Координатори на Ейвън!

  • 11 514
  • 65
Здравейте!Предлагам да направим една темичка, в която координаторите да обменяме опит и да споделяме трудности и успехи в работата!
Да започна първа-казвам се НадеждаАлександрова и съм от Русе.Координатор съм от две години, а иначе работя като счетоводител.В момента съм в майчинство и отделям повече време на Ейвън.
Вие сте наред....  love001
Виж целия пост
# 1
Надя,има тема за представителите .....,ако имаш желание погледни първа страница... Simple Smile
Виж целия пост
# 2
k.a.l.i, ти координатор ли си?
Виж целия пост
# 3

Надя,има тема за представителите .....,ако имаш желание погледни първа страница... Simple Smile
Знам за нея, а тази искам да е само за координатори.И за представители, които имат въпроси специално към нас.Както и за хора, желаещи да станат представители! Simple Smile
Виж целия пост
# 4
Аз съм коориднатор в зона 003 в София...
Групата ми е от 14 човека,стартирах януари месец...
Занимавам се само и единствено с Ейвън и конуренцията...
Виж целия пост
# 5
Добре дошла   bouquet !Пожелавам ти в най-скоро време групата ти да се удои, че и утрои най-малко! Hug
Виж целия пост
# 6
Успех на темата, записвам се тук, а след време ще се пооплача от моята координаторка!
Виж целия пост
# 7
Привет и от мен! Аз съм от София (033)! Студентка Бизнес администрация в УНСС! Представител съм от година и няколко месеца, а координатор от 6 кампании, но се развивам слабо! с 10 представителя само!
Виж целия пост
# 8
Не се притеснявай, групата ще се увеличи.Трябва просто да измислиш начини за намиране на представители-проспектинг, по интернет чрез обяви, чрез препоръка.Много ефикасно поне при мен е чрез търсене на препоръки от моите представители.Обещах на всеки, който ми доведе нов представител да подаря подарък, и само за седмица вече имах двама нови.Просто трябва да не се отказваш! newsm10
Виж целия пост
# 9
И аз запис, нямам оплакване от моята координаторка, макар че й виждам очите само като връщам нещо, но поне за това нямам проблем  Grinning
Виж целия пост
# 10
А какви са условията за да станеш координатор?
Виж целия пост
# 11
и аз ще ви наглеждам  Mr. Green
Виж целия пост
# 12
А какви са условията за да станеш координатор?
Трябва да си регистриран като представител, и да имаш група от представители минимум 5 човека.
Виж целия пост
# 13
А какви са условията за да станеш координатор?
Трябва да си регистриран като представител, и да имаш група от представители минимум 5 човека.

Миминум 5 човека регистрирани в рамките на една кампания,които да имат минимална поръчка от 45лв... Няма да ви казвам колко е нанагорно,особено с тези 3 седмични каталози
Виж целия пост
# 14
В началото може да имаш и едни човек само, но в рамките на четири кампании, трячва да се потвърдиш като координатор,т.е. да събереш пет човека.То това в началото май е най-трудно за координаторите, след това или вървиш напред, или се отказваш.
Виж целия пост
# 15
Значи аз съм се прекарала Simple Smile
Защото станах координатор и се потвърдих в една кампания Simple Smile
Виж целия пост
# 16
Поздрав и от мен за координаторската тема. Тъй като съм само представител на този етап, ще се допитвам до вас за организационни въпроси и съвети.
Ето и малко информация от мен - копирам част от мейла на Валя Султанова /която беше зонален мениджър за зона 013/

"... imame izbran veche zonalen menidjyr na zonata i tova e edna ot dosegashnite koordinatorki, koiato moje bi i poznavate - Tania Stoicheva Minkova"

Наде, бях ти обещала да пиша като имам информация за това.
Виж целия пост
# 17
И аз съм само представител, но темата ще е интересна.  Peace
Виж целия пост
# 18
след това или вървиш напред, или се отказваш.

Аз съм на средно положение Mr. Green
Времето ще покаже!
Чрез проспектинг е трудно, повечето или имат представители(не стават за лиенти), или изобщо не им се занимава с такива работи, макар и да не е толкова време- и трудоемко
Виж целия пост
# 19
Значи аз съм се прекарала Simple Smile
Защото станах координатор и се потвърдих в една кампания Simple Smile
Не си се прекарала-така е най-добре да стане.И аз бях така-от раз и станах! Simple Smile
Веси, благодаря ти   bouquet !Мен ме интересува какви изисквания имат при назначаването на ЗМ, но тава няма как да се разбере.
Виж целия пост
# 20
При обявяването на конкурса тогава в сайта бяха публикували изисквания за заемането на тази длъжност, но в общи линии бяха бля-бля - организаторски умени, стимул за работа ..., обясняваха, че заемането на длъжността ЗМ НЕ предполага друга извършването на дейност освен тази. Бяха написали и условията, които предлагат те - кола, телефон ... До колкото помня избирането на ЗМ ставаше на субективен принцип накрая - поне с такова впечатление останах.
Виж целия пост
# 21
Да-определено е на субективен принцип. Peace
Виж целия пост
# 22
Бихте ли обяснили каква е точно структурата на Ейвън. Интересно ми е просто.
За представителите съм наясно. Но какво точно представляват координаторите -  задължения, привилегии... И зоналните мениджъри също...
Виж целия пост
# 23
На мен също ще ми е интересно да следя темата, макар че нямам мераци да ставам координатор Grinning. Представител съм от 7 год. и така ми е добре.
Виж целия пост
# 24
А, какъв е келепира на координатора?
Виж целия пост
# 25
Че получава наред с печалбата от продадените продукти и процент между 4 и 6 от поръчките на представителите си. Той се определя в зависимост от стойността на поръчката на всеки представител и от активността на цялата група на координатора. Трябва да е над 80% мисля. Колкото е по-голяма поръчката на отделния представител, толкова е и по-висок процентът за координатора. Координаторите, за разлика от представителите, са на граждански договор с Ейвън и им се плащат /съответно те самите дължат/ осигуровки. Имат достъп до повече информация, получават новите продукти по-рано, имат и други превилегии. Това ми е информацията. Може да не е пълна или да има промени, но като цяло това са + -вете.
Виж целия пост
# 26
Веси, много си информирана  Laughing !
Освен на граждански договор, координаторите могат и да получават комисионната си на името на фирма.Освен това и ние имаме разни мотивационни програми, от които да изкараме допълнително парички.
Виж целия пост
# 27
Аз съм само представител, имам координатор от зона 003 и съм много доволна от нея. Радвам се, че открихте такава тема, тъкмо ще ви разпитваме ....  Laughing
Виж целия пост
# 28
Наде, интересувала съм се, а и координаторката, която ме зарази с Ейвън, беше наистина добър координатор и полагаше много грижи за момичетата си. Да не говорим колко време сме прекарали на кафе заедно с нея и ми е разкразвала неща от работата си. Жалко, че я принудиха да се откаже от координаторската й позиция и тя се върна като обикновен представител в редиците. Имаше група от малко над 100 момичета и наистина печелеше добре. Знаеше как да те мотивира да поръчваш и в същото време ти помагаше да се справиш с неуредиците и проблемите. Всички момичета я обичаха много. Едва ли щх да имам достъп до такава информация, ако тя самата не споделяше с нас.
Виж целия пост
# 29
Уау, ето, че можело да се изкарват пари от Ейвън.  Laughing

Не съм се сещала, че има мотивационни и за координаторите.  ooooh!
Виж целия пост
# 30
Веси, а защо я махнаха? Rolling Eyes
Виж целия пост
# 31
Сигурно вие ще ми дадете най- точет отговор, че съвсем се обърках......... Става въпрос за кремовете и спиралите  Embarassed  Четох,четох и пак.....
Значи разбирам,че трябва да поръчам 4 продукта, за да получа подарък, но трябва ли да поръчам 5та спирала или те си я приспадат от поръчаните 4 
Мерси  Hug
Виж целия пост
# 32
vesi_vas  , много ти благодаря за изчерпателния отговор. Честно казано, моята координаторка изобщо не си е заслужила парите, които изкарва от моите поръчки Crossing Arms. Никога не ме е стимулирала по никакъв начин. В редките случаи, когато ми се е обаждала говори с такъв зор, да затваряме защото се набутва, че съм се принуждавала аз да я набирам.  Никога не ми е звъннала за конференция, за сбирка или за нещо друго. Веднъж се чудех, как да си набавя цветове на лаковете за нокти. В нашата тема ме посъветвахте да я помоля нея, но тя ми каза, ако искам да си ги купя всичките Shocked. Тогава и теглих майната Naughty. Освен това, никога не разполага с информация и ме съветва да звънна на телефона за подкрепа. Сега ми се налага да върна един продукт, но не знам има ли смисъл да се тормозя...оплаках си се и ми олекна
Виж целия пост
# 33
stella_16, трябва да отбележиш и тази спирала, която искаш за подарък, защото те са два цвята.Кодовета са: 11197-черна и 09340-кафяво-черна.
mimeime-разбира се, че ще си върнеш продукта, но като се видиш с координаторката си й кажи, че мислиш да се откажеш-ще видиш как ще започне да ти обръща внимание тогава   #2gunfire.
Виж целия пост
# 34
То за цвета на спиралата е ясно, че трябва да се отбележи, но объркването идва от друго. Повечето сме разбрали следното:поръчваме 5 спирали за да ни се фактурират 4 + една подарък, но има момичета, при които се е получило при поръчани 4 спирали да  се фактурират 3 + една подарък или пък при сумарно 8 продукта, са фактурирани 6 и безплатните спирали са 2  newsm78 Каква е по-точно процедурата все пак?
Виж целия пост
# 35
Аз съм само представител, имам координатор от зона 003 и съм много доволна от нея. Радвам се, че открихте такава тема, тъкмо ще ви разпитваме ....  Laughing

Коя е твоята коориднаторка?
Виж целия пост
# 36
Мотивационната програма е следната-поръчваш общо 4 броя спирали или овлажнители или комбинация от тях и получаваш една спирала подарък.Значи поръчвате 4 продукта и маркирате подаръка и идват 5.Това чета от мотивационната програма.
Другото, за което доста се спори и трябва да се знае-подаръка-червило идва в седма кампания, от всеки активен представител, който направи поръчка на стойност минимум 60 лв.
Виж целия пост
# 37
То за цвета на спиралата е ясно, че трябва да се отбележи, но объркването идва от друго. Повечето сме разбрали следното:поръчваме 5 спирали за да ни се фактурират 4 + една подарък, но има момичета, при които се е получило при поръчани 4 спирали да  се фактурират 3 + една подарък или пък при сумарно 8 продукта, са фактурирани 6 и безплатните спирали са 2  newsm78 Каква е по-точно процедурата все пак?
А!Разбра ме идеално  Hug
Виж целия пост
# 38
А бе аз те разбрах, но файда няма  Confused Явно, че няма да разберем докато не си пуснем и ние дали е подвеждащо описанието в панорамата, или пък тези, които са получили безплатен четвърти, а не пети брой, са намазали от нечие объркване  Thinking
Виж целия пост
# 39
А бе аз те разбрах, но файда няма  Confused Явно, че няма да разберем докато не си пуснем и ние дали е подвеждащо описанието в панорамата, или пък тези, които са получили безплатен четвърти, а не пети брой, са намазали от нечие объркване  Thinking
май така ще стане.....въпреки, че не ми се искаше да се набутвам  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 40
Е то все някой по-нататък ще си поръча едно от нещата.А ако не-можеш да го върнеш. Wink
Виж целия пост
# 41
При положение, че от личен опит знам колко е хубава спиралата, не се притеснявам, че няма да се пласира, ако си поръчам повече бройки, но тук въпросът беше принципен-защо не се уточняват условията малко по-конкретно, за да няма подобни чуденки  Crossing Arms Понякога ми писва от недостатъчната или подвеждаща информация, която ни се поднася от Avon!!! Имам и едно друго питане-заинтересувах се от този охлаждащ гел за тяло Planet Spa Icelandic , който е в специалните предложения, тъй като имам измиващата емулсия от тази серия и аромата е много приятен. Вчера се разрових из старите си каталози, за да видя някаква по-подробна информация за него и с изненада установих, че въобще не сме имали този продукт-нито като име, нито като външен вид  newsm78 Имали сме точно 4 продукта от тази серия:
-почистваща емулсия за лице в тубичка
-душ-гел с капсулки пак в тубичка
-охлаждащи тампони за очи в кутийка
-охлаждащ двуфазен спрей
Нито един от тях не изглежда по този начин, като продукта от снимакта в сайта  Thinking Някой има ли повече информация?
Виж целия пост
# 42
Наде, права си. Ще върна продукта и може да и кажа, че ще се отказвам Mr. Green. Не, че ми липсва, след като си имам всички вас, тук във форума.   bouquet И трите теми са ми много полезни. Peace
Виж целия пост
# 43
При положение, че от личен опит знам колко е хубава спиралата, не се притеснявам, че няма да се пласира, ако си поръчам повече бройки, но тук въпросът беше принципен-защо не се уточняват условията малко по-конкретно, за да няма подобни чуденки  Crossing Arms Понякога ми писва от недостатъчната или подвеждаща информация, която ни се поднася от Avon!!! Имам и едно друго питане-заинтересувах се от този охлаждащ гел за тяло Planet Spa Icelandic , който е в специалните предложения, тъй като имам измиващата емулсия от тази серия и аромата е много приятен. Вчера се разрових из старите си каталози, за да видя някаква по-подробна информация за него и с изненада установих, че въобще не сме имали този продукт-нито като име, нито като външен вид  newsm78 Имали сме точно 4 продукта от тази серия:
-почистваща емулсия за лице в тубичка
-душ-гел с капсулки пак в тубичка
-охлаждащи тампони за очи в кутийка
-охлаждащ двуфазен спрей
Нито един от тях не изглежда по този начин, като продукта от снимакта в сайта  Thinking Някой има ли повече информация?
Утре ще го получа и ще пиша повече
Виж целия пост
# 44
Да ви се оплача-в събота правихме проспектинг по зентъра на Русе.Уж много желаещи да станат представители, а след като си уговорим среща ни връзват тенекия.Много ме ядосаха-поне да се обадят.Досега такова чудо не е било!
А на 04.04., след конференцията зоналната е избрала нашата група да прави проспектинг пред PR-ката на Ейвън.Стискайте палци да се представием добре! Peace
Виж целия пост
# 45
Здравейте!Предлагам да направим една темичка, в която координаторите да обменяме опит и да споделяме трудности и успехи в работата!
Да започна първа-казвам се НадеждаАлександрова и съм от Русе.Координатор съм от две години, а иначе работя като счетоводител.В момента съм в майчинство и отделям повече време на Ейвън.
Вие сте наред....  love001
  Прилагам списък на координаторите по градове и зони.Засега сме много малко  Grinning, но се надявам да се увеличим.Ако има желаещи да станат представители, могат да се свържат с нас на ЛС.
  * София-*Poli*
                  onejnost

   * Русе   - Nadia Aleksandrova
Виж целия пост
# 46
Вчера мина и нашата конференция.Въобще не съм доволна, не беше нищо особено.Единсвено филмчето Ейвън и градът беше що-годе по-интересно.Наблегнаха много на серията ANEW, а тя според мен не се котира толкова много-поне при мен. Crossing ArmsМиналогодишната конференция беше много по-интересна.
Виж целия пост
# 47
Съгласна съм с теб, аз нямам клиенти от тази въсраст(над 40), защото аз самата съм на 20 и всичките ми лкиенти са между 18 и 33, и най-много 4-5 продукта съм продала от серията които са червила, сенки... Е, филмчето си го биваше, аз от сърце се смях, понеже много ме кефят тия от АЛАМИНУТ и много ми се иска да го гледам пак, а и не само аз, като им разказвах на приятелки се смяха, апък ако го гледат...!
Виж целия пост
# 48
Я да изтупам темичката от прахта.
Имаше питане от момиче в Клюкарника дали сте си получили листовете за хонорарите. Изтича срокът за подаване на данъчни декларации, а явно нейният все още го бавят.
Виж целия пост
# 49
. Упс, излезна два пъти.
Виж целия пост
# 50
В нашата зона декларациите се подават в първия понедленик след изтичането на кампанията когато имаме координаторска среща... Незнам как е в нейната зона
Виж целия пост
# 51
За какви декларации става въпрос, вие на граждански договор ли сте?
Виж целия пост
# 52
Аз да
Виж целия пост
# 53
Не можеш ли да си ги взимаш на името на фирма-все пак така е по-изгодно.
Виж целия пост
# 54
Запозната съм с въпроса....
И работя по въпроса с фирма-та
Виж целия пост
# 55
Здравейте! Понеже съм съвсем в началото(вчера получих първата си поръчка) искам да ви попитам как мога да поправя една грешка. При попълването на листа с поръчките моята координаторка ми обясни кое-как, но накрая реших да поръчам и мостри на червила. Понеже не и се е случвало да поръчва такива мостри, сгрешихме като записахме последователно кодовете на 5 бр. червила от 10.90лв. И сега се чудя каво да ги правя тези червила за 55 лв. Жената е мн. добра, каза ми, че ще ми върне парите и ще търси начин да ги оправя чевилата, но аз искам да и съдействам по някакъв начин. Какво ще ме посъветвате? Благодаря за всеки съвет.
Виж целия пост
# 56
Ами ако поръчката ти още не е обработена, като се обадиш в Ейвън, може координаторката ти да се опита да обясни какво се е случило и да оправят поръчката.Но ако вече е фактурирана, няма какво да се оправи, освен да върнеш червилата, и ако от фирмата ги приемат, ще бъдат сторнирани в следващата ти поръчка.Но всичко това трябва да се направи не от теб, а от координаторката ти.Незнам как може тя да направи такава голяма грешка. newsm78
Виж целия пост
# 57
...
Незнам как може тя да направи такава голяма грешка. newsm78
За съжаление някои координатори изобщо не са подготвени. Имат повече въпроси от представителите...
Виж целия пост
# 58
Да не ви се пада такъв  Laughing.
Виж целия пост
# 59
Бланката за 07-ма кампания за коориднатори има ли я някой?
Виж целия пост
# 60
Не, утре мога да я взема ако не ти е късно.
Виж целия пост
# 61
То и аз Simple Smile
Мерси все пак Simple Smile
На 30% сме нали... аз никога не съм си поръчвала от нея...
Виж целия пост
# 62
Ами ако нямаш 40 точки от коорднаторския клуб си на 30, а иначе-50.
Виж целия пост
# 63
Да бееееее Simple Smile
 Hug
Виж целия пост
# 64
A aз нали съм още в началото...,никой не ми е обяснил за тия точки...питах зоналната, тя ми каза, като ти минат 9-те кампнии ще говорим, мисля че и е трах че ще се откаж ако сега ме светне по-въпроса....з и н там съм се наочила де, повреме на сесията едвали ще имам време Mr. Green
Виж целия пост
# 65
Трета тема за Ейвън идва в повече.
Моля, пишете в тази http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=285345.0
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия