Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Защо част от парите ми са блокирани след поръчка от La Redoute?
Какво представляват кодовете за отстъпки и подаръци в LaRedoute?
Какви са някои от опитите и предложените решения за справяне с проблемите с доставката?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Защо част от парите ми са блокирани след поръчка от La Redoute?
Блокирането на сумата, която се показва на трета стъпка от поръчката, се извършва с цел заявяване пред банката. Тази сума се тегли след няколко дни. В случай на проблеми с блокирането на парите или отхвърляне на картата, препоръчително е да се свържете с банката, издала картата, за допълнителна информация и помощ.
-
Какво представляват кодовете за отстъпки и подаръци в LaRedoute?
-
Какви са някои от опитите и предложените решения за справяне с проблемите с доставката?
Потребителите са предприели различни действия за справяне с проблемите с доставката, като например писане на писма до LaRedoute, изразяване на недоволство и отправяне на заплахи да спрат поръчките. Обсъжда се и идеята за изпращане на общо писмо до компанията, което да изразява недоволството на група потребители. Предложенията за справяне с проблемите с доставката включват подаване на жалби срещу българските пощи, изразяване на недоволство към LaRedoute и предложения за смяна на куриерската служба. Освен това се обсъжда идеята за използване на френски форуми за защита на потребителите.
-
Каква е процедурата за регистрация на карта на La Redoute?
-
Как мога да разбера дали поръчката ми от La Redoute е пристигнала?