Към ползващите БТК ADSL - ЗА или ПРОТИВ?

  • 6 706
  • 102
# 30
И аз съм доволна. Ползвам услугата от 3 години.
Смятам да мина на 12 мегабита (реални 9 на download).
Виж целия пост
# 31
Много съм доволна от БТК . Ще го ползваме и занапред. абсолютно безпроблемен
Виж целия пост
# 32
Идеален е особено с новите скорости, които обещават Flutter Единствено ъплоудът е слаб.
В Бургас няма доставчик с по-добри условия от БТК. А сега, когато БТК намаляват цените и вдигат скоросттта, не знам кой ще остане при другите.

Аз съм служител в БТК и мога да твърдя че е най-добър Peace
Сега вече разбихме рибата Mr. Green Heart Eyes
Виж целия пост
# 33
Аз пък не съм доволна! В офиса сме с такава връзка и постоянно имаме проблеми с интернета - 5 мин. има, -пет - не! #2gunfire
Виж целия пост
# 34
Сега вече разбихме рибата Mr. Green Heart Eyes
"разбихте"?
//ние пък " избиваме" рибата, не я разбиваме Wink
Виж целия пост
# 35
В офиса сме на БТК ADSL и имаме проблеми всеки ден по няколко пъти!
Виж целия пост
# 36
Ползвам,много сме доволни Grinning Grinning Grinning
Виж целия пост
# 37
Никак не бях доволна докато ги ползвах. Изключително често ми се е налагало да рестартирам модема. Поне 3 пъти съм провеждала продължителни разговори с кол центъра поради проблеми. Впн връзка с чужбина - ужас. Сега съм с друг провайдер и съм доста по-доволна.

Само за теглене на филми не знам как стоят нещата с различните провайдери, защото не тегля.
Виж целия пост
# 38
Много сме доволни - не прекъсва, скоростта не пада, теглим като луди  Crazy Много филми гледаме...
Виж целия пост
# 39
В офиса сме с такъв и мога да кажа: много, много са зле! И което е още по-лошо, изобщо не им пука, че за двата месеца, през които сме към тях, и половината време нета го е нямало! Обаждаме се на повредите им, чакаме по половин час за връзка с оператор, казват, че ще пратят техник, никой не идва и така се повтаря. Последните 10 дни сигурно и 10 часа не е имало нет, звъняхме като луди, прехвърляха си отговорността от телефон на телефон, резултат никакъв! Е това ме дразни адски много, защото имаме 2 годишен договор и край, вързали са ни вече, защо да ни обръщат внимание! Явно при нас има проблем, защото при съседите всичко е ок, ами да дойдат да видят на място! Ние явно сами не можем да го решим. Просто са изключително нагли и незаинтересовани. Това с абсолютно никой друг нет доставчик не би могло да се случи. Защото ако кабелния нет вкъщи не ми е ок, ами режа кабела и минавам на друг. А БТК-то зарибяват с годишни договори и после - моли се да няма проблем, защото никой няма да си мръдне пръста да го реши.
Виж целия пост
# 40
Абе само аз ли имам проблеми с БТК. Периодично нямаме нет, поне по веднъж на две седмици ми се налага да им звъня. В работата е същото положение...аз лично не съм доволна, но като гледам май има и такива.
Вкъщи за жалост това е единствената опция. Кабели не мога да прокарвам, защото ако го направя след това ще ми трябва основен ремонт. Така че за момента се задоволявам и с това, но определено според мен услугата не отговаря на цената. Както казах постоянно има някакъв проблеми, поне при мен. От 2 години съм им абонат...за това време смених три модема.

Същото е при мен, просто не зная къде да се оплача, за да ми прекратят абонамента при двегодишния ми договор. Очевидно не е това, за което съм платила. Не само скоростта е ниска, но често забива или пък въобще не мога да се свържа.
Връзката непрекъснато се разпада, да се свържеш с кол центъра е направо изпитание за нервите.
Виж целия пост
# 41
уникални мошенници-много проблеми при все, че съм редовен платец, а накрая и откачване няма. вече съм на друг доставчик, но ми начисляват задължение с лихви всеки месец, при все, че ме откачиха официално-оплаквах се и във всеки офис ми отговарят различно, а сметките си текат. луда са ме направили и няма оправия...  #2gunfire
Виж целия пост
# 42
Абе само аз ли имам проблеми с БТК. Периодично нямаме нет, поне по веднъж на две седмици ми се налага да им звъня. В работата е същото положение...аз лично не съм доволна, но като гледам май има и такива.
Вкъщи за жалост това е единствената опция. Кабели не мога да прокарвам, защото ако го направя след това ще ми трябва основен ремонт. Така че за момента се задоволявам и с това, но определено според мен услугата не отговаря на цената. Както казах постоянно има някакъв проблеми, поне при мен. От 2 години съм им абонат...за това време смених три модема.

Същото е при мен, просто не зная къде да се оплача, за да ми прекратят абонамента при двегодишния ми договор. Очевидно не е това, за което съм платила. Не само скоростта е ниска, но често забива или пък въобще не мога да се свържа.
Връзката непрекъснато се разпада, да се свържеш с кол центъра е направо изпитание за нервите.

И при мен е същото,постоянно се губи,няма кой да вдигне телефоните от операторите,пуснах и клиентско оплакване и все тая.Подадох молба от 20 дни за 12мб-още го няма. #Cussing out #Cussing out #Cussing out
Вече се чудя какво да направя........ #2gunfire
Виж целия пост
# 43
В офиса сме на БТК ADSL и имаме проблеми всеки ден по няколко пъти!




Същата работа е и в офса при мен ooooh!
Виж целия пост
# 44
Подадох молба от 20 дни за 12мб-още го няма. #Cussing out #Cussing out #Cussing out
Вече се чудя какво да направя........ #2gunfire


Къде пусна молбата? Аз я пуснах на сайта им, беше петък, в понеделник получих мейл с номера на молбата ми и потвърждение, че ще ми бъде вдигната скоростта до 14 дни след датата на молбата. Така и стана.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия