AVON само за представители - 16

  • 10 465
  • 316
# 105
Катя, пусни я експресна на 14.09., ако имаш време.
ама тя е втора за стария каталог, координатроката ми каза, че са приключили работа с него, а и е на стойност около 70 лв.
не ми се набълбуква за 50 лв. с работи...
Виж целия пост
# 106
Тогава поръчай от новия същите продукти. Т.е. добави я към новата. Сметни си загубата (ако имаш такава) и печалбата (като качиш процент) и си прецени.  Wink
Така е. Изрядните обикновено не са в течение с просрочванията. А защо не пробва да пратиш платежното по факс?
Виж целия пост
# 107
Тогава поръчай от новия същите продукти. Т.е. добави я към новата. Сметни си загубата (ако имаш такава) и печалбата (като качиш процент) и си прецени.  Wink
Така е. Изрядните обикновено не са в течение с просрочванията. А защо не пробва да пратиш платежното по факс?
вече било късно ми отговориха от офиса.... Кашоните са натоварени
Виж целия пост
# 108
Да ви разкажа за моите приключения с кашон и Спиди, и активно участие на некоректни координатори. Преди почивките  два дни си чаках кашона, който така и не дойде. В понеделник вече бяхме на нокти с моята координаторка. Тя се разрови и с вътрешна информация от Спиди откри,че съм получила пратката , разписала съм се и изобщо- няма неполучен кашон. Оказа се,че на близка улица има офис на координаторка и тя е взела поръчката ми и се разписала от мое име. Намерих я и се повиши малко настроението.
Та извода е- някой не си върши работата и аз си строших нервите.
Виж целия пост
# 109
гласувах НЕ  smile3518
Виж целия пост
# 110
Кой фон дьо тен е хубав?
овлажняващия е лек и много приятен за лятото, а и някак от него не ми се бели носа Embarassed

Благодаря на всички ви за отговорите, само да питам кой е този овлажняващ ? май го няма в тази брошура и в предната гледах и там не намерих.
Виж целия пост
# 111
Да ви разкажа за моите приключения с кашон и Спиди, и активно участие на некоректни координатори. Преди почивките  два дни си чаках кашона, който така и не дойде. В понеделник вече бяхме на нокти с моята координаторка. Тя се разрови и с вътрешна информация от Спиди откри,че съм получила пратката , разписала съм се и изобщо- няма неполучен кашон. Оказа се,че на близка улица има офис на координаторка и тя е взела поръчката ми и се разписала от мое име. Намерих я и се повиши малко настроението.
Та извода е- някой не си върши работата и аз си строших нервите.
Извини ме, но как са й го дали без пълномощно?
От Спиди съм безкрайно разочарована. Скъсани кашони, унищожени продукти, заляти каталози и нахални каки  ooooh!
След 2-3 забележчици, установихме по-нормален контакт.
При доставени (ама видите ли) ненадписани кашони, върнаха една жена  ooooh!
Като яхнах метлата  afwitch af При следващото ми посещение в пункта ровеха чинно из ВСИЧКИ кашони, че и нас подканяха да ровим с тях. Могло значи.
Виж целия пост
# 112
За некоректността на Спиди,аз мога роман да напиша.Не знам как все още има кой да им използва "услугите" Sick
Виж целия пост
# 113
И аз споделям същото мнение!  #2gunfire
Виж целия пост
# 114
Ооо, и аз брах ядове със Спиди. От кога не работят в събота и неделя при получаване на редовна поръчка в техен офис не разбрах, но е факт!
Виж целия пост
# 115
Кремовете от серията Liiv имат ли някакъв аромат?И ако да какъв? Simple Smile
Виж целия пост
# 116
Пуснах заявка от К12 и като подарък в К16 ще получа Null. Някой знае ли какво е?  Laughing
Виж целия пост
# 117
Като чета какви ядове си имате със СПИДИ  ooooh! ,направо де радвам че на време се усетих и въобще не се занимавам с тях ами направо от офиса си взимам поръчката Grinning
Виж целия пост
# 118
Аз не се занимава с тях за AVON ,а фирмата ,в която работа ползва техните услуги.Късат ми нервите всекидневно.
Виж целия пост
# 119
Аз пък си получавам кашоните у нас-досега не съм забелязала нередност...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия