Пазаруване чрез www.bgshopper.com

  • 29 697
  • 225
# 135
може ли някой да ми каже защо като си напиша кода на поръчката на сайта който FAIRY TAYLE е дала за проследяване ни излиза това  NO INFORMATION  PLEASE CHEK YOUR ITEM IDENTIFIER,при условие че е пусната за България newsm78
Виж целия пост
# 136
Най-добре питай БГ Шопър-а. На моята пратка пък вече 5-ти ден и стои информацията една и съща, т.е. че е излетяла на 25-ти от NY. Питах ги и ми обясниха веднага защо може да е така. Simple Smile
Виж целия пост
# 137
много моля някой да ми обясни какво означава това и какво да направя newsm78.тази сутрин получих ето това:this ship notification is beihg sent to you by the U.S Postal Service at the request of Kiril Jelev.if the "Shipped to"address information is not correct,please contact the Shipper.a package with a Click-N-Ship label created on usps.com containing the following information is sheduled to be shipped on 04.29.2008.

to check on the delivery status of your package,please go to Track and Confirm at usps.com


Unated States Postal Service

получих кода но като го напиша на usps.com и нищо не става. #Crazy
Виж целия пост
# 138
irrrina

Много рано проверяваш. Първо, информация на сайта USPS обикновенно се обновява веднъж дневно, така че най-рано утре трябва да получиш някаква информация. Второ, що се отнася до проследяване на сайта на БГ пощи аз писах, че проверяваш чак след като пратката напусне САЩ. Мисля, че куриерите не работят по празниците, така че я очаквай следващата седмица.
Виж целия пост
# 139
Ако питаш за мита - 12% +20% ДДС.

Това 32% от декларираната сума ли означава или 12% от сумата + 20% на тия 12%?
Виж целия пост
# 140
с наслагване се смята - първо 12% и върху резултата 20%
Виж целия пост
# 141
mpaskova

Искам само да уточня, че 12% са за дрехи, за други неща - проверявай в ТАРИК.
Виж целия пост
# 142
Момичета или аз днес не съм в ред ,но никъде на сайта на виждам въпросният майл на когото мога да пратя поръчката си... Tired
Виж целия пост
# 143
Момичета или аз днес не съм в ред ,но никъде на сайта на виждам въпросният майл на когото мога да пратя поръчката си... Tired

Горе вдясно - зелено каренце.
Виж целия пост
# 144
Благодаря за отговора момичета.

Email-a на който се поръчва е: bgshopper@hotmail.com  
Виж целия пост
# 145
bgshopper@hotmail.com Заглавна страница - зелено каре  Wink
Виж целия пост
# 146
Благодаря за отговора момичета.

Email-a на който се поръчва е: bgshopper@hotmail.com   и наистина го няма в сайта
Има го  Peace
Виж целия пост
# 147
Ооооо, видях го. Аз търсих горе из менютата и искренно започнах да се ядосвам на себе си , а след това и на фирмата...
Много ви благодаря!  bouquet
Виж целия пост
# 148
Аз съвсем скоро намерих този сайт съвсем случайно на търсачка за онлайн пазаруване и съответно се запалих много, защото тука е пълно с боклуци на високи цени(говоря предимно за дрехи). Идеята ми е да пазарувам всеки сезон дрехи за цялото ми семейство - за мен, мъжа ми и двете ми деца. След обстойно изчитане на форуми, на сайта и след здраво изчисляване стигнах со следните изводи и си зададох следните въпроси:
1. Оскъпяването на стоките (ще говоря предимно за дрехите) се оказва с 40% и нагоре(без да смятам евентуалното мито). Следователно трябва да се търсят супер намаления и разпродажби. Това обаче довежда до следващия въпрос:
2. Как най-бързо да се поръча , за да не се изчерпат количествата и номерациите от съответната разпродажба.
3. Най - евтино излиза да се пазарува накуп от един сайт, защото ако си поръчам по няколко неща от няколко различни сайта се оскъпява допълнително заради доставката в САЩ(всеки сайт има различна цена на доставка)
4. Слабо е разяснен метода за плащане чрез PayPal.
5. При разплащане чрез Epay по КИН например, цената е в лева, по курс продава  в деня на плащането ли се смята?
6. Посредника със собствени пари ли се разплаща, докато получи превода? Защото като пратя пари по КИН в епей, той съответно трябва да си ги препрати до банковата сметка в САЩ, което предполагам отнема време.
7. Не дай си боже(в което не вярвам) ти "откаднат" парите, т.е аз пратя парите за покупката, а не получа нищо, към кого човек трябва да се обърне? Защото това, че пращам пари по КИН на някого не доказва, че купувам нещо.
8. В сайта няма телефони за връзка, имена и биографии, само имейл и скайп.
9. Защо коментарите от доволни клиенти не се публикуват на принципа на онлайн чат, а се отсяват от администраторите и се публикуват от тях?
10. Защо при изчисляването на комисионната включват и цената на колета? В сайта това не е споменато..Например при поръчка за 500$, по мои изчисления трябва да им дам 85$ комисионна, а те ми обявяват 85$ +4% от 570$, което в крайна сметка се получава 108$

Сигурно имам още въпроси, но това са на "първо четене".

Така или иначе аз ще поръчам, но за да спечелят повече клиенти, трябва да отговорят на колкото се може повече въпроси в сайта си.

А пропо отскоро ли съществуват?

Поздрави на всички.
Виж целия пост
# 149
На някой да му се е случвало нещо подобно : от 4 дни  в сайта на USPS, също и в този на Булпост няма актуализирана информация къде се намира пратката ми. Обаждах се по телефона на Булпост  и ми казаха, че няма при тях пратка с моя номер, а аз очаквах вече да е пристигнала в БГ, все пак е изпратена на 23.04.  Shocked
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия