Fragrancex.com - размисли и страсти...аромати и доставки

  • 32 015
  • 595
# 525
В събота. Мейл нямам, но в статуса е отразено.

Също  Peace
Виж целия пост
# 526
мен от 17.09 още не са ме шипнали е писна ми да ги чакам Crossing Arms #Cussing out #2gunfire

онзи ден им пратих запитване защо не е пратена ие то какво ми отговарят Hello,

Thanks for your email, your order has been verified and an email will be
sent when your order ships. We appreciate your patience and hope you enjoy
your order.


Sincerely,

малоумници

Виж целия пост
# 527
Ох съгласна съм , че определението малумници им пасва идеално предвид , това как ме мотаят с червената  габана и не само мен като гледам. На мен търпенито ми свърши и мисля да им пиша пак с риск да се заядат и да ми откажат поръчката. Ми то и без това не е шипната все още .. аман вече.. Или да я отказват или да я шипват,много е дразнещо това  Processing  да ми се мъдри пред очите втора седмица.. #2gunfire
Виж целия пост
# 528
Да и аз чакам да шипнат Габаната. Има ли въобще някой на който е шипната?
Виж целия пост
# 529
В събота. Мейл нямам, но в статуса е отразено.

Също  Peace

Момичета, относно мейлите за потвърждение, че поръчка е шипната имам едно предположение. На мен веднъж ми се случи такъв мейл да бъде по някаква причина маркиран като спам от gmail и беше попаднал в папка Spam (или  Trash, не помня точно). Решението е да се добави адерса им - support@fragrancex.com в Адрес бук-а. От тогава не съм имала неполучен мейл.
Не знам дали при вас случая е такъв, просто споделям опит, дано да е полезно за някой  Wink
Виж целия пост
# 530
Не, понякога просто не пращат е-мейл при шипването. Нямала съм подобни писма в папка "спам". Но иначе, да - възможно е.
Виж целия пост
# 531
Имам шипнати две поръчки.... сега просто чакам ли? Дават ли ми номер , с който да проследявам поръката?
Виж целия пост
# 532
Ако са с код FREE не дават тракинг номер.
Виж целия пост
# 533
Колежки, само да кажа за неполучения се парфюм с поръчка от 08.08.На 15.09. отворих диспут в Пей Пол, днес имам съобщение,че диспута е затворен и парите ми са възстановени в пълен размер.
Виж целия пост
# 534
Ново двайсет - поръчката ми от 16-ти и до сега пише, че е в процес на обработка, нямам и-мейл, че е шипната, затова днес им писах да ги питам какъв е проблема... Преди малко получих отговор, че е изпратена на 22-ри и да си я чакам...
Виж целия пост
# 535
След като цяла седмица висях със статус Processing, току-що получих мейл, че ми отказват поръчката за червената Габана с доста малоумното обяснение, че продуктът е повреден и не е във вид, в който е възможно да се шипне, а нямало да зареждат нови количества. Щели да ми възстановят напълно парите (които всъщност дръпнаха веднага). На някой възстановявали ли са му суми и в какъв срок става това?
Виж целия пост
# 536
Ново двайсет - поръчката ми от 16-ти и до сега пише, че е в процес на обработка, нямам и-мейл, че е шипната, затова днес им писах да ги питам какъв е проблема... Преди малко получих отговор, че е изпратена на 22-ри и да си я чакам...
Стефони,ти ме успокои.
Тези даже вече не ми отговарят.
Още е в процес на обработка ,а тя може да е дошла в пощата.
Утре ,ще видя Tired
Виж целия пост
# 537
Безпл. доставка до 10.октомври Peace
Виж целия пост
# 538
След като цяла седмица висях със статус Processing, току-що получих мейл, че ми отказват поръчката за червената Габана с доста малоумното обяснение, че продуктът е повреден и не е във вид, в който е възможно да се шипне, а нямало да зареждат нови количества. Щели да ми възстановят напълно парите (които всъщност дръпнаха веднага). На някой възстановявали ли са му суми и в какъв срок става това?

На мен първия ми опит за поръчка беше така - стоя една седмица на обработка и накрая пратиха мейл, че ми отменят поръчката. Пуснах си разпечатка - парите ми бяха върнати по сметката.  Май още същия ден, в който ми писаха, че я отменят Peace
Поръчах друг парфюм, дойде без проблем и се изкуших за още един, който никакъв го няма, а е шипнат на 02.09 и започвам и аз да се притеснявам...
Виж целия пост
# 539
След като цяла седмица висях със статус Processing, току-що получих мейл, че ми отказват поръчката за червената Габана с доста малоумното обяснение, че продуктът е повреден и не е във вид, в който е възможно да се шипне, а нямало да зареждат нови количества. Щели да ми възстановят напълно парите (които всъщност дръпнаха веднага). На някой възстановявали ли са му суми и в какъв срок става това?

Абсолютно същото се случи на mimozaw когато беше поръчала сета на CK на доста изгодна цена (25 долара). Мотаха я 10 дена преди да установят, че опаковката е повредена и обещаха да й върнат парите. Много съмнително ми се струва това съвпадение... как така все на изгодни продукти се случва  newsm78

Дааа, ето мейла, че БД е до 10-ти октомври: http://www.fragrancex.com/emails/092208.html
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия