AVON само за представители - 20

  • 23 412
  • 724
# 270
Знаток /Мама Знае/ също е координатор  Grinning

Здравей, Nadia Aleksandrova Simple Smile
Виж целия пост
# 271
Знаток /Мама Знае/ също е координатор  Grinning

Здравей, Nadia Aleksandrova Simple Smile

и evica/ ако не бъркам/ Embarassed
Виж целия пост
# 272
Искам да попитам маската с помпичка от синята серия на Advance Techniques,с отмиване ли е или без?

Ако говориш за маската Damage Repair Treatment - тя се нанася върху мокра коса, преди сешоар, т.е. без отмиване е.

Ужасно много ти благдаря  smile3525
Виж целия пост
# 273
Здравей Nadia  Hug


Ужасно много ти благдаря  smile3525

Няма защо Hug
Виж целия пост
# 274
Супер, а незнам има ли представители от Русе, защото аз не видях.Дано да има, че иначе много се излагаме! Embarassed
Виж целия пост
# 275
Знаток /Мама Знае/ също е координатор  Grinning

Здравей, Nadia Aleksandrova Simple Smile
Мама знае вече не е в редиците на Ейвън

Тя ми беше кординатор,но.....за мое съжаление вече не е
Виж целия пост
# 276
Вместо да поръчам мостри на Нощна подмладяваща терапия Anew Alternative, аз съм поръчала Нощен крем "Съхранена младост".

Щом мацката е с чувствителна кожа, то непременно трябва да пробва мостра на Нощна подмладяваща терапия Anew Alternative, защото този крем на мен лично ми щипе, въпреки че аз не съм с чувствителна кожа, но това явно е от съставките. Пък и то си пише в листовката, че са възможни такива реакции и е необходимо кожата да се адаптира.
Виж целия пост
# 277
Мама знае вече не е в редиците на Ейвън

Тя ми беше кординатор,но.....за мое съжаление вече не е


Наистина ли  Shocked
Верно, че отдавна не е писала в темата, ама мислех, че е заета нещо.
Жалко  Sad
Виж целия пост
# 278
Здравейте,момичета.Вчера си получих първата поръчка от К15.
Доволна съм,защото успях да оправя бъркотията с парфюмите и нищо няма да връщам,даже ще поръчвам допълнителни и няма да се набутвам Hug
Продадох и огледалцето,дето бях забравила да го откажа,така че всичко е ок.
Искам обаче и да се оплача-имам колието,но са му се разлепили перлите и вместо да стоят 4 отдолу и по четири от двете страни,стоят 6 долу,отляво 2 и отдясно 4.Не мога да го нося така,чудя се какво да го правя-да лепя или да връщам?
Този път нямам недостиг,много съм доволна.
Разгледах новия каталог,за мен май ще са гланца от стр.48(за цвят не съм сигурна) и колието от стр.31.от нетната пък си харесах чантата,кафявата,но се чудя как е като качество Thinking
Виж целия пост
# 279
За кремовете Anew Ulitimate - старата златна серия я взех на майка ми и тя жестоко се изприщи от нея, зашото се оказа алергична към меда, който е от главните съставки. Но новата с протеините я пробва на мостра (имампредвид нощния крем) и е страшно доволна, поръча си крема и сега си се маже с него редовно, а е човекът с възможно най-чуствителната кожа, който познавам
Виж целия пост
# 280
Ей, бясна съм! Тия за малоумна ли ме вземат или какво? Пиша писмо на и-мейла на Глобул, посочен в сайта на Ейвън, да ми кажат актуална информация за тая набутка с програмата им. Глобулците отговарят, че в сайта на Ейвън било посочено всичко за нея. Е да, ама аз освен надпис  "За абонатите на AVON-GLOBUL " С грижа за общуването" - нов телефон за връзка с Отдел Информационно обслужване - 0895656800.

За повече информация по абонамент и промоции
по програмата "С грижа за общуването",
пишете на avon@globul.bg"
  - друго не виждам. Пиша на отдела за работа с клиенти. Следва отговор: "Zdraveite,
za tazi informaciq mojete da proverite kakto v internet v saita taka i
pri Vashiq Zonalen menejer.

Sporen den!" Абе мамка му и прасето - аз ли съм сляпа или някой се опитва да ме мине по пързалката?  В кой от всичките "интернет сайтове" трябва да гледам все пак и къде точно? Освен Ейвън никой друг не би имал информация кой представител, в кой клуб участва /евентуално/ и какви привилегии може да ползва спрямо тази програма.  Но както се сещате, в техния сайт е пълно лунно затъмнение по този въпрос.

Не че съм преритала да се включвам в тази програма, ама да вземат да си свършат работата и да отговарят като хората на поставените въпроси, а не като ми правят копи-пейст на заучени фрази.
Виж целия пост
# 281
Да ви се оплача какво ми се случи за първи път от една година.Вчера си взех нещата от ейвън
и като разпределих всичко установих, че ми няма едно колие,а на фактурата го има #Cussing out
Страшно се притесних  ooooh!цепна ме главата веднага.Днес ходих до офиса и ми казаха че всичко ще се оправи,написах една бланка и на другата поръчка ще го чакам Praynig
Виж целия пост
# 282
Споко!И на мен един път ми се получи така и моето "шефче" дори ми предложи 2 алтернативи-да ми върнат парите или да си получа липсващия продукт в следващата поръчка.Проблеми нямаше никакви-явно им се случва понякога и те си знаят  Mr. Green
Виж целия пост
# 283
Не се притеснаявай, щом си попълнила формуляра, със следващата поръчка нещата ще се оправят.Доста често се случва!
Виж целия пост
# 284
Не бях чувала за такива проблеми и затова така силно се разтревожих Blush
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия