Паркиране на тротоара

  • 5 992
  • 78
# 45
Моето мнение е че колкото по голяма е колата, толкова по голям данък трябва да се плаща. Да е вързано с теглото.
Например собственика на огромния джип трябва да плаща поне 5 пъти данъка на един смарт например.
А за паркирането - най лесното решение е здрави финансови санкции и глоби + скъпа синя зона+ целия център също синя зона. Щом синята зона е пълна, значи цената и е прекалено ниска. А това автоматично води до липса на места за паркиране.
Отделно живущите в центъра които не разполагат с паркоместа също трябва да плащат. Навсякъде по света живота в центъра струва скъпо.  
Преди 5 години работех в центъра. Тогава пред банката не беше синя зона. Съответно всички колеги идвахме с коли и беше една тарапана отпред.
Сега същото място е синя зона. Колегите ато трябва да плащат по 8 лева за ден + горивото... ами много просто, вече пътуват  койс метрото, кой с такси. Така че решения има и то точно удрянето по джоба ще изгони многото коли от центъра и тротоарите.  Работата и живота в центъра си имат своята цена, щом си там едва ли си социално слаб или на ниска заплата, просто трябва да си платиш цената за удоволствието да живееш или работиш там.
Виж целия пост
# 46
А за паркирането - най лесното решение е здрави финансови санкции и глоби + скъпа синя зона+ целия център също синя зона. Щом синята зона е пълна, значи цената и е прекалено ниска. А това автоматично води до липса на места за паркиране.
Отделно живущите в центъра които не разполагат с паркоместа също трябва да плащат. Навсякъде по света живота в центъра струва скъпо.  
 

Навсякъде по света обаче заедно със скъпите места за паркиране и платеното влизане в центъра с автомобил, има и надежден градски транспорт. Преди няколко месеца  аз лично се опитах да ходя на  работа с градски транспорт, но на третия  ден се отказах и повече не съм си и помисляла да ходя с автобус на работа.
Иначе и аз нямам против да не се бутам с идиотите по задръстванията, да не плащам по 1 лв. на час за синя и зона и през ден по 10 лв. за скоба, щото съм закъсняла с 5 минути.
Виж целия пост
# 47
Не знам къде ще се паркира, в центъра няма паркинги на етажи, а без кола би било решение, ако можеше да се разчита на градския транспорт, но то не може.
Виж целия пост
# 48
Евпраксия
напълно съм съгласен !
скоро писах доста подробно в подобна тема, нямам нищо против да плащам за паркиране, стига да има къде да паркирам на спокойствие. Засега май любимо място е паркинга на Mall София
Виж целия пост
# 49
                     С нищо от мнението ти не съм съгласна. Благодарна съм, че никой, от когото зависи живота ми по някакъв начин не мисли като теб.

                     Макар че като си спомня само какви данъци плащам въпреки плоския данък...
Виж целия пост
# 50
И аз не си го харесвам, но това е единствения начин според мен.
Българин разбира само от едно - като му бръкнат в джоба.
Как ще си обясниш факта че по нашите улици има толкова много джипове за по над 50000 лева? Тези коли заемат място за 3 следователно данъка им трябва да е поне троен. А и собственик на такава кола не би трябвало да го объркат 1000 лева годишен данък.
Виж целия пост
# 51
..Как ще си обясниш факта че по нашите улици има толкова много джипове за по над 50000 лева? ...
                   Колко много е 'толкова много'? Бтв, аз дори не мога да се сетя за джип под 50 000 лв... но аз и не познавам всички марки...
                   Иначе звучиш, като че ли завиждаш. 'Щом имат пари, значи трябва да им ги вземем'. Що за мислене е това? Е ли заплатата ми твърде висока, ако си позволявам понякога да хапна хайвер? И съм ли аз лош човек, само заради това? Обикновено хората с по-добри доходи са и по-благородни, услужливи, и състрадателни. По-културни и собственици на гаражи също така.
Виж целия пост
# 52
Обикновено хората с по-добри доходи са и по-благородни, услужливи, и състрадателни. По-културни и собственици на гаражи също така.

Ако тези с по-добри доходи са онези с големите коли, все едно в тундрата ще шофират, страхувам се, че твърдението ти е невярно.
Виж целия пост
# 53
Обикновено хората с по-добри доходи са и по-благородни, услужливи, и състрадателни. По-културни и собственици на гаражи също така.
Ако тези с по-добри доходи са онези с големите коли, все едно в тундрата ще шофират, страхувам се, че твърдението ти е невярно.
                    Добре де, да изключим една част от мутрите и всички мутреси... Така става ли? И все пак всички си имат собствени гаражи.
Виж целия пост
# 54
Обикновено хората с по-добри доходи са и по-благородни, услужливи, и състрадателни. По-културни и собственици на гаражи също така.
Ако тези с по-добри доходи са онези с големите коли, все едно в тундрата ще шофират, страхувам се, че твърдението ти е невярно.
                    Добре де, да изключим една част от мутрите и всички мутреси... Така става ли? И все пак всички си имат собствени гаражи.

Е тия коли не седят само в гаражите си.
Виж целия пост
# 55
Мисля, че на някого не му е съвсем ясно за какво се ползват парите от пътния данък. Не е за паркоместа, да знаете.
Виж целия пост
# 56
Абе вече го решиха твърдо от общината-паркираш на тротоар-30 лева глоба!Ако искаш! Crossing Arms
Виж целия пост
# 57
Според мен, ако има един човешки градски транспорт хората няма да се напъват да ходят с коли на работа. Ама наистина човешки, даже по-бързо ще става. От там трябва да се почне промяната, защото сега има линии, по които не можеш да се качиш, пътуваш нагънат на десет и си ставате близки с хора, които никога не си виждал. Ако трябва да водиш детет на градина или си бременна/инвалид как да ползваш транспорта? До сега, както някой беше писал, трябваше да имаме сносно метро, а не да го чакаме да стане за децата ни.
Друг е въпроса, че има някои хора, които ако могат ще си паркират колата в коридора. Имаме един такъв на нашата улица - има място за две коли да паркират успоредно, обаче човека паркира почти перпендикулярно и до стълбите на входа на блока си  Shocked Защо, че не може да мине две крачки пеш ли?
Аз лично винаги обмислям първо къде ще паркирам, когато трябва да ходя някъде с колата и я ползвам основно за нещо, свързано с каране на детето до някъде или пазаруване за цяла седмица, но пазарувам от магазини с големи паркинги.
Проблема е доста сериозен и решението ще дйде от много страни, но няма да стане само от глобички и т.н. Докато за хората е по-лесно да си понесат глобата, отколкото да намерят къде да паркират, решение няма да има. Лесно е да глобяваш, но каква друга алтернатива си предоставил на хората, даваш ли им възможност да изберат дали да са на паркинга или на тротоара? То е едно да си предпочел тротоара пред паркинга, друго е просто да няма паркинг.
Виж целия пост
# 58
Едно мнение и на шофьорка, която ходи на работа с градски транспорт - ами ужасно е. Автобусите/метрото са ПРЕТЪПКАНИ и много нередовни (за хигиената няма да коментирам). Ако идеята на общината е да се накарат повече шофьори да използват градски транспорт ок, да кажем (чисто хипотетично), че 20% от шофьорите оставят колите си вкъщи и решат да използват градски транспорт (независимо от вида) - те просто няма къде да се качат - масово се пускат единични автобуси по най-натоварените линии сутрин, когато всички отиват на работа и учениците на училище. Автобусите закъснявали заради задръстванията  - това са чисти глупости - лично съм ставала свидетел на следния разговор между двама шофери на автобус 111 - Глупак, (за един техен колега който кара бързо и изпревари автобуса в който бях, явно изоставайки от графика), защо да давам пари да сипвам (нафта), като може да си я приберем (нафтата). Да се оправи градския транспорт и да се направят паркинги (дори и платени) и тогава да се говори за ограничаване на трафика и справяне със задръстванията (голяма част от които биха се намалили, ако се направи една малко по-адекватна организация на времето на светофарите).  Но.... за съжаление ни управляват българи и няма да се оправим скоро (да не бъда черногледа да напиша никога), сега си търся кола и ще се присъединя към активните шофьори, времето ми е прекаленно скъпо, за да пътувам всеки ден с автобуси, които карат по инерция през повечето време, за да може шофьора да открадне малко повече нафта (800 основна заплата са твърде малко пари, за да си купиш малка мастичка за поредния курс)
 Съжалявам да дългия пост, но това е малка част от всичко, което може да се каже по темата. Приятен ден и дано никой снимащ да не мине покрай вашата паркирана на 1.97м от стената
Виж целия пост
# 59
Но освен от старост, градският транспорт е бавен и защото му се пречкат твърде много коли. Шофьорите трамвайните линии и спирките на транспорта за нищо ги нямат.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия