Поредната измама на GSM оператор

  • 4 237
  • 34
# 30
Все някой някого прецакал.Ами четете ги тези договори,преди да ги подпишете,или поне питайте,докато ви стане ясно.
Така всеки може да се оплаква.Едно не ми стана ясно-въобще спирана ли е въпросната карта с 26-те лв.,или направо е изхвърлена?
И после някой е длъжен да ви Оведомява....И имаше доста осъдени точно заради такива "изхвърляния"на карти,неплатени.

П.п.не съм служител в никой оператор!
Виж целия пост
# 31
Ако си прочел внимателно щеше да видиш, че въпросната карта е спряна преди 2 год, както тогава се спираха карти. С всички платени по нея задължения. А 26 лева са сметката натрупана от такси след като картата е активирана без мое знание, защото те си променили договорните условия тази година. Съжелявам, но кристалната топка ми се счупи, а и нямам уменията на медиум за да разбера за тези неща без да бъда уведомена, както би следвало да направят. Ако вие бяхте на мое място и някой активира някаква сметка на вашв име без да ви уведоми за това, вие какво бихте направили. Ядосвам се, не че са я активирали, а че не са ме уведомили дори и с един смс, а когато наближи крайния срок на някоя фактура телефона ми прегравя от изпратените да ми напомнят това смс-и
Виж целия пост
# 32
Ти като ходиш да си плащаш сметките,не ти ли излиза в системата им,че имаш задължения па друг договор?Какви смс-и,какви 5лв.?
Виж целия пост
# 33
Не не излиза като си плащаш сметката в Глобул ти казват само имато на титуляра, а не колко карто има на негово име. И ако си прочела внимателно постовете ми, което явно не си направила ще видиш, че въпросната карта я е закрила сестра ми тъй като аз не бях в страната. И от скоро пак имам карта на мое име, но я ползва сестра ми, а не аз и тя си плаща сметката. А ако нямах нова карта как ще разбера, като и разпечатка не идва че имам да плащам нещо ще ми кажеш ли. Те са длъжни да уведомяват, а не го правят. А ако ти дойде някаква сметка за нещо, което не си ползвала, но трябва да платиш как ще реагираш? Не мисля, че безропотно ще си платиш и ще си замълчиш
Виж целия пост
# 34
Много внимателно прочетох постовете ти.Аз съм абонат на Мтел,когато плащаме сметките си за тел.,винаги са ни казвали,ако има нещо.Имали сме и 4 договора на едно име,и ако някоя сметка не е платена,просто ми е  казвала служителката.Също така преди години,сестра ми реши,че няма да си плати сметката за Гсм,всеки месец идваха писма за доброволно плащане.Предполагам,че сега са още по-стриктни в това отношение.Аз преди няколко месеца си смених договора,картата ми беше в корпоративна група,и аз напуснах групата и прехвърлих номера на мое име.Миналия месец ми се обадиха от мтел да ми кажат,че от предишния договор са ми удържали по 2лв на месец(не разбрах за какво),та как бих желала да ми ги върнат(ставаше въпрос за 8лв. Rolling Eyes)Чак ми стана чудно.Не че и те не надписваха сметките на поразия,но мнението ми е,че някой просто не си е свършил работата както трябва,и затова така се е получило.
Само не разбрах как са се спирали картите преди 2г.,преди 5г. и как се спират сега? Thinking
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия