Има ли абонати на CabelTel и доволни ли сте от обслужването?

  • 4 831
  • 53
# 15
Аз ползвам пакета 2 в едно-кабелна и интернет и съм доволна.

И аз така и съм доволна, дори много доволна особено от нета
Виж целия пост
# 16
и ние сме абонати на 3 в 1, общо мнението е ОК, но със следните забележки:
- Карат ме да плащам два месеца по-рано т.е. сега януари платих таксите за март - е няма другаде такова авансово плащане  newsm78
- телефонът е определено под всякакви критика;
- кол центъра им никаква работа не върши, хората там са любезни, но безполезни;
- опитах над 5 пъти да използвам услугата Pay per view (да гледам филмче), но не стана въпреки, че точно следвах инструкциите и никой от фирмата не можа да ми помогне  #Crazy
Виж целия пост
# 17
Честно казано, сега като падна снега видяхме какво стана с интернета на БТК  Laughing , а кейбъл тел нямаха този проблем.

Моля?! Сняг и АДСЛ нямат нищо общо  Naughty Точно Кейбълтел бяха най- осрани- малко вятър да духне, оставахме без нет. С удоволствие се разкарахме от тях, когато ни изтече договора.
Виж целия пост
# 18
Първо трябва да уточниш за кой район става дума. На места мрежата е изцяло подземна и атмосферните условия не и влияят, на други обаче е все още въздушна и там наистина има проблеми при дъжд, вятър или сняг. Интернетът е значително по-бавен от повечето лан-мрежи. Телефонията ми беше перфектна в продължение на три години и после за около 6 месеца, че и повече никаква я нямаше.  В момента от около месец и половина пак си е добре. За телевизията нямам никакви оплаквания. Но пак повтарям питай конкретно за твоя район - много фирми просто купуват трасето на предишни доставчици и докато го оправят нещата не са розови. 
Виж целия пост
# 19
         Ох,от 5 дена сме абонати точно с пакета 3в1.
   Първи ден - два часа след включването интернета изключи.
 Втори ден - липсва кабелната.
  Трети ден - нямам думи за телефона.
 И днес продължавам да си ...... ама няма кой да ме чуе,защото 111 оператора забегнал,т.е. не отговаря никой.В сайта им на тъпия форум не мога да се оплача защото не работи.Абе да не са ги пуснали в отпуск всички.....
Виж целия пост
# 20
Гола вода и кал в ушите.
За нищо не стават.
Нет-а, въпреки че го ползвам предимно за работа и развлечение в различни форуми, не струва. Скоростта му определено е по-бавна от повечето ЛАН доставчици. А рекламата за не знам си колко хиляди К е меко казано подвеждаща.
Кабелната бива, спасяваме като спече някоя от цифровите програми, а това е доста често. Вярно , не на всички канали, но може би на най-интересните(ФОКС, Нова ТВ, Диема).
Цифровата, както вече казах, ОК, ако не спичаше толкова често. Опитаха се  да ми обяснят, че може;о да е от приемниците. Ало, аланкоолу, като знаеш , че са некачествени тези приемници, защо гипредоставяш?! Номера от селски вечеринки.
Телефона..........................а,ама и такова нещо ли имало? Shocked Ако случайно успееш да набереш, след това нищо не чуваш. Красота  Sick
Телефон 111, някой нагоре го каза много добре, любезни, но безполезни.
Търговските им агенти, толкова зле обучени, не знаят какво продават и откровено си лъжат клиентите.
Ако си погледна разпечатката на телефона(предлагат такова чудо на страницата си) , сигурно ще ми се съберат няколко часа разправии , за да ми изяснят най-накрая какво аджебе включва промоцията "Трипъл плей".
Ако ги изтрая до края на договора ще си е цяло чудо. Но така като гледам, по-скоро няма да ги огрее.
И най-големия недостатък, спре ли една от услугите , спират всичките. И естествено, никой не говори за компенсации.

П.С. Към жената, чийто мъж бил писал не знам си какво. Може да е кадърен човека, но нека проведе тогава обучение на тези, които ползват написаното от него, че онзи ден се оказа, че на единия компютър излизам като неплатен абонат, а на другия се оказа, че всичко си е наред. И след продължителен спор ми беше обяснено, че трябва да подам писмено оплакване и да чакам от "умрял писмо".
Виж целия пост
# 21
Леле,аз пък си мислех че само в Бургас са толкова зле.Що нерви съм изхабила по тях не е истина просто.А от всичките ми опити да се свържа с някой по телефон съм успявала едва 20%.От тази година минахме на БТК и може да се каже че се родихме направо/говоря само за интернета/.
Виж целия пост
# 22
Свекитата са абонати на тази услуга 3 в 1. Еми все едно нямат телефон - непрекъснато прекъсва, пука, щрака и не могат един нормален разговор да проведат. А често въобще не работи телефона.

Иначе и моите основни оплаквания са от тел. им за връзка. Случи ли се нещо трябва да се ходи до касата на място иначе никой не вдига тел. там.
Виж целия пост
# 23
От средата на декември сме абонати-2 в 1.През месец януари-събота и неделя изобщо нямахме интернет.Като им се обадя или не ми отговарят,или е изключен телефона.Кабелната,картината със снежинки и се принудихме да си включим цифрова кабелна.Днес ходих да си плащам,имаше малка неуредица по вина на касиерката,толкова нагло се държа.Лапнала една цигара,пред клиентите,в тясно помещение,няма да ви казвам какво беше,че и бях с детето.
Виж целия пост
# 24
Благодаря на всички,които са писали във този форум! Търся си доставчик на нет и телевизия и вече съм сигурна,че няма да е кейбъл-а !
Виж целия пост
# 25
с удоволствие вече не сме абонати на Кейбъл Тел.
Всъщност, май до тях не стигнахме... само до Евротур Сат.
После, при преименуването се направиха на ухапани и ни казаха, че не сме си били платили 2м. И понеже с мъжО сме разпилено откъм пазене на балежки, ни прецакаха. Сигурно има още доста като нас. Измамници от най-долна класа  #2gunfire
Дано има работещи там, които да прочетат написаното.

Аз съм жена на работещ там, ще предам  Mr. Green
Но описаното е невъзможно да се случи, ако  в билинга един път си платил, няма как да те накара пак да платиш... а билинга е писал мажът ми  Mr. Green
Виж, касиерките, които са лицето на фирмата, пък и парите взимат не са фирмата.... и за тях не мога да кажа нищо!

А до колкото въпроса на авторката, извини ме, но няма да коментирам, не рекламирам фирмата, нито за добро, нито за лошо... просто лична позиция. Успех

Да,да-невъзможно!Ние сменихме адреса,и съответно се отписахме от телевизия(Кейбъл тел) по район,върнахме и джаджата за цифрова телевизия срещу протокол,не че не ни търсиха да питат и за нея къде е(не си ли говорят звената в тази фирма помежду си?),като пак се записахме ,но на новия адрес-три месеца ни търсеха за сметки и от двете места,а за ейчбио сто пъти звъняха ,че сме били ползвали,а не сме платили-и как става като тази услуга е предплатена?Грозна и тъжна история.Относно телевизията-прилично,интернета-скоростта,която предлагат за услугата трипъл плей май я има само на брошурата,но не и като седнеш пред компютъра,все нещо спича и като им се обадиш освен рестартирайте модема друго не знаят,и накрая НАЙ-рекламираната услуга великият телефон-той е на принципа тука има тука нема,ама е повече нема-смятайте колко го има щом за миналия месец имаме сметка 1,50лв.,а когато го има е чудо,ако поне една от страните чува другата,връзката е кошмарна.Извода за мен е-качеството на услугата падна на критично ниво и май скоро ще се откажем от тях,друг е въпроса ,че и при другите фирми положението е същото-Кофти!
Виж целия пост
# 26
Абсолютно сте прави.
- Много лошо качество но ТВ;
- Цифровата-бива;
- Интернета е все по-слаб ("За вашия квартал сме купили усилвател" Ама кога ще го включите?);
- 070011011 ли беше, абсолютно е машина за навъртане на сметки на този, който звъни. Изключено да се свържеш с някой. Само на меню 1 вдигат, което е за да те запознаят с техните услуги! ;
- Другите менюта не зная защо го има. За повреда - никой не вдига, препълен телефонен секретар. Даже и оплакване не можеш да оставиш, защото и там е препълнена пощата! И всичко това го съобщават на английски!
- Миналата седмица имах проблеми с нета, избеснях, пътека направих до офиса им (с грандиозна обедна почивка), навъртях сума телефон. Накрая вдигнах луд скандал на една на безплатния телефон, меню 1 и след 2 минути най-накрая ми се обадиха. Знаели шефовете, че има проблеми с кол центъра, ама....
- Най-ме потресе обаче, че въпреки че сме им абонати от Седем години, започнаха да се обаждат в първия работен ден на месеца да ходя да си платя таксата за същия този едва започнал месец, че иначе идвали да ме изключат.
Аз ще ги изключа, това е сигурно. 46 лв на месец са си това. А услуга нулева.
Виж целия пост
# 27
Ползваме само кабелна и качеството е отвратително, но нямаме алтернатива за съжаление.
Виж целия пост
# 28
Ползвам услугата Трипъл плей - доволна съм
Виж целия пост
# 29
Ползвам услугата Трипъл плей - доволна съм
Ай стига бе-в кой район сте-да сменя квартирата,ако трябва,че белким едно от тези три заработи. Hug
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия