ПАТИЛАНЦИ!

  • 34 614
  • 206
# 150
Деси, а тази дама дето се е появила дали е била наистина лекарка? #2gunfire
Много неприятна случка.

Извинявам се, че ще ползвам темата, но за да не отварям друга , пък и пак е за Младост и детски център.

Отиваме днес в COMO и аз като никога решавам да оставя детенце в центъра докато разгледаме.
Оказа се, че центровете са два единият безплатен,а другият платен.
Отиваме ние да питаме и... в безплатният сами децата могат да останат ако са на четири години мин.
Питам аз, добре а за платеният как стои въпроса и кого да попитам. Зад лелката, дето до този момент ми говореше с показва едно мнооого младо девойче и започва да обяснява, че при тях само над три години, но дори и да е на три не ставало щото излизала в ...... ОБЕДНА ПОЧИВКА. Часът беше около два, а платеният център беше абсолютно празен, та със сигурност не се беше преуморила.
А, аз като не разбрала  й повтарям " Значи, не може да оставя детето си при вас защото излизате в обедна почивка", а тя с невероятно наивно изражение ми отговаря - ДА,да и си продължава да се облича... #Crazy
Останах си аз с пръст в уста и с убеждението, че всичко е въпрос на съзнание и настройка. Както в ПАТИЛАНЦИ,така и в този център нещата няма да се променят докато там работят хора със задръстено и нерационално мислене, ориентирано единствено към безотговорност и просто прекарване на работното време някъде.
Е, това е оплаках се! Mr. Green
Дано Новата Година донесе по-добри клубове и условия за децата ни! Дано!
Виж целия пост
# 151
Това със счупената ръка е странно.
Как въобще е могло да се случи. newsm78

Точно в малката джунгла всичко трябва да е обезопасено. smile3516
Нищо не ме учудва вече.
Виж целия пост
# 152
Това със счупената ръка е странно.
Как въобще е могло да се случи. newsm78

Точно в малката джунгла всичко трябва да е обезопасено. smile3516
Нищо не ме учудва вече.
Естествено,че може да се случи и то навсякъде.Няма да ви обяснявам как си потроших  глезена преди време и то,стъпвайки накриво.
Виж целия пост
# 153
muzka1, винаги съм била много доволна от КОМО и от възпитателките, вярно, че беше преди промените и сега не съм наясно как е.

Не се възмущавай, всяко място има работно време, с изкл. на болниците, полицията и пожарната.
Виж целия пост
# 154
muzka1, винаги съм била много доволна от КОМО и от възпитателките, вярно, че беше преди промените и сега не съм наясно как е.

Не се възмущавай, всяко място има работно време, с изкл. на болниците, полицията и пожарната.

Напълно съм съгласна за работното време , но в пазарните условия, които живеем мисля, че е недопустимо да върнеш клиент защото имаш обедна почивка. Twisted Evil, защото този клиент едва ли ще дойде пак при теб в удобно за теб време. Освен това часа беше около два. Каква ли е тази обедна почивка!?
В парка нямаше никой за да кажем, че друго дете е задържало във времето така жадуваната почивка.
Както и да е - това отношение ме подразни изключително много и точно то мисля, че е проблема на повечето клубове.

Не съм съгласна , обаче, че навсякъде има обедни почивки, които се ползват. Ако работиш с клиенти, доста често почивките не се ползват, именно в интерес на това да не разочароваш хората, които обслужваш. И ако на повече места се мисли по този начин , няма да ставаме свидетели на недоволство , а ние самите да оставаме недоволни.
Виж целия пост
# 155

Напълно съм съгласна за работното време , но в пазарните условия, които живеем мисля, че е недопустимо да върнеш клиент защото имаш обедна почивка. Twisted Evil, защото този клиент едва ли ще дойде пак при теб в удобно за теб време. Освен това часа беше около два. Каква ли е тази обедна почивка!?
В парка нямаше никой за да кажем, че друго дете е задържало във времето така жадуваната почивка.
Както и да е - това отношение ме подразни изключително много и точно то мисля, че е проблема на повечето клубове.

Не съм съгласна , обаче, че навсякъде има обедни почивки, които се ползват. Ако работиш с клиенти, доста често почивките не се ползват, именно в интерес на това да не разочароваш хората, които обслужваш. И ако на повече места се мисли по този начин , няма да ставаме свидетели на недоволство , а ние самите да оставаме недоволни.
Напротив,в Европейския съюз има строго регламентирани закони,относно защитата на усложия на труд.Това значи,че всеки има право да ползва отделената му обедна почивка,независимо от обстоятелствата.И така е редно,липсата на достатъчно персонал е проблема в много подобни случаи,все пак човек има нужда да се храни,пие вода,ходи до тоалетна или просто да почине 20 мин.Не може да изискваме да са в наша угода,все пак са хора.Проблемът не е бил у момичето,а в организацията на работа,няма какво да се сърдим.
Виж целия пост
# 156
ДесиX2 абсолютно си права! Само дето в конкретната ситуация не ставаше въпрос за спешни  нужди, защото девойчето така или иначе си седеше в съседния кът и нямаше нито едно детенце на работното й място. Вероятно това беше и причината да не е там.
Не се почувствах особено желана в тази ситуация, а това би накърнило почти всеки "гост" където и да е било.
Дъщеря ми така или иначе се беше настроила да си поиграе там, но след тази спешна и неотложна пауза насред работното време просто се разплака, че не я пуснаха.
А, това повярвай ми изобщо не ми хареса и ме разочарова още повече!!! Едва ли някога ще поискам да оставя детето си там, пък дори и да ни канят от врата още!
Регламентите са едно, а живите фактори съвсем друго.
Права си също, че би следвало да се съблюдава правилен ритъм на работа и
да се редува с почивка. 
Учудващо и отблъскващо в случая беше, че приоритета не бяхме ние клиентите,
а обедната почивка на милата девойка, последван от плача на дъщеря ми и абсолютно безучастното им
поведение.   
Както и да е!
Съжалявам за отклонението в малко по-друга посока, но си мисля, че много от споделените ми наблюденията
са валидни и за обслужването в Патиланци.



Виж целия пост
# 157
ДесиX2 абсолютно си права! Само дето в конкретната ситуация не ставаше въпрос за спешни  нужди, защото девойчето така или иначе си седеше в съседния кът и нямаше нито едно детенце на работното й място.



Монетата винаги има две страни,нали знаеш.Ситуацията наистина е тъпа,всеки би се подразнил,но нека разсъждаваме логично.За съжаление у нас все още нямаме изградена система за контрол и управление на кадрите, и място,където човек да изкаже оплаквания от некоректно отношение.Все пак е добре да изискваме,а не само да се оплакваме.Аз скоро се разправях с управителя на голяма верига магазини за техника,точно от подобно отношение на персонала.Съветвам ви и вие да го правите.Все някога нещата ще се променят,дай Боже.
Виж целия пост
# 158
Защо тьрсим и разчитаме на хората да ни гледат децата.Аз никога не си го позволявам в които и детски центьр да отида да си оставя детето на какичките.
Виж целия пост
# 159
Това е същността на предлаганата услуга. Все едно някой да се оплаче от купени вонливи бисквити и да му кажем "защо не печеш сама курабийките"? Ами може да ги пече, ама не е там въпросът.
Защита на потребителя му се казва на това нещо.
Предлага се платена услуга, която обаче е калпава.
Някой печели пари, пробутвайки шлака.

"Некупуването" на услугата или бисквитите не решава проблема, трябват и санкции принципно.
Виж целия пост
# 160
Браво Анда! Много  точно казано!
Чудя се само кой ще санкционира???

Аз в Патиланци преди време чаках управителя да дойде повече от десет минути при положение, че дадох ясно да се разбере, че съм недоволна и разговорът не търпи отлагане.
Когато най-после се появи нищо особено не се случи, а последваха тъпи обяснения и липса на всякакво познаване на центъра и нуждите на клиентите.

Според мен хората заети в тази сфера , следва да минават нещо от рода на курс или специлана подготовка (както тасиметровите шофьори в Англия например) или да ограничат наемането на всякакви хора за подобни дейности, а само педагози или квалифициран подобен пресонал.

На въпроса защо си оставяме децата отговарям, че за съжаление  не си оставяме децата да ги гледат дори за минута, а напротив аз лично държа детето си потоянно под око именно заради липсата на доверие и квалификация на персонала в ПАТИЛАНЦИ.
Но смисъла нали е именно в това да се грижат за детето докато пазаруваш от магазина или докато си пиеш кафето в съседтство???
Не виждам място за учудване.
Виж целия пост
# 161
ах, вие, намусени, лоши майки! какви неща искате от детски център- да ви гледа и забавлява децата- как ли пък не!  Joy
Виж целия пост
# 162
ах, вие, намусени, лоши майки! какви неща искате от детски център- да ви гледа и забавлява децата- как ли пък не!  Joy

Ахъъъ,  ако може и без пари!!! hahaha
Виж целия пост
# 163
Работила съм там още като студентка, преди повече от 5-6 години и то най-вече в малката джунгла. Беше много хубаво и доста предпочитано от родителите. Отдавна не съм ходила, не знам какво е положението, но съжалявам да го чуя, че е толкова "западнало". Беше много приятна за мен работата, винаги ще я помня като едно от работните места, на което съм ходила с истинско желание. Жалко, че мястото запада, вместо да прогресира. Децата имат нужда от подобни увеселителни центрове. В тях е необходима обаче изключителна хигиена, организираност, а персонала - трябва да е повече от внимателен и любезен. Децата ни го заслужават. Явно на собствениците не им се печели.
Виж целия пост
# 164
За какво да се престарават като са единствените.  Аз им направих забележка за симулатора, че екрана е толкова прашлясъл че не се вижда нищо. Незнам дали са го почистили. Ма какво им пука там се качват деца, който са непретенциозни.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия