ЧЕЗ?!

  • 9 543
  • 90
# 15
Всичко е възможно. На нас също ни се случи миналата година да платим за два месеца два пъти по-висока сметка. Взех си два дни отпуск с предварителната нагласа да водя война. Но когато разрових в нета открих не само всевъзможни връзки с тях, открих Договора, който е между тях и потребителите, открих задълженията им, правата ни, всякакви начини за проверки, пускане на жалби, ценоразписи и т.н. И ако щете вярвайте, когато си знаеш правата процедурата е изключително проста и бърза.

P.S. При нас се оказа, че ни крадат съседи  #2gunfire
О даааааааа,много добре си знам аз правата.Преди да отида в офиса им минах през всичко това,което ти казваш.За съжаление, при мен обаче процедурата не е бърза.Имат късмет тия в ЧЕЗ,че не мога да ги посетя отново,защото хич не съм от хората ,които не си знаят и не си търсят правата.Една съфорумка ми помага в момента с каквото може.Паралелно с това запознах с проблема и приятел,който работи в Нова тв.Но до там ще стигна,ако в близко време нещата не претърпят благоприятен обрат.
Виж целия пост
# 16
Правете разлика между ЧЕЗ и Електроразпределение. Електротехниците са към второто, както и отчетниците. ЧЕЗ са основно услугите,тоест касите, Центровете за клиенти, фактурирането и т.н.
А и ако ви краде съседа това е работа на полицията,там се подава жалба.
Нали не смяташ,че аз съм компетентното лице,което да установи как работят електромерите и  да си изпращам сметките по адрес Joy Joy Joyили може би ми влиза в задълженията  ми да изпълнявам и тази функция(която на всичкото отгоре я плащам в повече- всеки месец),че пък и на полицията да се обаждам.Определено си плаче това поведение и работа на Електроразпределителните станции ,инкасатори и каси за едно телевизионно предаване.
Виж целия пост
# 17
Правете разлика между ЧЕЗ и Електроразпределение. Електротехниците са към второто, както и отчетниците. ЧЕЗ са основно услугите,тоест касите, Центровете за клиенти, фактурирането и т.н.
А и ако ви краде съседа това е работа на полицията,там се подава жалба.
Нали не смяташ,че аз съм компетентното лице,което да установи как работят електромерите и с да си изпращам сметките по адрес? Joy Joy Joy
Нещо не ти разбирам въпроса и какво общо има с моето уточнение за двете предприятия?
Виж целия пост
# 18
Кой отговаря за изготвянето и изпращането на бележките за ток?Кой трябва да установи какво става с електромера на даден клиент?Според мен и двете истанции са взаимно свързани . NaughtyНека не намесваме работата на полицията .Полициайте имат по належащи ангажименти за вършене,отколкото да се правят на електротехници и да установяват неща които не са в тяхната компетентност. Laughing
Виж целия пост
# 19
Когато става дума за кражба нещата се поемат от полицията,това съм написала.
Естествено,че двете предприятия са свързани(Енергото и ЧЕЗ), но проверката на електромера се прави от техници,а те НЕ са към ЧЕЗ.Към ЧЕЗ е центъра за обслужване на клиенти където авторката на темата си е подала молбата,те пренасочват тази молба към техници или отчетници,зависи какъв е проблема - дали е повреда в електромера или той е грешно отчетен.
 Разписките ги изготвя отдел фактуриране-към ЧЕЗ, инкасират сметките касиери -към ЧЕЗ. Ако имаш други въпроси, заповядай.
Виж целия пост
# 20
Става дума за кражба -когато някой го установи-нали не смяташ че хора в моето положение ще хукнат първо в полицията,при условие,че професионалистите не са си казали думата?
Виж целия пост
# 21
Благодаря ти за отговорите все пак, но това не оправдава работата на двете истанции.Запозната ли си колко хора са в ужас от летните сметки за ток и оставянето им в невидение колко струва до последния момент и разбират на самата каса?Това нормално ли ти се струва,кое домакинство може да си позволи да не си знае сметките- с изключение на хората ,които не им пука какви пари са необходими в момента за да си покрият разхода,но определено и на тях не им е приятен този факт?
Виж целия пост
# 22
По първи ти въпрос, енергото (така да го кажем) носи отговорност за инсталацията до електромера, поради тази причина техниците нямат право да проверяват съседи и други потенциални крадци след него. Пише се жалба в полицията, от там се взима технически експерт и прокурорска заповед за достъп до съответното жилище (където е съмнението за кражба),то си е цяла процедура и си има ред.
Относно сметките отговора ми е такъв, отиваш при електромера и записваш числата,ако има грешка тя се коригира, ако имаш съмнения, че върти по-бързо или е неизряден по друга причина подаваш молба в ЦОК за техническа експертиза. Не е като ТЕЦ-а където и да гледаш единиците на топломера нямаш идея какъв е паричният им еквивалент.
Виж целия пост
# 23
Това за полицията не съм съгласна,без да ти е проверен електромера,нямаш право да подаваш подобни жалби.Когато някой хора си позволят да си свършат работата-казват на собствениците дали проблема е в техния електромер  или има нещо друго.Защо  прехвърляте задълженията си през други истанции-какво се възмущавам -живеем в абсурдна държава.Това за бележките за тока е ясно на всички вече,щом тръгнахте да правите асоцияция с парното,където все пак хората получават месечните си сметки -да отбелажа.Не е хубаво да се опитваш да лавираш-не сме в политиката-не защитавай ничии необмислени каузи-по точно некоректността на това обслужване особено в последната една година.
Виж целия пост
# 24
А пък на мене от юли месец не са ми засичали електромера Sad Постоянно проверявам - сметка нъц Confused Обаждах се...нищо в общи линии не можаха да ми кажат...Сега очаквам все някога някой да се сети да дойде да засече, след което да имам четирицифрена сума Shocked
Виж целия пост
# 25
Нали точно за това говорим-невидението.Иди на касата където си плащаш сметката(поне аз така правя) -там ще ти цъфне хубава сумичка,само се приготви психически.Защо си чакала толкова време?
Виж целия пост
# 26
А пък на мене от юли месец не са ми засичали електромера Sad Постоянно проверявам - сметка нъц Confused Обаждах се...нищо в общи линии не можаха да ми кажат...Сега очаквам все някога някой да се сети да дойде да засече, след което да имам четирицифрена сума Shocked
Пусни си жалба. Има ЦОК на Цар Симеон и на Сливница. Има и горещ телефон 0700 10 010
Но по-добре с жалба, да го има черно на бяло. Можеш да изпратиш имейл на zaklienta@cez.bg
Виж целия пост
# 27
Момичета,надявам се да запазим добрия тон в темата. Лу_детина просто ни е дала яснота по въпроси,които не са от нашата компетенция. Hug
Виж целия пост
# 28
Ама нали съобщиха, че вече ще засичат електромерите на 3 месеца.
Виж целия пост
# 29
Благодаря ти, аз не искам да се карам с никого, ако мога да помогна с нещо, ще опитам. Не отричам,че системата е тромава,но - факт.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия