До Италия с кола

Здравейте!
Смятаме да организираме пътуване до Флоренция с кола, моля ако някой е отсядъл по пътя за нощувка да сподели малко информация. На връщане мислим да разгледаме и Венеция, къде в околността е добре да се нощува. Интересуват ме места за нощувки в 2-те посоки.
Благодаря!
За мен най-удачният вариант е с ферибот от Игуменица и нощувка в каюта. Така можете да разгледате и Метеора и други интересни места в Италия.
Съжалявам,че не мога да помогна.Интерестно ми е да проследя темата.Сестра ми живее във Флоренция и сме мислили по въпроса за пътуване с кола.
Рени, благодаря ти за идеята, ще я обсъдим.
dennis, заповядай в темата, дано се намери някой, който е пътувал по този маршрут и да сподели информация.
И аз ще следя темата!
Вие колко дни смятате да ви продължи пътуването?
Екскурзията-почивка сме решили да бъде 10-11 дни.
Наели сме къща за 7 нощувки близо до Флоренция, от които може би ще ползваме 6, 1 нощувка по пътя към Италия, която да бъде към края на Хърватска или в Словения. На връщане мислим да спим някъде около Венеция - 1 нощувка, на другия ден разглеждаме Венеция и си тръгваме от Италия и вечерта пак нощуваме в Словения или Хърватска и на другия ден се прибираме. Докато сме във Флоренция сме решили да разгледаме на спокойствие околността - Пиза, Сиена, Флоренция и някои други градчета.  В общи линии това сме намислили засега. Simple Smile
Довечера имаме среща със семейството, с което ние ще пътуваме и ако се спрем на нещо конкретно ще пиша.
Препоръчвам едно не много известно, но много интересно, красиво и романтично градче- Алберобелло (намира се в Пулия). Удобно е да се посети ако до Италия се отиде с ферибот до Бриндизи или Бари. Всички къщи там са необичайни- трули. Атмосферата е фантастична! Едно от най-впечатляващите места, които съм посещавала (както и Метеора, с която се съчетава идеално).

Ох снимките са страхотни. Аз бях изключила този вариант на пътуване, защото ме е страх да севозя на  всякакви водни превозни средсва, но като видях тези снимки и почнах да се замислям.
Може ли да дадеш малко повече информация за пътуването с ферибот. Колко часа трае, каква е цената, знам, че има различни цени в зависимост от каюта, автомобила с който се пътува и т.н
Мерси предварително   bouquet
Да, цената много зависи. Аз бях с организирана екскурзия и цена не мога да посоча. На отиване слязохме в Бриндизи, а на връщане се качихме в Бари. От Бари до Игуменица пътувахме цяла нощ и на следващият ден пристигнахме преди обяд. На мен пътуването ми беше много приятно и мина неусетно.
Аз съм ходила в това градче,също на организирана екскурзия Wink Имам много снимки,на една от която една иначе мн. сладка и пухкава котка се опитва да ме бележи с лапа...
Всъщност не разбирам защо трябва да нощуватв в Словения или Хърватска щом сте с кола,аз пътувам по работа така и пътя ни до Италия е 9-9 и половина часа

Искаме да нощуваме по пътя, защото мястото което сме си избрали е на 1500 км. от София, което за нетренирани пътешественици като нас няма как да стане, за често пътуващи също мисля, че ще бъде изморително.
Здравейте,
Ние миналата година планувахме такова пътуване, но не успяхме да го осъществим по независими от нас причини, но както и да е мисълта ми беше, че ако решите да пътувате с ферибот през Игуменица погледнете графика за пътуванията. Сега когато е извън сезона не са толкова на често и предимно през нощта, това допълнително ви оскъпява билета поради факта, че може би ще предпочетете каюта отколкото да спите в кафенето Wink
Аз лично предпочитам пътуването да е през деня.

Magi_D  може ли да дадеш малко повече информация относно тази вила- цени къде се намира и т.н. ако не ти представлява проблем разбира се - може и на лични
Ell, нета е пълен с оферти за къщи и апартаменти, с Гугъла можеш да намериш много предложения навсякъде по света.

Рени принципно си права, но ми се щеше малко подробна информация (може би някой е бил там  и я е препоръчал, може пък да е на техни приятели, може да е по този "туризъм по къщите"- с размяна и т.н Laughing ) Уф че съм подробна ooooh! Иначе Чичко Google не е за подценяване, но друго си е информация от от източника
  bouquet
И аз се включвам да следя темата - много си мечтая за почивка в Италия и ще се радвам да се информирам за възможни маршрути, нощувки и цени.
И аз се записвам да следя темата. Мислим по майските празници да отидем в Италия. Малко ме притеснява положението в Косово. Дали ще е безопасно да се мине през Сърбия?
Здравейте,

Здравей, Ell!
Ето накратко как стигнахме до тази екскурзия.
На нашите приятели, с които ще ходим им похвалили много Тоскана и така дружно решихме, че ще се разходим до там, като се опитаме и да починем. Разглеждахме 3 сайта, в един от тях си избирахме къщата, която наехме в последствие.

Ето това са сайтовете:
- http://toscana-casa.com/
- http://interhome.com/
- http://www.agriturismo.net/

Във всеки от сайтовете можеш да избереш място, брой гости, за колко нощувки. Ние си избрахме от третия сайт. Особеното при тази къща е, че нощувките са 7 (от събота до събота), но има и други варианти. Цената при нас е 900 евро за 7 нощувки и 6 човека. Може да се наеме и апартамент от къща, но ние държахме да сме самостоятелно.

Относно пътуването засега варианта с Игуменица ще го пропуснем въпреки, че изглежда примамлив, защото нашите приятели казаха, че пътя е труден, много завои и така.
От проучването тези дни, си мисля че е добре да се спи в Любляна, от форума на dir.bg ми препоръчаха хотелче в центъра на Любляна - двойна стая 45 евро. Ето сайта www.bit-center.net.
На връщане искаме да разгледаме Венеция и пак оттам писаха, че в един хотел в градчето Местре, което е много близо до Венеция било удобно да се пренощува - ето сайта www.venere.com. Препоръчаният хотела е Сан Карло.

На другия ден тръгваме обратно към Любляна, като по пътя между Триест и Любляна в Постоина има много красива пещера, която може да се разгледа. Нощувка в Любляна на същото място и на другия ден обратно към София.
Участъкът със завоите е 200 км.- не е много, но не е и малко.
Aбе мен ако питаш си е доста с тия остри завои , гърците карат като ненормални .. тирове също минават по този път доста .И с тия пропасти отстрани пътя .. си е направо ужас .... Аз честно си умирах от страх .. ooooh!Препоръчвам ви да минете през Сърбия , Словения Хърватска и т.н. Незнам как е в момента заради положението в Сърбия , но при всички случаи е по добрия вариант отколкото през Гърция .

И с тия пропасти отстрани пътя .. си е направо ужас ....
Това ни казаха и на нас, че си е доста страшничко!
Надявам се след 2 месеца положението в Сърбия да се е поуспокоило, дано няма проблеми.

цък и аз при вас да се информирам  Grinning
Magi_D    bouquet благодаря за подробната информация
Пожелавам ви много приятни моменти.
Ох, пак си се размечтах за Италия.  Crazy

Вярно,няма мантинели направо си е страшно.Ние миналата година минахме през Гърция на отиване,а се върнахме през Унгария.Тази година мислим направо през Румъния,Унгария,Австрия и оттам да влезем в Италия.Малко повече път, обаче не искам да рискувам през Сърбия.Знам ли какво ще е положението.А пък и нали ще ходим на екскурзия Grinning За хотели въобще не мислим.Винаги тръгваме и спим където замръкнем ......хотели колкото искаш . Ооох,кога ще дойде лятото Grinning

Сакън този път през Румъния не ти го препоръчвам ooooh![/color] .В момента се пътува много спокойно през Сърбия(имам прясна информация) , не се притеснявайте .Няма никакъв проблем , нито има трафик .. Избери пътя през Сърбия и няма да сгрешиш..
Брат ми пътува постоянно и ми каза че пътя през Румъния е ад - дупки и кратери на всеки метър които чупят колата.
Пътя през Сърбия бил аутобан в отлично състояние. Според него си караш по аутобана и нямаш досег с населението.
И аз да се включа в темата. Заради положението в Сърбия избрахме варианта с ферибот от Гърция. Явно вариантите за тръгване са два от Игуменица и от Патра. Пътят до Патра бил по-дълъг, но по лек. Този вариант има и друг недостатък, че се пътува повече/ защото е по-наюг/. Разбрах, че до Бари и Бриндизи е една нощ пътя, някой знае ли колко време е пътя до Венеция с ферибот от Игуменица например. Дайте примерни цени на билетите за ферибот. Как резервирате по Интернет ли или на място. Какво може да се разгледа в Южна Италия на път за Венеция. Мислим от там да се приберем.
Много се надявам ако всичко бъде наред от финансова гледна точка да осъществим с мъжа ми едно такова пътуване през лятото, така че ще черпя инфо от темата, за което благодаря!  bouquet
и аз също замислям подобно пътуване, мислех да е с ферибота, но с тези завои ме отказахте, на мен ми става лошо
имам и друго питане, при такива пътувания вземате ли с вас деца, например 4-5-6годишни?
дали ще е интересно за тях Thinking

Наистина пътя през Румъния е ужасен.Нашите пътища са много хубави в сравнение с техните.Обаче ако минеш през Видин с ферибота пътят през Румъния е малко.Оттам Унгарските пътища са супер,австрииските също,а италианските .....нямам думи.При близо 6000 км,как не видях една дупка.Говоря обаче за северна Италия.Южна Италия си е като у дома,поне колкото видях Grinning
Здравейте отново!
Засега оставаме на варианта да пътуваме през Сърбия. Дано нямаме проблеми. Ако някой има информация какво е положението в момента, моля да сподели.
Здравейте момичета,
Пътувал ли е някой скоро през Сърбия? Има ли проблеми? Все още ми се ще да минем оттам, но нямам информация отскоро.
Други мислят ли да пътуват до Италия през майските празници?
Няма проблеми в момента , не се притеснявай .
Привет и от мен! Ако не е късно да кажа какво знам по въпроса. На 5ти май тръгваме към Италия, Парма и проверихме двата пътя. През Гърция е много дълъг пътя, събира се около 45 часа #Crazy. Говоря до Парма. А представете си колко е до Венеция. Освен това ферибота от Игуменица до Бриндизи е около 160 евро, ама това е цена без каюта! Със Каюта е над 300 евро. И си е страшничък пътя. Преди години майка ми и баща ми минаваха по този път, на  Соренто им се разказала играта- много завои и страшни пропасти отстрани на пътя... Все пак защо да си превръщаме почивката в кошмар? Така решихме ние и ще пробваме последно пак през Сърбия. Минавали сме от там преди две години, беше добре и спокойно.  Решихме да спим във Венеция, не точно там де, на няколко км от града- в Местре. Има страхотен хотел, казва се "Golden Tulip"- 4 звезди е , а цената за двойна стая със закуска е 120 евро. А иначе в Любляна е по- близо за преспиване и по-евтино, намират се хотели по 60-80 евро. Също е вариант. Дано съм била полезна. Simple Smile
liliomfi, пътят през Гърция е дълъг, но все пак се спи на ферибота. Ако се спира за нощувка където и да е, се удължават часовете. Освен това като си калкулираш цената на хотела, колко по-евтино излиза? Wink
Тези 300 евро за каюта с 2 легла ли са? Аз съм планувала да направим семейно пътуване по този маршрут, за това питам (идеята ми е да отидем до Австрия от там Mr. Green)... Мен ме бяха предупредили, че има кошмарна отсечка преди Игуменица и бях на тръни защото ми става лошо по завоите. Обаче нямах никакви проблеми, а гледката на градчетата долу в ниското ме впечатли. А пък пътуването на ферибота беше наистина приятно... искам пааак! Confused

Приятно изкарване на всички, които ще пътуват!  bouquet
Не съм чула за проблеми през Сърбия.

Препоръчвам Словения. Peace Любляна е много хубаво градче.
В пещерата Постойна също съм била - страхотно е.
Препоръчвам ти ето този хотел http://www.hoteladriavenice.it/ в Местре (до Венеция) , прилично и чисто с включена закуска е 95 Евро, за 3-ма. До него има спирка на автобуса които ходи до Венеция.
А иначе след това ни пътуване сам много доволна от хотелите http://www.accorhotels.com/gb/home/index.shtml Във Ница, Париж и Виена спахме в хотели от веригата и останах много доволна

И на отиване и на връщане минахме през Сърбия - никакви проблеми...
пътят през Гърция е дълъг, но все пак се спи на ферибота.

Когато се пътува с автобус как става спането на ферибота?
пътят през Гърция е дълъг, но все пак се спи на ферибота.

Когато се пътува с автобус как става спането на ферибота?
На отиване ни се полагаше само седалка, тогава плавахме през деня (което след 1 безсънна нощ беше изморително). На връщане обаче имахме каюти.
А колко продължава пътуването с ферибота? Ще бъдем с деца, а не ми е много ясно как и какво ще бъде.
Ще се поинтересувам, но все пак, хубаво е да имам инфо. Благодаря ти  Hug
Зависи от къде до къде ще пътувате. Моята информация вече е стара. Но скоро с Гугъла намерих подробно обсъждане по разни други форуми на пътуването с ферибот от Гърция до Италия- можеш и ти да потърсиш актуална информация... За мен пътуването беше приятно, предполагам, че и за децдата би било Peace
http://74.125.39.104/search?q=cache:MLUSco3tccAJ:www.malvina.hit … p;cd=34&gl=bg
Анджи, виж тук за фериботните линии.

И това в случай че пътувате с автобус до Гърция, а не с кола.
В началото на май пътувахме до Италия през Гърция /с ферибот от Игуменица до Бари/, ами не беше чак толкова страшен пътя до Игуменица, не по-ужасен от многото гадни пътища из България. Гледката беше невероятна! Не ми стана лошо, а на ферибота беше страхотно.
dida_p, нали?! Grinning Hug С кола ли пътувахте или с автобус (ако знаеш евентуално цените да кажеш какви са)?
До Игуменица има два пътя, единия е стария, с многото завои, а другият е нов. Ще бъде целият магистрала, но засега е само на 3 отсечки с различна дължина, около 50 км. всяка. В един форум го наричаха "тайната магистрала", ние минахме от там миналата година, като ходихме до Корфу. Спестява се много време. Лошото е, че поне миналата година нямаше много обозначения и човек може лесно да се обърка и да хване стария път, особено в Янина. Аз бях свалила много подробна карта и се оправих безгрешно Laughing
Пътувала съм с ферибот Игуменица-Бриндизи, на отиване през деня, на връщане през ноща с каюта. За съжаление беше 2005 година и не помня цени. Мисля, че беше около 12 часа. А доколкото знам Игуменица - Венеция е над 20 часа.
ние си направихме такава екскурзия миналото лято
на отиване спахме в Любляна и после ходихме до Венеция за 3 дни,после посетихме наша приятелка в Монте Катини-обиколихме Флоренция,Лука,Пиза
от там бяхме 5 дни в Опатия-Хъватска и от там в София
питай,ако имаш въпроси newsm78
И ние пътувахме преди месец от Игуменица до Анкона,14 часа май беше,на ферибота наистина не се усеща като си вземеш каюта и си спиш цяла нощ WinkДо Игуменеца обаче пътя е кошмарен,то са едни завой,ужас  ooooh!За кола беше 75 евро,каюта за двама към 180 евро май,обаче на връщане нямаше нормални каюти и ни настаниха в някаква лукс за 500 евро #CrazyА Венеция-Игуменица даже май е над 20 часа,ако някой го интересува ще проверя с точност