"Второкласници"2

  • 24 558
  • 291
# 240
ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН НА ВСИЧКИ !!!  bouquet
Виж целия пост
# 241
ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН НА ВСИЧКИ !!!  bouquet
И от мен!
Хубаво си беше през ваканцията... Confused
Виж целия пост
# 242
Здравейте всички!
Не съм чела цялата тема,но искам да помоля за съвет  Hug
Става дума за дъщеря ми,на която и е голям проблем да учи уроците си по Околен свят...т.е. всеки път като дойде време да учи по Околен свят и направо мъчно ми става за нея....кофти и е,че се запъва,трудно запомня и затова постоянно се разплаква.Трудно и е да асимилира материала....макар,че е кратък има-няма 15 реда.Аз се опитвам-обяснявам и с по-прости думи какво искат да кажат,давам и примери.Ето, сега сме на урока за  празниците и в момента учи и плаче,като си мисли,че не я виждам.И накрая го научава като папагал-мотамо ми го рецитира.
После като я изпитат и тя се запъне някъде от притеснение и аааайде-4-ка,или 5-ца.

Кажете ми как е при вас и как да се справя с този проблем?
Виж целия пост
# 243
 Вайлет, нашите никога не са имали да разказват за домашно. Според взетия урок само си написват в учебната тетрадка домашното. На родителската среща учителката изрази възмущение от учебника(били поръчали съвсем друг...).Последното домашно, Пепи го писа през ваканцията, беше за празниците,попълни едни упражнения и трябваше с няколко изречения да опише един празник по желание. За Великден писа и то съвсем елементарни неща.( Как се поздравяваме тогава. Че месим козунаци и боядисваме яйца..)
 Сигурно трябва заедно да си припомните какво правите вкъщи на конкретен празник. С прости думички newsm78
Виж целия пост
# 244
blanc  де да беше така като при вас  Sad Госпожата иска урока да се разказва.
Само дето ние не го разказваме,а го учим буквално наизуст  #Crazy хем обяснявам и обяснявам ,но не може другояче.Май изход от тази ситуация няма да има  Sad
При нас госпожата си избирала един ученик ,вдигала го и му кавала.....Започвай да разказваш урока....(това по думи на щерката).
 Тя и самата учителка един такъв темерут..може пък дъщеря ми да е стресирана от самата нея..знам ли вече  Sad
Виж целия пост
# 245
И при нас се се разказва.
Виж целия пост
# 246
Ей сега пак идва да я изпитам...ами запъна се на 2-та дума,щото учим като стихотворение.И като запъне-край.Няма друга дума да използва,няма и това е.
Отново сме отатък и плачем.
Ще лудна вече  smile3511 smile3511 smile3511
Радостина,кажби ми моля ти се как става при вас ученето?Лесно ли го научавате?
Виж целия пост
# 247
Ренко, според мен проблемът е другаде. Спомням си още от първите страници на първолаческите ни вълнения, че ти сподели подобни тревоги.
Дъщеря ти просто не обича да се изявава публично. Нещо я притеснява. Търси причината!
Виж целия пост
# 248
Търся бе Вили....ама не намирам конкретна.. те може да са много.Иначе бързо схващаме задачите-от раз дет се вика.Още в училище ги научава как се решават.С текстовите също никакъв проблем.По четене-не сме идеални,но не е зле.По български с моя помощ всичко и се изяснява.Помни правила от математиката и българския....т.е. не е като да не може да запомня.Само по тоз пусти Околен свят  #Cussing out Еми ще го научи колкото може,пък каквото такова.
Пък това постоянно плачене ме влудява...точно както казва и Вили,това го минахме вече веднъж в началото на първи клас,сега наново.
Виж целия пост
# 249
Уроци по Околенс свят и подобни не съм ги и карала да разказват. По-скоро се правя на много разсеяна и заета и го питам за какво учат в този урок. И той като каже едно изречение, задавам уточняващи въпроси, все едно е на интервю. И той така си казва основните неща. С две думи, правя се на идиот и той ми прави осведомителен бюлетин. Питам го дали са им казали еди-какво си и ако каже "да", питам го какво са казали, ако каже "не", разказвам с 2-3 думи.
От учебната тетрадка понякога не се сеща сам какво трябва да напише, защото не дочита внимателно условието. Та се налагат малко разяснения.
Виж целия пост
# 250
Мренко, аз продължавам да имам проблем с публичните изяви, просто не ми се нрави да ме гледат хиляда чифта очи.
Според мен това я притеснява полуадашката. А не, че не знае или не може. И в допълнение - нетактичната учителка и блокажът е налице.
Рецепта обаче нямам.
Издирвам друга - как да убедя Ралица да й извадят поредните три зъба, защото постоянните растат със страшна сила, а млечните все така не мърдат. Няколко пъти вече сяда на зъболекарския стол и става с писъци.
Виж целия пост
# 251
Уроци по Околенс свят и подобни не съм ги и карала да разказват. По-скоро се правя на много разсеяна и заета и го питам за какво учат в този урок. И той като каже едно изречение, задавам уточняващи въпроси, все едно е на интервю. И той така си казва основните неща. С две думи, правя се на идиот и той ми прави осведомителен бюлетин. Питам го дали са им казали еди-какво си и ако каже "да", питам го какво са казали, ако каже "не", разказвам с 2-3 думи.
От учебната тетрадка понякога не се сеща сам какво трябва да напише, защото не дочита внимателно условието. Та се налагат малко разяснения.

Уффф,вече и аз ще се разплача,честно  newsm45
Радост....питам ли я нещо,свързано с урока тя го знае,но не може да почне да разказва урока като я изпитат и и кажат "....Почвай да разказваш....".Няма някакъв по-насочващ въпрос,няма подпитващи въпроси.Изпитат ли я тя трябва да започне и да разкаже урока донякъде,докъдето госпожата прецени.
Виж целия пост
# 252
Вили..и ние имаме тоз  зъбен проблем.Засега само един расте върху другия,както ти казваш и да ти кажа аз реших,че няма да я водя да и вадят млечния.Като не иска и не дава тя ще ходи с криви зъби и после със шини.Нямам нерви аз със нея да се разправям.
Ама да си кажа честно ... много голям за вадене ми се вижда този зъб и също така не мърда и не знам....мисля,че доста ще боли.Няма да я мъча.
Преди по-лесно я навивах-обещания,залъгалки...ама сега не ще и да чуе  ooooh! Tired
Виж целия пост
# 253
На моите все им казвам, че е най-лесно да разкажат нещо като си представят, че срещу тях стои човек, който никога не е чувал за това, което искат да му разкажат. Все едно разказват приказка или филмче. И да го разказват така, все едно срещу себе си имат приятел, а не учител и че разказват история, а не урок. Например, някой обичай: кой го прави, защо го прави, как го прави, откъде идва (историята) и т.н.
Казвам им, че не е нужно да го научават наизуст и могат да го разказват както те искат, стига да се придържат към най-важните неща (фактите). Така се опитвам да ги науча да се освободят и да се почувстват като разказвачи, а не като ученици. Усещането за учене наизуст е сковаващо за много хора, и на мен ми се е случвало като дете точно така да блокирам.

Зная, че може да изглежда мъгляво така както го описвам. Много е важно да се основодят от страха да са пред хора и да забравят за оценяването.

Може да направите разбор на урока в учебника - основна идея и важни моменти с по 1-2 думи и така да й стоят в главата като лампички, свързани една с друга.
Виж целия пост
# 254
Добре де, на децата не им ли слагат упойка като ще им вадят зъб? Поне при нас беше с упойка.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия