AVON само за представители - 20

  • 23 390
  • 724
# 210
аз за спиди мога да разправям фермани, че преди години съм работила там, определено обаче от как съм напуснала вече 4г, а подобрение никакво. а че Avon са за убиване и те, така си е, щото са писали доставка от еди си калко до еди си колко, а в договора им със Спиди липсва такава кауза, за доставка в избрано от клиента време, от март месец ще има, но на по-високи цени. Това последното информация от кухнята на Спийййййййди
Виж целия пост
# 211
На мен напоследък ми се обаждат от Ейвън всеки път, когато пусна поръчка, да ме питат дали съм доволна от Спийди. Но аз засега нямам никакви оплаквания, качват ми кашона до етажа, даже не ми е и хрумвало, че могат да ме извикат да сляза. Понякога ми искат лична карта да се легитимирам, но се е случвало и да ми дадат кашона на доверие. Не знам обаче дали е възможно да се направи с тях някаква уговорка за час, в който да дойдат. newsm78
Виж целия пост
# 212
Като си говорим за куриери - на вас качват ли ви кашоните до дома?
Защото мен ме карат да слизам пред входа, ....
При мен идва един симпатичен младеж  Blush и винаги досега се е качвал до нас да ми даде кашона.Когато съм получавала и други пратки от Спийди пак е били същото.Идва не по-късно от 13-14.00 часа ( а един път в 8.50 и едва не ме свари по гащи  Mr. Green ) така че аз лично съм доволна  Peace
Виж целия пост
# 213
ами до колкото знам при отбелязването на час за доставка има надпис и пише: услугата не е активна, моля изберете диапазон от 0-24ч", но явно не всички го виждаме. Иначе поръчките се пускат в сайта на ейвън, а не на спиди и не знам как от спиди могат да го видят, освен ако не са оракули  hahaha относно това за качването на кашоните и на мен не ми го качват, защото входа се заключва, ама не ме бърка все пак куриера на ден посещава по 100 етажа и качва достатъчно кашони. пък иначе казано за 1лв толкова, аз съм си доволна, защото не си спомням преди да съм имала възможност да си получавам кашона до адрес. Интересно ми е само ако можете да избирате коя компания бихте избрали, защото не знам да имате база за сравнение hahaha но както вече казах най-лесно е спиди да са ни виновни за всичко, а като се замисля компанията им има доста клиенти и явно все пак си вършат работата
Виж целия пост
# 214
Интересно ми е само ако можете да избирате коя компания бихте избрали,...както вече казах най-лесно е спиди да са ни виновни за всичко, а като се замисля компанията им има доста клиенти и явно все пак си вършат работата...
Бих избрала ,както до сега аз да ида да си взема кашончето.Предимства-правя го в удобно за мен време и не си губя целия ден в очакване .Вземам си моя кашон,не ме убеждават ,че не знам да пиша или чета,кашона не ми е заминал в друг град,а да ме забаламосват с глупости.Спиди в това са най-добри  Whistling.Всеки ден си късам нервите с тях и то не за едно кашонче.Наслушала съм се на какви ли не дивотии.Видяла съм какво ли не от тях.
Виж целия пост
# 215
ами до колкото знам при отбелязването на час за доставка има надпис и пише: услугата не е активна, моля изберете диапазон от 0-24ч", но явно не всички го виждаме. Иначе поръчките се пускат в сайта на ейвън, а не на спиди и не знам как от спиди могат да го видят, освен ако не са оракули  hahaha относно това за качването на кашоните и на мен не ми го качват, защото входа се заключва, ама не ме бърка все пак куриера на ден посещава по 100 етажа и качва достатъчно кашони. пък иначе казано за 1лв толкова, аз съм си доволна, защото не си спомням преди да съм имала възможност да си получавам кашона до адрес. Интересно ми е само ако можете да избирате коя компания бихте избрали, защото не знам да имате база за сравнение hahaha но както вече казах най-лесно е спиди да са ни виновни за всичко, а като се замисля компанията им има доста клиенти и явно все пак си вършат работата
Thinking Хм, три поста и трите заядливи! Тук със сигурност недоволните от услугата са повече от малоумните, дето не си знаят адреса и телефона!  Crossing Arms А, това колко кашона на ден качва куриера си е негова работа, затова му плащат. Дали пък са оракули, сигурно, те така разбират адресите и телефоните ни. hahaha
Виж целия пост
# 216
ами понякога им се налага, когато не е посочен вход или етаж и т.н. или пък село ... общ. и до там  hahahaами сега имаме право на избор или от офис или до адрес, а не че представителите не си бъркат кодовете на офис при пускане на поръчката и не си посочват други градове. не съм казала, че сте малоумни вие това си мислите, просто няма как да очаквам доставка с фиксиран час, след като пише, че услугата не е активна. Въпроса е в това, че проблем по дадена доставка не значи Спиди, а може да е от ейвън, от самия представител или от друг фактор, но естествено, ч  bouquet  bouquetе и спиди греши, както и всички ние, но извинявайте забравих, че преставителите на ейвън са безгрешни
Виж целия пост
# 217
ами понякога им се налага, когато не е посочен вход или етаж и т.н. или пък село ... общ. и до там  hahahaами сега имаме право на избор или от офис или до адрес, а не че представителите не си бъркат кодовете на офис при пускане на поръчката и не си посочват други градове. не съм казала, че сте малоумни вие това си мислите, просто няма как да очаквам доставка с фиксиран час, след като пише, че услугата не е активна. Въпроса е в това, че проблем по дадена доставка не значи Спиди, а може да е от ейвън, от самия представител или от друг фактор, но естествено, ч  bouquet  bouquetе и спиди греши, както и всички ние, но извинявайте забравих, че преставителите на ейвън са безгрешни
Да понякога, може да не е посочен, НО винаги има доста недоволни (виж старите теми). Имаме право на избор да, това е опция, която се предлага от тях и се заплаща от нас. И не, не сме безгрешни, но не си измисляме нелепи оправдания.
Както и да е, аз лично приключвам въпроса, защото няма нищо общо с темата ни.
Виж целия пост
# 218
Аз съм от тези, дето седят вкъщи и си чакат кашона един ден. За протокола ще кажа, че докато беше една много симпатична куриерка, нямаше проблем - просто й звънях и се договаряхме. После тя пое друг район и сега наистина си седя по цял ден. Значи винаги стигаме до... човешкия фактор. Дали е Спийди или друга фирма, винаги зависи от хората, които работят там.
nnn_n е напълно права, че в сайта на Еъйвън няма опция избран час, следователно не можем да очакваме те да идват в часът, който вие си мислите, че сте избрали. Просто няма такава опция.
Само сега и мен да не ме причислите към агентите на Спийди!
 
Виж целия пост
# 219
Сайта на AVON е направо отвратителен.Не ми се зарежда да си пусна поръчката. #2gunfireВече писахте напред , но нещо не разбрах и пак ще се консултирам . Ръкавичките за баня на стр.75 поръчват се двете ,а се плаща едната.Така ли е?
И още едно питане за стр.154-155 пак се поръчват два продукта , а се плаща един?
А за 156-157 като са на различни цени, по коя цена?
Виж целия пост
# 220
не съм агент на спиди, но имам връзки там и ако ви се наложи мога да ви съдействам. Относно фиксирания час, то от нова година ще бъде активен и ще се заплаща по още 1лв за него /така знам/.
Лека вечер на всички от мен
Виж целия пост
# 221
И аз да питам - ако не си си вкъщи, после от офиса на Спиди ли се взима?
Виж целия пост
# 222
Сайта на AVON е направо отвратителен.Не ми се зарежда да си пусна поръчката. #2gunfireВече писахте напред , но нещо не разбрах и пак ще се консултирам . Ръкавичките за баня на стр.75 поръчват се двете ,а се плаща едната.Така ли е?
И още едно питане за стр.154-155 пак се поръчват два продукта , а се плаща един?
А за 156-157 като са на различни цени, по коя цена?
Първо, ръкавичките не са за баня, а са ... за куклено шоу (играчки).
Иначе и те и продуктите от стр..154-155 се поръчват като пишеш кодовете и на двата продукта, които искаш. Т.е. и кода на подаръка който искаш. Ще ти излезе цената за двете, но ще ти фактурират само едната. (знам от личен опит-имам и ръкавици и шампоано-балсами Wink)
Виж целия пост
# 223
И аз да питам - ако не си си вкъщи, после от офиса на Спиди ли се взима?
На мен ми се е случвало да ме няма вкъщи и като ми звъннаха се разбрахме да го оставят в най-близкия до нас офис на Спиди или при съседи, но е добре да имат Пълномощно. Ако ли не, се започват обаждания по Спиди, Avon и разправията е голяма. Поне при мен беше така. А сега, за да си нямам главоболия си ги пускам в офисът им на Сливница, а като е по-голяма поръчката си взимам и придружител за тежкия товар.  Simple Smile
Ако държите да качваме нетната оферта К16, утре може да я снимам. newsm53
Виж целия пост
# 224
значи на следващия ден отново те посещава куриер, ако има нещо по адреса или входа се заключва се обаждат по телефона/ако има посочен/, за да попитат кога ще има човек, иначе мен и 3 път са ми го носели, но ако искаш се обаждаш да остане в офис и си го взимаш от офис, ако потвърдиш, че ще има човек го носят- на мен не са ми правили проблем.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия