Има ли някоя дама, работеща в банка /по-специално FIB/?

  • 9 098
  • 78
# 60
Ако има офиси, които обслужват ЮЛ до 16.30 часа, то те са изключение. Всички останали работят и с фирми и с граждани до края на работното си време.  Hands Thumbsup

humanis, моля пак заповядай! Grinning
Виж целия пост
# 61
Явно в Бургас лъжат във всички колонове за работното време с юридически лица  newsm78
Виж целия пост
# 62
а има и електронно банкиране, все пак - да напомня. при него няма работно време Simple Smile

е да, ама някои неща не стават с електронно банкиране, на банката са и нужни документи.
Виж целия пост
# 63
Явно в Бургас лъжат във всички колонове за работното време с юридически лица  newsm78

GERA, до 16.30 се приемат платежни, но за внасяне и теглене от сметка на ЮЛ не би трябвало да има проблем. Thinking
Виж целия пост
# 64
А някой би ли ми помогнал да влезна в новата версия на интернет банкирането какво ли не пробвах не ми приема новата парола и това си е  Praynig
Виж целия пост
# 65
А някой би ли ми помогнал да влезна в новата версия на интернет банкирането какво ли не пробвах не ми приема новата парола и това си е  Praynig
                     Сигурна ли си, че си я сменила? А сертификата къде ти е?
Виж целия пост
# 66
А някой би ли ми помогнал да влезна в новата версия на интернет банкирането какво ли не пробвах не ми приема новата парола и това си е  Praynig

Най- добре се обади на денонощният телефон 0700 12 777. Мисля, че беше на цената на един градски разговор от цялата страна ( дали пък не беше и безплатен  newsm78).
Виж целия пост
# 67
Може и по e-mail, но най- добре смени банката. Има много по добри банки, с по- удължено работно време и по- бързи и компетентни служители. Препоръчвам Прокредит банк


 Shocked По - удължено работно време?!?  ПИБ работи до 19h. Работи и в Неделя. Не мога да си представя, че някой ще има претенции, за по- дълго работно време newsm78.

ПП: Не съм по темата  Crazy, сори! Не съм служител на ПИБ !
Виж целия пост
# 68
Не "може би", аз работя в ПИБ...


Винаги съм си мислела  ,че си служител на Експресбанк, може би заради ника .... Laughing!
Виж целия пост
# 69
Не "може би", аз работя в ПИБ...


Винаги съм си мислела  ,че си служител на Експресбанк, може би заради ника .... Laughing!
Joy Е, така се почва, а после що били зли модераторите.
Стар, от мен имаш 18 за поста  Joy Joy
Виж целия пост
# 70
А някой би ли ми помогнал да влезна в новата версия на интернет банкирането какво ли не пробвах не ми приема новата парола и това си е  Praynig
                     Сигурна ли си, че си я сменила? А сертификата къде ти е?
Аз със старата нямах проблем ползвах я докато не решиха,че трябва да си сменят системата.И на разни телефони звънях казаха ми да пробвам с парола съдържаща и букви и цифри ,ами нищо ,като въведа новата парола и натисна промени е ми нищо не става....
Виж целия пост
# 71
А някой би ли ми помогнал да влезна в новата версия на интернет банкирането какво ли не пробвах не ми приема новата парола и това си е  Praynig
                     Сигурна ли си, че си я сменила? А сертификата къде ти е?
Аз със старата нямах проблем ползвах я докато не решиха,че трябва да си сменят системата.И на разни телефони звънях казаха ми да пробвам с парола съдържаща и букви и цифри ,ами нищо ,като въведа новата парола и натисна промени е ми нищо не става....

Е, щом стигаш до момента за смяна на паролата, значи успешно влизаш в новата версия.
Пишеш един път старата и два пъти новата, нали? Моята парола е само цифри и нямам никакъв проблем.
Пробвах току- що да си я сменя пак, дава ми "вашата парола е променена успешно" и то става много бързо.
Пробвай пак и ако не стане се обади на въпросния телефон. Flowers Four Leaf Clover
Виж целия пост
# 72
                    Значи, да ти кажа... Не продължавай да цъкаш паролата, а си избери какво искаш да цъкаш от менютата горе и вляво... Аз всеки път като вляза ми вади страницата за език и парола... Не обръщам внимание и си върша работата... Малко тъпа ми се вижда тази система, ама нейсе...
Виж целия пост
# 73
Цитат
Е, щом стигаш до момента за смяна на паролата, значи успешно влизаш в новата версия.
Пишеш един път старата и два пъти новата, нали? Моята парола е само цифри и нямам никакъв проблем.
Пробвах току- що да си я сменя пак, дава ми "вашата парола е променена успешно" и то става много бързо.
Аз в самото си банкиране не мога да влезна,защото не мога да си променя паролата и да два пъти я пиша и този надпис,,вашата парола е променена успешно,,не ми излиза вече си мисля да не е от браузера или сертификата(ама пише,че е валиден до 2016) newsm78
Виж целия пост
# 74
                    Както вече казах, тази страница изобщо не се маха... Цъкай си по бутоните каквото ти трябва и не му обръщай внимание на това...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия