интернет бтк ADSL

  • 2 132
  • 34
доволни ли сте?
Виж целия пост
# 1
да
Виж целия пост
# 2
да-без забележки
Виж целия пост
# 3
Доволна съм newsm10 newsm10 newsm10
Виж целия пост
# 4
много и съм го препоръчала на всичките си познати.ползвам го от септември миналата година. newsm68
Виж целия пост
# 5
като скорост съм доволна, ползвам го повече от година,
обаче обслужването им определено ме отчайва.
направих по интернет заявка за adsl tempo WiFi , в резултат на което получих модем, който не става за безжичен интернет.Повече от 10 дни call центъра и офиса във Варна си прехвърлят топката в кого е грешката, но в системата излиза, че дължа такса за WiFi нищо, че нямам такъв..... но и не можело да ми  сменят модема веднага, трябва да подавам рекламация, да чакам решение, а дотогава .......
нямам думи  ooooh!
Виж целия пост
# 6
Да, нямам съществени забележки относно интернета, но обслужването им е просто ужасно. Все едно се бориш с вятърна мелница.
Виж целия пост
# 7
Да доволна съм.
Виж целия пост
# 8
от скоростта да
обслужването е повече от пълна скръб
все едно да говориш на стена
резултата е същия
и когато завали или има буря - няма интернет
преди бяхме на друг доставчик и никога, ама никога нета не е спирал по време на буря или дъжд и честно казано като дойде есента с повече лошо време сигурно с носталгия ще си спомням за стария ни доставчик
Виж целия пост
# 9
Абсолютно не
Дай едно да се закачиш, дай сто да се откачиш
Бях на адсл, но заради лаптопа и други причини минах на макс телеком, онази малката джаджа, която я носиш навсякъде и има интернет. Е, опитах да си прекратя договора, не става. Чак до март догодина.
Веднъж откача ли се от тях, никога за нищо няма да ги използавам.
Иначе забележки точно за обслужването нямам - винаги сме били от някакви вип, които си имат човек за контакти
Нашето момиче е оправно и любезно, но дотам
Виж целия пост
# 10
От скоростта сме доволни, но ако не дай боже пропуснеш да си платиш телефона, спират ги и двете и после чакаш два дена да ти ги пуснат, ако улучиш и събота и неделя, стават 4 дни Crazy
Виж целия пост
# 11
Не съм доволна, ама хич. По 10 пъти на ден рестартирам модем, защото ми прекъсва връзката. Идвали са уж да го оправят и все едни дървени философи ми се влачат, които от вратата започват да ми обясняват как трябва да си разбия стените и да извадя кабелите от там (вградени са в специални тръбички, за да бъдат предпазени от евентуално прекъсване). И ми се карат на това отгоре как може да ги зазидам  ooooh! Ей така оправдават собствената си некадърност. Един път да ми свърши договора и... да ги няма.
Виж целия пост
# 12
Не съм доволна,въобще!
Нито от скоростта,която според договора и таксата ,която плащаме трябва да е най високата,но всъщност не е така  Tired
Виж целия пост
# 13
Не съм доволна, ама хич. По 10 пъти на ден рестартирам модем, защото ми прекъсва връзката. Идвали са уж да го оправят и все едни дървени философи ми се влачат, които от вратата започват да ми обясняват как трябва да си разбия стените и да извадя кабелите от там (вградени са в специални тръбички, за да бъдат предпазени от евентуално прекъсване). И ми се карат на това отгоре как може да ги зазидам  ooooh! Ей така оправдават собствената си некадърност. Един път да ми свърши договора и... да ги няма.
абсолютно не
аз също рестартирах модема не по десет а сигурно по двайсет пъти на ден,казваха ми ,че проблема е при мен ,но така и те не разбраха какъв е точно.Всичко така година и половина,докато един мой познат ме светна че проблема е в модема,били китайски и постоянно давали грешки,и така с малко връзки се уредих да ми го сменят,но като ми изтече договора се отказвам от тях,мога спокойно да кажа че са ужасни като обслужване.Междудругото така некадърните компаний ни връзват с договори,щем не щещем ,че чакаме да свършат и ще си плащаме като попове Peace
Виж целия пост
# 14
Не съм доволна, ама хич. По 10 пъти на ден рестартирам модем, защото ми прекъсва връзката. Идвали са уж да го оправят и все едни дървени философи ми се влачат, които от вратата започват да ми обясняват как трябва да си разбия стените и да извадя кабелите от там (вградени са в специални тръбички, за да бъдат предпазени от евентуално прекъсване). И ми се карат на това отгоре как може да ги зазидам  ooooh! Ей така оправдават собствената си некадърност. Един път да ми свърши договора и... да ги няма.
абсолютно не
аз също рестартирах модема не по десет а сигурно по двайсет пъти на ден,казваха ми ,че проблема е при мен ,но така и те не разбраха какъв е точно.Всичко така година и половина,докато един мой познат ме светна че проблема е в модема,били китайски и постоянно давали грешки,и така с малко връзки се уредих да ми го сменят,но като ми изтече договора се отказвам от тях,мога спокойно да кажа че са ужасни като обслужване.Междудругото така некадърните компаний ни връзват с договори,щем не щещем ,че чакаме да свършат и ще си плащаме като попове Peace

Смениха ми модема и същата работа. И пак ме убеждават, че проблемът бил при мен. Омръзна ми за им обяснявам, че не може да е така, защото ако проблемът е в моите кабели, зазидани в стената, щеше да ми прекъсва и домашния телефон. А той си работи добре. Освен това, ако имам наистина прекъсната връзка, никакво рестартиране не би решило проблема. Модемът си свети, лампички, всичко, както си му е реда, а интернет няма.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия