Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да намеря информация за разпродажбите на уебсайта?
Как мога да проверя дали поръчката ми е отменена или анулирана?
Как мога да разбера кои конкретни дати са блокирани и кои не?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да намеря информация за разпродажбите на уебсайта?
-
Как мога да проверя дали поръчката ми е отменена или анулирана?
Ако се притеснявате за отмяна на поръчка, проверете профила си с поръчки или раздела „Моите възстановявания“ (Mes remboursements) за информация относно отменени поръчки. Освен това можете да се свържете с екипа на магазина за обслужване на клиенти, за да получите повече яснота относно състоянието на вашата поръчка. Ако поръчката ви е анулирана, обикновено ще получите известие по имейл или в профила си в онлайн магазина. В случай на неяснота, не се колебайте да се свържете с екипа за обслужване на клиенти чрез предоставената информация за контакт на уебсайта.
-
Как мога да разбера кои конкретни дати са блокирани и кои не?
-
Какво означава „Плащане с карта е отказано, моля, свържете се с обслужващ персонал“?
-
Как мога да разбера значението на полученото от La Redoute предложение за отстъпка?