ЧЕЗ?!

  • 9 569
  • 90
# 75
Я и аз да питам. Енергото ме накара да платя сметка от преди 10 години. Дори не е на наше име, впоследствие аб. № става наш. Жалвах се и аз на горещи телефони, сайтове и прочие. Всеки незнам. Платих я. Мога ли да направя нещо по въпроса да ми върнат парите?   Thinking

е как така те накара.... та нали сметката не е била на твое име към дадения момент. според мен просто тогава не си попаднала (или никой не те е насочил) към юриста в компанията.
Виж целия пост
# 76
Някой знае ли каква сума трябва да си приготвя при подаване  на молба за преизчисляване на сметката? Rolling Eyes
Виж целия пост
# 77
Някой знае ли каква сума трябва да си приготвя при подаване  на молба за преизчисляване на сметката? Rolling Eyes
Не се заплаща.
Виж целия пост
# 78
Много ми помагаш,Лу_детина!Благодаря ти! Heart Eyes
Виж целия пост
# 79
Ами ей тъй накара ме. Аб. № се е водил на друг човек, впоследствие ние купуваме имота и същия аб. № дават на нас. Сметката от преди 10 г. излиза със същия № но с друго име. Проблема е, че я прикачат към нашата сметка, която си дължим за месеца. Оказа се че не може да се плати само нашата сметка, трябва и другата. Най интересното е че когато купихме имота знаехме, че има неплатена сметка /жиците бяха отрязани/. Всичко платихме, дори и такса за връзване на жиците. Е откъде излезе тази сметка? Никой не можа да ми отговори.
Виж целия пост
# 80
Грешката си е ваша, че сте платили сметка която не е на ваше име, всъщност как хем не е на ваше име, хем се прикача към новата сметка,това няма как да стане.
Отиди в Центъра за обслужване на клиенти или в отдел Дългове и обясни случая, за да ти върнат парите.Ако решиш да отидеш пиши ми,интересно ми е какво ще ти кажат.
Виж целия пост
# 81
Искам и аз да попитам нещо лу_детина ако е удобно Grinning
Имам съмнение, че електромера ни не отчита вярно, плащаме много големи сметки за ток.  Консумацията ни е една и съща, а последните 3 месеца плащаме сметки от 120, 150 сега последно 200лв. Към Електрорапределение София област сме. Какъв е реда, жалба ли да подадем? Как точно го проверяват и дали някой въобще ще ни обърне внимание?
Благодаря предварително
Виж целия пост
# 82
Ти ще решиш жалба или молба за преотчитане на електромера да пуснеш,а може и двете. Внимание ще ти обърнат, защото има срокове за връщане на отговор при подадена жалба. Електромера може да се провери и чрез тестване - сваля се електромера и се носи за експертиза в лаборатория,през това време ще ти сложат друг за да не стоите без ток, но то се заплаща - 40лв.,ако се установи, че проблема е в електромера ти възстановяват тези 40лв. и се преизчисляват сметките,но не знам за какъв период назад.
Другият вариант е да не се плаща,а да се изпратят техници да проверят връзките и да си дадат становището.При всички случаи отиди и си подай жалба и /или молба. Има значение също в къща или блок живеете,защото е много вероятно да ви крадат съседи.
Виж целия пост
# 83
лу_детина  благодаря   bouquet
За кражба не пиша защото си мисля, че не е възможно. Живееме в къща, електромерите ни са отвън на улицата. В едно табло са нашия, на етърва ми и на свекърите. И те плащат високи сметки. Да минат празниците и ще подадем молба.
Виж целия пост
# 84
v elektrorazpredelenie.
Виж целия пост
# 85
ДА,колежката е права.проверка с експериза е най добрият вариант.елелктромера се сваля носи се в  лабораторията на държавната метрология и се тества един месец там.но много е вероятно и да си е наред електромера.от голямо значение за големината на сметките са и електроуредите.ако са стари с нисък енергиен клас много е вероятно и да се отразява ма месечното ви потребление.най лесният вариянт да провериш дали електромера е наред като си изключите всичките предпазители в къщата и да погледнеш дали електромера продължава да отчита консумация.ако електромера е елктронен (статичен) гледай лампичката която мига.колкото по бързо мига толкова по голяма е консумацията.при механичните(индукционни) електромери има диск който се върти.като изключиш всичките предпазители електромера нетрябва да върти.ако върти значи или някой се е включил към вас или има самоход.ако сте към район юг мога да помогна.успех.
Виж целия пост
# 86
Ако някой има интерес да ви кажа, че от 01 април 2008 до 30 юни 2008 стартира кампания за БЕЗПЛАТНА ПРЕРЕГИСТРАЦИЯ. Това ще рече, че в рамките на тази кампания всеки клиент на ЧЕЗ в Западна България ще може БЕЗПЛАТНО да промени титуляра на партидата си.
Пререгистрацията може да се извърши само в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ България.
Виж целия пост
# 87
energi, Лу-детина, моля за помощ Embarassed... От 20 дни имам подадено заявление за включване на нов абонат към "Електроразпределение - юг" , но до този момент нямам обаждане, за да ме включат( а срокът на изпълнение е 7 дни Thinking). На кой телефон мога да се обадя за информация? newsm78
Виж целия пост
# 88
0700 10 010
www.cezelectro.bg
zaklienta@cez.bg
Виж целия пост
# 89
Лу_детина, благодаря! Там вече се обаждах и писах, но отговор все още нямам по мейла, а пък на телефона казаха да отида на място (да ама са с моето работно време) Mr. Green
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия