Черен списък на мебелните магазини

  • 15 741
  • 47
# 30
6o6ul40, той и самия ни скрин не беше кой знае колко скъп. Ако си поръчала повече неща може и по-голяма да ти е неустойката. Дано ти пристигнт нещата по-скоро!
Виж целия пост
# 31
Не знам как Богдан мебел успяха да направят две холни масички с различен цвят! Занесохме им хем мостра - нито една не е същия цвят като мострата, а двете са различни...
Виж целия пост
# 32
Не знам как Богдан мебел успяха да направят две холни масички с различен цвят! Занесохме им хем мостра - нито една не е същия цвят като мострата, а двете са различни...
Хихихи, утеши се, че не са различно високи Simple Smile
Виж целия пост
# 33
Коколино - на Пиродска Вместо 3 седмици 2 месеца, с големи проблеми - столчета - и накрая - с пукнатини
Още един на Пиродска, на отсрещната страна, но - уви - не помня името му, от там гардероби, дори не искам да описвам изпълнението какво се оказа.
ПироТска се пише, просто не можах да пропусна поправката!

Ха-ха, кой не чете табелките - то не че ги има, ама това е друга история. Най-откровено казано, не знаех не само как се пише, но и изобщо от къде идва това име. (Последното още не го знам). Извинявам се за неграмотността!
Виж целия пост
# 34
Ние пък от Gold Apolo за сега сме доволни...Фирмата е Русенска, работи с различни представители в София. Поръчахме кухня. Бяха объркали едното шкафче - вместо 30см, го бяха направили 20см. И бяха сбъркали разбера на подиумчето за фурната, но от магазина, в който я поръчахме  ни го оправиха, а новото шкафче пристигна след 3 дена, дори ни оставиха старото, ама няма какво да го правим..Освен, че кухнята си е много красива, цената беше най-добрата за това, което искахме.
Това е впечатлението ми за сега.
За Практикер - съпругът ми беше купил едни лайсни по съвет на консултант в магазина. Впоследствие се оказа, че са ни пробутали друг тип лайсни (струваха 90лв) и след една камара разправии му ги смениха с правилните. Мнението ми е, че служителите са изключително некомпетентни, неуслужливи и груби.
А в Бриколаж не знам какво трябва да се случи, за да то обърнат внимание и да си дадеш парите..  newsm78
Виж целия пост
# 35
Е, вече мога да добавя и мебели Нова Идея в черния списък....Поръчахме холна гарнитура и маса при тях. Тогава имаха налична масата, но поискахме да ни я докарат с гарнитурата след 30 раб.дни (срокът е записан в договора). Въпросният срок изтече вчера, съпругът ми днес се обади - масите са свършили и не се знае кога ще докарат нови, гарнитурата не се знае и тя кога ще дойде....Ще им тегля една...накрая...Аман от некадърници... #2gunfire
Виж целия пост
# 36
Коколино - на Пиродска Вместо 3 седмици 2 месеца, с големи проблеми - столчета - и накрая - с пукнатини
Още един на Пиродска, на отсрещната страна, но - уви - не помня името му, от там гардероби, дори не искам да описвам изпълнението какво се оказа.
ПироТска се пише, просто не можах да пропусна поправката!

Ха-ха, кой не чете табелките - то не че ги има, ама това е друга история. Най-откровено казано, не знаех не само как се пише, но и изобщо от къде идва това име. (Последното още не го знам). Извинявам се за неграмотността!

Град Пирот - не си ли го чувала?!
Виж целия пост
# 37
град Пирот има в Сърбия....
Виж целия пост
# 38
....................................
Мебели "Станков" :
..........
Относно качеството на гарнитурата обаче нямам никакви забележки!  Жалко, че така им куца качеството на обслужване и работата с клиенти, защото рано или късно това ще създаде лошо име на фирмата, а гарнитурата наистина е хубава и удобна.


съвършено вярно!!!
Виж целия пост
# 39
здравейте.още никои не ми се е обадил от нава идея и утре ще мина да чуя поредната лъжа.последния път се разбрахме най късно до 15 декември.
Виж целия пост
# 40
6o6ul40 , моят съпруг им писал чрез сайта им...(предполагам чрез изпрати запитване по интернет, но не съм сигурна, ако те интересува, ще го попитам), обадили му се почти веднага да се извинят. Той им казал, че ако не получим мебелите до еди кога си, че оттеглим поръчката, което и ще направим в действителност, ако пак се изложат. Вярно е, че сега са най-натоварени мебелните магазини, но нас като клиенти въобще не ни интересуват техните вътрешни проблеми. Казват ми срок - да си го спазват. Ако смятат, че няма да успеят, още в началото да кажат по-дълъг период и ние ще преценим искаме ли, не искаме ли да поръчаме...
Виж целия пост
# 41
А някой пробвал ли е да си търси правата чрез комисията за защита на потребителя. Аз не че съм го правил, обаче продавачите (или фирмите може би) откакто влязохме в ЕО май се стряскат повече. Трябва да се прочете тоя закон. Като им цитираш някоя точка "Мога да върна стоката до 3 раб.дни без никакви обяснения", "мода да върна стоката, защото няма ръководство за експлоатация, ръководство за монтаж НА БЪЛГАРСКИ", нещата стават. В началото на годината си купих един уред, който се оказа че не върши това което желаех, и след 2 дни реших да го сменя с друг модел. Разговори в магазина 10 мин и оправдания "гаранционната карта написана, пък тя ходи с уреда, в склада на вносителя няма, ала-бала...". Казах им културно,  че излизам от магазина и отивам да я търся къде е тая комисия да се оплача, защото имам право да им го върна до 3 дни и освен това нямат ръководство на български. Не че имах намерение да го правя, но.. след 10 мин. по телефона ми се обади представител на вносителя, с две думи се разбрахме, и новия ми уред пристигна след 10 дни (защото наистина нямало в склада, но очаквали пратка). ЗНАЧИ МОЖЕ  Laughing Оттогава вече обръщам голямо внимание на гаранционни карти, касови бонове и фактури и имам една подменена скара от Техномаркет (1 месец преди да и изтече гаранцията) с нова и три ремонтирани уреда.
Виж целия пост
# 42
А някой пробвал ли е да си търси правата чрез комисията за защита на потребителя. Аз не че съм го правил, обаче продавачите (или фирмите може би) откакто влязохме в ЕО май се стряскат повече. Трябва да се прочете тоя закон. Като им цитираш някоя точка "Мога да върна стоката до 3 раб.дни без никакви обяснения", "мода да върна стоката, защото няма ръководство за експлоатация, ръководство за монтаж НА БЪЛГАРСКИ", нещата стават. В началото на годината си купих един уред, който се оказа че не върши това което желаех, и след 2 дни реших да го сменя с друг модел. Разговори в магазина 10 мин и оправдания "гаранционната карта написана, пък тя ходи с уреда, в склада на вносителя няма, ала-бала...". Казах им културно,  че излизам от магазина и отивам да я търся къде е тая комисия да се оплача, защото имам право да им го върна до 3 дни и освен това нямат ръководство на български. Не че имах намерение да го правя, но.. след 10 мин. по телефона ми се обади представител на вносителя, с две думи се разбрахме, и новия ми уред пристигна след 10 дни (защото наистина нямало в склада, но очаквали пратка). ЗНАЧИ МОЖЕ  Laughing Оттогава вече обръщам голямо внимание на гаранционни карти, касови бонове и фактури и имам една подменена скара от Техномаркет (1 месец преди да и изтече гаранцията) с нова и три ремонтирани уреда.

Мисля, че повече хора трябва да постъпват като теб. По този начин дано и търговците да променят начина на работа и отношение към клиентите...Аз също ще се поровя за този закон.
 newsm10
Виж целия пост
# 43
здравейте.по данни от магазин "нова идея "моята поръчка била пристигнала.не че те звъннаха досега.пак аз съм инициатора за връзка с тях. но поне този път ме "зарадваха"."днес или утре колегите ще се свържат с вас стоката ви е дошла".днес мина така че да видим утре дали някой ще благоволи да звънне.веднага като звъннат ще ида да си взема обезщетението.очаквам отрицателни емоции по темата обезщетение , но ще поживеем ще видим.
Виж целия пост
# 44
Пак за въпросните "Нова Идея" - след като отново ни излъгаха за срока на доставка, с мъжа ми се ядосахме много и днес той отиде да си прибере капарото обратно....Ще търсим друга фирма с други мебели...
 #2gunfire
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия