www.promod.fr - 24 Разпродажбата започна!

  • 27 960
  • 468
# 30
И мойта от оня ден е тръгнала днес. Peace

В сайта на UPS ми излиза следното:
THE PACKAGE WAS MISSORTED AT THE HUB. IT HAS BEEN REROUTED TO THE CORRECT DESTINATION SITE

Явно са я били объркали отначало, затова се е забавила с един ден. Crazy

онзи ден няколко пъти като си влизах в кошницата имаше супер странни и различни неща от тези които бях сложила аз, да не би там да е имало проблем?
Виж целия пост
# 31

аз за манекенката- ужасна е Mr. Green
Виж целия пост
# 32
Не знам, аз си го превеждам, че в склада (халето) на UPS са го били насочили към друга дестинация, след което са се корегирали. newsm78 Оня ден, докато поръчвах, постоянно и на мен нещо ми изчезваше от кошницата, трябваше да го търся отното и отново - кошмарно поръчване беше... ooooh!
Виж целия пост
# 33
А моята поръчка от 24-ти разбира се, че още не е трагнала Tired, аз нали я поръчах от френския сайт. То по принцип нямам късмет много много- още не съм си получила паричките за дефектната блуза въпреки, че им писах последващо на английски и ми отговориха, че проблема бил в тяхния отдел и скоро ще го решат- надявам се да е така.
Виж целия пост
# 34
Странна работа.Нощес получавам e-mail, че поръчката ми е тръгнала.Днес по обяд получавам втори e-mail, че дънките заради които реално поръчах на 25 юни не били налични, извиняват се и ми дават в рамките на два месеца да си поръчам нещо с безплатен транспорт! Cry
Виж целия пост
# 35
Странна работа.Нощес получавам e-mail, че поръчката ми е тръгнала.Днес по обяд получавам втори e-mail, че дънките заради които реално поръчах на 25 юни не били налични, извиняват се и ми дават в рамките на два месеца да си поръчам нещо с безплатен транспорт! Cry

съжалявам че ще го кажа, но- съвсем обичайна ситуация, дано да ти е последната такава, аз незнам как се докарах- вчера направих 5 поръчки, днес правя още една и пак имам безплатна доставка newsm78
Виж целия пост
# 36
А ,пази я за утре тази безплатна доставка  Mr. Green
Виж целия пост
# 37
Теди, аз все пак бях подготвена още от предишната тема, където ти ни обясни подробно как стоят нещата по намаленията.Но все пак първо получавам мейл,че ми изпращат поръчката,а в последствие,че вътре няма да има едни дънки, които аз много харесах още в Прага - тогава купих единия модел http://www.promod.fr/ma-recherche/jean-brut-slim-ceinture-denim- … TH4404TB4404.html (страхотни са и на мен поне въобще не ми стоят по крака,както на манекенката)!

Аз все пак още нещо си поръчах нощес, пък да видим какво ще дойде в крайна сметка!
Виж целия пост
# 38
най- интересното е като ти дойде поръчката и чак тогава видиш че всъщност ги няма артикулите, а аз съм имала случаи когато ми липсват артикули, които са описани във фактурата Peace
Виж целия пост
# 39
най- интересното е като ти дойде поръчката и чак тогава видиш че всъщност ги няма артикулите, а аз съм имала случаи когато ми липсват артикули, които са описани във фактурата Peace

 ooooh! Ами тогава какво правим?
Виж целия пост
# 40
Тед, с моите неща всичко е наред предполагам Simple Smile, макар че без оная жилетка вече ми е все тая, но за успокоение да се информирам  Grinning
Виж целия пост
# 41
запис. Grinning
Виж целия пост
# 42
 PeaceЦоп!И от мен-дънките са супер но биха могли да бъдат и на по-прилична цена мисля Laughing-ще поизчакам пък ако се доредя.Успешно пазаруване на всички! Hug
Виж целия пост
# 43
PeaceЦоп!И от мен-дънките са супер но биха могли да бъдат и на по-прилична цена мисля Laughing-ще поизчакам пък ако се доредя.Успешно пазаруване на всички! Hug

Тео, благодаря ти!Дънките са супер (умрях да ги хваля), но аз бях толкова впечатлена,че въобще не се замислих  Sunglasses! Дано да ги намалят повече наистина, но модела който аз исках с по-широкия крачол е свършил моят номер и се съмнявам,че ще има!
Момичета, когато излезе надпис,че дадена стока я няма в момента и да си напишеш мейл адрес да ти съобщят когато я получат - означава 100%, че ще я има отново, а когато въобще не излиза номера на падащото меню - означава,че въобще няма да го има повече? 
Виж целия пост
# 44
Наистина какво става ако стоката не е в пратката ,а е описана във фактурата?Предполагам започват преговори по е-майла,но според мен са коректни и няма да има проблеми с връщане на пари.Поне в ларедут веднъж ми изпратиха едни панталони,които бяха заменили с някакви детски,които даже и не ми поискаха да им върна Sunglasses

А за това когато излиза да напишеш е-маил-когато в момента липсва нещо-досега поне 2-3 път съм си давала е-майла и не съм получавала обратно информация.. Confused
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия