. Все си мислех, че каквото било било и би трябвало да са ок, тъй-като от последните 2 години няма мнения а вратата е на цена от почти 1300 лева. НЕ СЕ ЛЪЖЕТЕ, тази фирма не си струва вниманието ви и на-малкото нервите ви. Ако искате да се почувствате като преди 30 години говорейки на стена, добре, поръчайте си входна врата от транспрогрес68. От моите преживявания с тях така и не разбрах в какво им е прогреса, но явно е в две неща, да си отблъскват клиентите и да те размотават (неофициално чух информация за размотаване на клиенти по 2-3 месеца). RIP транспрогрес68!
Виж целия пост
# 677
Здравейте драги мами и татковци,

Пиша ви за да изразя недоволството си от фирма транспрогрес68 и да покажа тяхната истинска същност и същевременно да предпазя колкото се може повече от вас от"удоволствието" да сте им клиент.

Преди повече от месец си поръчах входна врата от офиса им на Витоша 172 май беше. Уточнихме всичко, направихме и подписахме договор. Взеха половината сума капаро. Уговорихме дата 13ти Ноември, и се започна. При едно от поредните ми обаждания да се интересувам кога ще дойдат да вземат размери се оказа, че нямат модела дръжка, който си бяхме избрали. Добре, избрахме си друг.
.....
В нета общо мненията са средни за тази фирма и най-новите са от 2013 май беше. Все си мислех, че каквото било било и би трябвало да са ок, тъй-като от последните 2 години няма мнения а вратата е на цена от почти 1300 лева. НЕ СЕ ЛЪЖЕТЕ, тази фирма не си струва вниманието ви и на-малкото нервите ви. Ако искате да се почувствате като преди 30 години говорейки на стена, добре, поръчайте си входна врата от транспрогрес68. От моите преживявания с тях така и не разбрах в какво им е прогреса, но явно е в две неща, да си отблъскват клиентите и да те размотават (неофициално чух информация за размотаване на клиенти по 2-3 месеца). RIP транспрогрес68!
Наши познати имаха преживяване със същата фирма миналата година. Не от най-приятните!
Бяха си поръчали входна врата и в последствие и вътрешни врати.
Входната врата беше супер! В срок са я доставили и много добре са я монтирали. Дори бях решила и ние да си сменим нашата, толкова ми хареса! Но добре че не избързах.
После решиха да си поръчат и вътрешните врати от тях - като стари клиенти с намаление Wink
Пълен ужас! Била е друга бригада, ... и явно други са ги изработвали! Касите на вратите бяха изрязани ужасно - виждаха се срезовете и те белееха. Някъде касите не стъпват на земята, а вратите са били монтирани толкова ниско, че когато е тръгнал да монтира преходните лайсни на пода е трябвало да свали всички врати и да ги монтира по-високо.
Дребни нещица, но дразнят!
Май е по-добре да се купуват готови врати - поне можеш на място да видиш какво е качеството!
Виж целия пост
# 678
Наши познати имаха преживяване със същата фирма миналата година. Не от най-приятните!
Бяха си поръчали входна врата и в последствие и вътрешни врати.
Входната врата беше супер! В срок са я доставили и много добре са я монтирали. Дори бях решила и ние да си сменим нашата, толкова ми хареса! Но добре че не избързах.
После решиха да си поръчат и вътрешните врати от тях - като стари клиенти с намаление Wink
Пълен ужас! Била е друга бригада, ... и явно други са ги изработвали! Касите на вратите бяха изрязани ужасно - виждаха се срезовете и те белееха. Някъде касите не стъпват на земята, а вратите са били монтирани толкова ниско, че когато е тръгнал да монтира преходните лайсни на пода е трябвало да свали всички врати и да ги монтира по-високо.
Дребни нещица, но дразнят!
Май е по-добре да се купуват готови врати - поне можеш на място да видиш какво е качеството!



Същата работа, вратата е изработена много добре ако не перфектно, но монтажа е под всякаква критика. Свинска работа да оставиш монтажа на такава хубава врата на такива некадърни монтажници.
Виж целия пост
# 679
Здравейте,
В желанието си да спомогна в избор за магазин това е мое предложение „Баня стил“ да заеме челни позиции в черен списък, като ви опиша и премеждията, които се наложи да преживеем  с тях. Проблемът ни не бе толкова с лошото качество на артикула, а основно с качеството на обслужването (липса на обратна връзка, рекламация, и гаранционно обслужване все определящи фактори).
В съществуващия им сайт за онлайн продажби открихме с жена ми желания от нас смесител за кухня. Добра цена за добър бранд (Производител ТЕКА). Направихме своята поръчка и останахме в период на изчакване и естествено „екип“ на въпросния магазин се свърза с нас за да уточним и потвърдим поръчката, като ни бе казано че ще се наложи да поизчакаме два три дни за да ни извършат доставка, в случая за събота (съгласихме се). В този ден с голямо очакване (голямо, защото с това слагахме точка на ремонта) получихме своето първо разочарование, тъй като куриер не ни потърси, а ние естествено чакаме. На публикуван номер в сайта на „Баня-стил“ направихме опит за контакт, но неуспешен(оказа се, че те в събота не работят). В понеделник отново опит при това успешен, направихме контакт с „екип“ на магазина. Отсреща културно момиче пое ангажимент да проучи защо спедиторската фирма не е извършила доставка и в по късен час на деня ще ни информира. Това обаче с напредване на деня не се случи и трябваше да се обадим при което ни бе обяснено, че куриера на спедиторска фирма Д и Д Експрес не бил сметнал за необходимо да извърши доставката в този ден (шах и мат). От този отговор започнаха съмненията в коректността на този Търговец. Два дни след проведения ни разговор си получихме артикула (оглед, усмивки, доволни, но не съвсем) с липсваща гаранционна карта и напукано хромно покритие на един от елементите. Отново телефон, разговор, отговор от същата служителка, че ще ни свържи с екип по рекламациите (който очакваме все още да се свържи с нас). Този екип така и не ни се обади в деня и отново ние се наложи да потърсим тези коректни служители от „Баня стил“. Благодарни на съдбата отново имахме успешен контакт и ни бе обяснено, че е направен опит за контакт от тяхна страна с представителство на „Тека“, но не са имали успех. Обяснено ни бе и, че ако до края на деня няма отговор щели да ни заменят въпросната част. До тук всичко ок, но така продължи една седмица на обяснения и обещания от културното девойче, но екип от отдела им за рекламации не(то май такъв не съществува). Нашето търпение се изчерпа и сменихме тона при което тя ни даде директен контакт с „Тека“ (странно защо, сигурно защото няма да можем да се свържем с тях ли). Учудващо но с първото позвъняване отсреща отговори представител на "Тека" и с две думи се уговорихме да върнем елемента директно към тях с гаранционна карта, а те ще ни пратят здрав, но ние такава карта нямаме. Човекът от „Тека“ се съгласи и на все пак валидна за целта касова бележка, а гаранционна карта да си я потърсим от милите „Баня стил“. Пратихме чарка и се обадихме на милото момиче от „Баня стил“. Момичето вече не беше мило (явно вече сме и дотегнали) и си позволи дори на затвори телефона по средата на изречението ми  #2gunfire . Така останахме без гаранционна карта. Както и да е, от „Тека“ ни увериха, че ние въпросната част така или иначе ще си я получим за което сме им благодарни, но тогава защо е нужен този търговец „БАНЯ СТИЛ“.  newsm78
  Изводът: „Баня стил“ и други с този стил на работа търговци, могат да опънат нервите на лоялния клиент, но и да подринат реномето на големи производители, в нашия случай „Тека“. Лошата реклама от мнение на клиент не е полезна за търговец, но и за производител гонещ качество, който разчита на посредничество с такива като „Баня стил“.
Виж целия пост
# 680
^Уф... Да беше писал по-рано. Grinning  Преди месец поръчахме при тях за две бани статични паравани. Единия уж го имаха наличен, другия не, но щели да ги монтират заедно, та вече месец чакаме монтаж. Миналата седмица се скъсах да им звъня, за да питам какво става, но никой така и не ми отговори. Опрях дотам да звъня на всичките им офиси, докато не се свържа с някого.  ooooh!  Ще видим при монтажа дали ще има изненади.
Виж целия пост
# 681
Съжалявам .Vaya., при нас това се случва от преди (и все още продължава) три седмици. Пожелавам Ви да имате положителен завършек, без ядове.
Виж целия пост
# 682
 Сайта на Интеркерамик
http://www.interceramicbg.com/

Не знам официални вносители ли са,но са адски несериозни!Имах уточняващи въпроси по размерите на едно шкафче,три дни звънях на посочения телефон,накрая сигурно на 10-тото позвъняване ядосан,нелюбезен и сънен женски глас ми казва да се обадя на друг телефон.Пак последва едно безкрайно и безрезултатно звънене ... писах не мейла,отговор никакъв!А щяхме да оставим немалка сума в магазина,категорично ни загубиха като клиенти!


Виж целия пост
# 683
Налага ми се тук да пусна негативния си отзив от оптики Grand/Joy оптикс. Темата за тяхното лошо обслужване е заключена (странно защо) и нямам възможност да пиша там. А трябваше, защото точно аз и точно там съм ги защитавала и съм споделяла за перфектното обслужване, което получих. Но това беше преди няколко години. В момента се боря с некомпетентност, лъжи, забавяне и опит да ми набутат скъпи продукти, от които нямам нужда. Няколко пъти разговарях с различни служители, всеки път различни неща ми се казват и е очевидно, че ме лъжат. Съжалявам, но доброто реноме пред клиентите трябва да се защитава ежедневно, а не да се лежи на стари лаври.
И при тази конкуренция е добре собствениците на тази верига да помислят как точно да си запазят бизнеса, ако искат да не фалират.
Виж целия пост
# 684
Сотбис - Стоил Нешев - обявява, че прави цялостни ремонтии при оглед се държи интелигнентно и обяснява и разяснява кое как ще стане и "може да изпълни всичко" . След това се оказва пълна дезорганизация и немърливо отношение, високи цени, лошо изпълнение, забавяне, потресаващи резултатаи - криви тавани и стени, криво залепени плочки, нахално и високомерно отношение, водене на различен майстор всяка седмица и всеки нов майстор преправя на предишния глупостите. Непрофесионално извършени дейности, от единия до следващият ден не си спомня какво е взел донесъл и какво трябвало да се свърши и за кога.

Привет, благодаря на Калина Христова за споделеното мнение. Един единствен такъв случай е затова знам и името. За много от нещата е права. Не си свършихме добре работата при нея и се забавихме с ремонта. Имам обаче следните уговорки. Докато течеше ремонта поне 10 пъти си промениха мнението, кое как да се изпълни, което внесе и доста голяма част от хаоса в нашето изпълнение. Искаме тук изолация, после не я искаме, след това нека бъде 2 см., после нека да е 10 см. Никъде във офертата не беше посочено, че ще оправяме тавани (съжалявам, че не мога да прикача офертата, за да се убедят всички). Въпреки всичко ги оправихме като компенсация, за други допуснати грешки, като плочките примерно. Имаше пера като доставка и монтаж на паркет, които се появиха в последствие. Имаше моменти с напасване на един паркет към друг. Имаше моменти с изключително неравни тавани и стени. Имаше и такива, в които тя изрази мнение да не се кърти един под на балкон и да се получи стъпало около 10 см. с усвоения балкон. Ние изкъртихме балкона за наша сметка, за да се получи на едно ниво с хола, от което тя остана много доволна, но това не се споменава. Допълнително залепихме и плочки в баня, които също са бонус към целия ремонт. Друг много важен момент е, че г-жа Христова до ден днешен е платила само 50% от стойността на ремонта, въпреки, че прие обекта със забележките, които имаше към изпълнението. Съгласих се да не заплаща работите, от които не е доволна, но въпреки това все още не ни е платила към 1800-2000 лв. за извършения ремонт. На фона на един недоволен клиент имаме 40 качествено изпълнени и в срок ремонти за това лято, за които обаче няма да прочетете никъде в мрежата. Фирмата съществува от 10 години и имаме непрекъснато работа благодарение на доволни клиенти. За съжаление се случват и такива обекти, в които работата не върви и всичко се прави по 2-3 пъти. Благодаря още веднъж за мнението на г-жа Калина Христова, което определено ние от полза и ще извлечем много поуки от него. И ние сме хора и грешим. Важно ни е всяко мнение за нашата работа, но най-много поуки извличаме от негативните. Стараем се да все по-добри, но допускаме и грешки. Да отбележа и нещо много важно. Изпълнението на даден обект зависи много от ангажираността на съответния инвеститор. Когато вие сте с несериозно отношение към обекта, така подхождат и майсторите (за съжаление). Аз съм предприемач и работя с до 30 човека изпълнители, които за съжаление не са перфектни. Много малко са майсторите, които стават за нещо у нас.

Няколко телефона за справка на доволни клиенти:
ф-ма за облекла и конфекция "Дика" (изпълнени 1000 м2 хидроизолация по покрив, г-н Михалис 0888 522 580)
сервиз "Полмо" изпълнен покрив на къща в кв. Симеоново: 240 м2 с керамични керемиди и 80 м.л. улуци: г-н Явор Даков (0888 612 207)
Изпълнен покрив дървена конструкция на ул. Петър Парчевич N16: 220 м2. с направа от едно ниво на 2 подпокривни с обща площ 300 м2. - инвеститор актрисата Мира Бояджиева (не иска да се цитира телефон, изпълнението може да се види на място).
Покрив 280 м2 и топлоизолационна система 300м2 на къща в кв. Симеоново бивш главен прокурор г-н Нестор Несторов (не иска да се цитира телефон).
усвояване на тераса кв. Младост 1 г-н Танер Юмук - 0898 289 456 - човек, който ни е препратил над 5-6 клиента
усвояване на тераса кв. Младост 1 г-н Стоян - 0886 478406
усвояване на три тераси кв. Овча Купел ул. Народно хоро - г-н Боян Петров - 0888 67 55 67
направа на топлоизолационна система 300км.м. в кв. Редута - ивеститор ф-ма Радев
и куп други извършени само за това лято.


Аз също съм много недоволен от услугите на фирма "сотбис"и Стоил Нешев. Не сте единствен случай както пише той.  Днес на връх Коледа имах теч от банята и се налагаше и без това кирливо направените плочки с разминаващите се фуги на Стоил Нешев да бъдат разбити. Оказа се, че г-н Нешев не е чувал нищо за уплътнение, което се поставя когато се използва разклонителен тройник. Хубаво сте направила, че не сте платила пълната сума на този мърльо. Освен че нищо не могат (с изключение на един двама работника негови. Те естествено не са достатъчни да заличат бакийте на останалите му мърльовци. Като например тези на бригадириът му боби ),  г-н Нешев е и голям лъжец. В момента в който Ви каже добро утро, трябва да се огледате да не е пладне. Питал съм го няколко пъти. Стоиле, можеш ли това и това. Отговорът беше винаги, даааа. Резултатът обаче  беше пълно разочарование.
Работил съм и с други майстори и фирми, но такъв некадърник, като Стоил Нешев досега не бях срещал.
Виж целия пост
# 685
Здравейте,а бихте ли споделили от кои фирми или майстори за ремонт на баня сте доволни.
Благодаря
Виж целия пост
# 686
Здравейте,а бихте ли споделили от кои фирми или майстори за ремонт на баня сте доволни.
Благодаря
Темата за това е друга http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=216265.0;topicrefid=19
Виж целия пост
# 687

Същата работа, вратата е изработена много добре ако не перфектно, но монтажа е под всякаква критика. Свинска работа да оставиш монтажа на такава хубава врата на такива некадърни монтажници.

Хм, и това не се оказа така. Завчера забелязах как от вътрешната страна на вратата ламинатния панел се е издул, ама много. Не знам защо, но може да не са го залепили. А апартамента е нов, ако не е залепен сигурно има някаква влага, която би проникнала ако даден материал не е обработен както трябва. Утре ще се разправяме ..

Забравих да спомена, че 3 пъти сменяха и рязаха декоративната каса докато я напаснат по отвора. Това отне само скромните 2-3 седмици .... представям си колко щеше да отнеме ако постоянно не ги подсещах ..
Виж целия пост
# 688
Фирма Денини ни направи проект за килим, съобразен с цветовете на интериора на хола ни и ние го одобрихме. Мостри на някои от цветовете ни бяха изпратени по пощата (4 от 6 броя), а за другите 2 цвята ни бяха изпратени снимки. След одобрение на цветовете и проекта на килима пристъпихме към поръчка. Когато получихме готовия килим с изненада установихме, че цветовете не само не отговарят на проекта, но и 2 от тях са подменени по усмотрение на фирмата с други с оправданието "ами ние така преценихме, че повече ще подхожда на Вашия интериор". На следния адрес съм публикувала снимки на проекта и реализацията му:
https://picasaweb.google.com/115673267605573326838/182015
Не коментирам естетическата стойност на реалния килим и проектът - всеки човек си има различен вкус, но смятам за крайно неприемливо, без уведомление на клиента да бъде подменяно неговото желание и поръчка.
След като изказах моите възражения пред фирмата те ми заявиха, че според тях те са си "изпълнили точно поръчката и да не се притеснявам, че цветовете са толкова тъмно сиви - те с времето щели да избледнеят..."
По отношение на качеството на изработка - притеснява ме обилното падане на вълна от килима (контейнерът на прахосмукачката почти се пълни от едно минаване) - последната снимка показва какво е изпаднало от килима само от едно минаване. При това вълна пада "само" от основния цвят на килима (белия), което показва, че качеството на изпълнение е силно занижено, както и плътността на килима на основната му площ.
Виж целия пост
# 689
Искам само още веднъж да подчертая да не се връзва никой от вас да дава поръчки на Стоил Нешев и фирма Сотбис. По случайност видях, че има хора които също са безкрайно недоволни от услугите му. Специално за това си регистрирах и аз профил за този сайт тъй, като видях, че майстор Стоил се опитва отново да излъже, като раздава разни примери където са работили старателно и коректно. След като вече толкова хора се оплакват, не е случайно. При мен се разпадна всичко само месеци след ремонтните му. Сега се нуждая отново от ремонт, който да поправи делата на некадърниците му. Ремонтът на каналите ми, които беше направил без уплътнение и ми протекъха на връх Коледа накараха чашата да прелее. Щом видите Стоил веднага му показвайте червения картон и го гонете.
Питате за майстори които да си вършат работата добре. Просто трябва да стои някои непрекъснато до тях и да ги наблюдава. За по малки обектчета бих посъветвал да си намерите майстор който да ви е постоянно под ръка и постепенно да го изградите за нуждите, за които ви трябва. За по големите проекти препоръчвам да си наемете инвеститорски надзор. При тези фирми има обаче също големи разлики, но при всички случаи ще ви помогнат, ще Ви съдействат при избора на фирма изпълнител и дори ги контактуват в гаранционен случай. Зависимост от големината на проекта взимат от 500-3000 лв до приключване и предаване на обекта. Могат да ви спестят много главоболие.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия