Световната икономическа криза или каквото там се случва в момента

  • 77 510
  • 1 312
# 585
Нали знаете, че затваряне на карта от банката, рефлектира по-лошо върху кредита, отколкото ако вие си я закриете.

Не. Това нещо специфично за Щатите ли е?
От къде тази разлика?  Thinking

И малко оф, но да питам - при вас кредитните карти не са ли с някакъв срок? Ако става дума за студенстска карта, която и не се използва, тя не би следвало да е вечна  newsm78 Покрай тези няколко мнения ме карате да се позаинтересувам от моя "забравена" кредитна карта, която по документ излиза, че я имам, но на практика дори не я взех от банката...
Виж целия пост
# 586
Аз го разбрах наскоро от една от майките на площадката, работеща в банка. Обикновено, никъде не се индикира причина за затваряне, а само че е затворена.
Затова е хубаво картите да се ползват, дори и само 3-4 пъти в годината си купиш по пакет дъвки.

Само че, както вървят нещата, може съвсем скоро да променят системата на кредит точките, имайки предвид увеличаващия се процент на закъсняващи и неплащащи...
Виж целия пост
# 587
Точно щях да кажа, че на кредитния репорт обикновено пише 'затворена' и има баланса от последните няколко месеца, тоест едва ли има значение кой е затворил newsm78.

Мента, имат срок, но като изтече автоматично ти пращат нова, поне при мен винаги е било така. Ето статия за ефекта от закриване на кредитните карти.

Да не е съвсем спам, конгреса и Белия Дом са уговорили да отпуснат $14 милиарда на Крайслър и ГМ, но не и на Форд newsm78. Да видим ще мине ли. 
Виж целия пост
# 588
Нали знаете, че затваряне на карта от банката, рефлектира по-лошо върху кредита, отколкото ако вие си я закриете.

Кейси, не влияе лошо на кредит репорта това, че ти е затворена картата, независимо от кого. Да, изпращат инфо до бюрото, че акаунтът е затворен, но не ти дава bad credit history, разбира се, ако си се държал прилично, докато си я ползвал.
Виж целия пост
# 589
Първата новина която чух веднага след като станах беше че сенатът е откаzал помощ zа американските автомобилни концерни. Коментарът беше че най вероятно това няма да е последната дума и ще стане като при банките, т.е. ще се поставят по стриктни условия и парите ще им бъдат дадени в крайна сметка. Много работни места били zастрашени и щяло да стане много страшно ако ги оставят да фалират. Американки, какво се чува при вас?
Виж целия пост
# 590
Първата новина която чух веднага след като станах беше че сенатът е откаzал помощ zа американските автомобилни концерни. Коментарът беше че най вероятно това няма да е последната дума и ще стане като при банките, т.е. ще се поставят по стриктни условия и парите ще им бъдат дадени в крайна сметка. Много работни места били zастрашени и щяло да стане много страшно ако ги оставят да фалират. Американки, какво се чува при вас?

Ако има дадат парите няма да се промени ситуацията. Ако ги оставят да фалират ще има голяма беzработица, но zа кратко, zащото теzи фирми са все пак доста zначителни и бранша си е много стабилен. Проиzвеждат се не само леки автомобили ,а и камиони, машини, мотори и какво ли не и има нужда от тях със сигурност. За9о са така иzточени теzи фирми сега  newsm78  Та ще фалират, ще ги купи някой , лека полека пак ще се zавърzтят нещата и хората ще получат работа пак. Аz лично бих дала парите като помощи zа беzработни (със сигурност временни) отколкото да ги иzсипя в "черната дупка джоба на някой си"  newsm78
Виж целия пост
# 591
Човек като вземе кредит трябва да си купи трактор, а не кола. Тогава има шансове да работи и да го върне този кредит. Иначе е будала да си купи кола.  Ама какво да ги мислим икономическите (е/и)мигранти. Те са ясни. А хора като Lee Iacocca отдавна няма, както в Америката, тъй и по света.   Shocked
Виж целия пост
# 592
Какво значи "източени"?... Не са източени, ами са лошо управлявани, просто пазарът на автомобили е такъв. От 10 години им говорят "оправете си колите, не са конкурентни", ама не знам защо не го направиха... Ако не им дадат парите, ще фалират, но това не значи, че ще престанат да съществуват, просто ще ги преструктурират и ще се намери някой да ги купи на безценица. И с помощта и без помощта, ще има много безработни.
Виж целия пост
# 593
Какво значи "източени"?... Не са източени, ами са лошо управлявани, просто пазарът на автомобили е такъв. От 10 години им говорят "оправете си колите, не са конкурентни", ама не знам защо не го направиха... Ако не им дадат парите, ще фалират, но това не значи, че ще престанат да съществуват, просто ще ги преструктурират и ще се намери някой да ги купи на безценица. И с помощта и без помощта, ще има много безработни.

не е съвсем така, zащото такива фалити не стават от днес zа утре ей така. Плюс това теzи фирми проиzвеждат коли , но сигурно още толкова от продукцията им е в машини, камиони, мотори zа раzлични машини и пр. ... така, че да се говори, че иzведнъж колите са спряли да се харесват и купуват и от там огромни фирми фалират е тъпо. Да лошо са управлявани . ако им се дадат парите ще отидат пак при това лошо ръководство, ако се оставят да фалират ще се променят коренно иzцяло ... Да и в двата случАя ще има много беzработни, но по добре е парите да се дадат веднъж само като помощи zа беzработни отколкото пак да се дадат zа това , но преди твоа да са отишли още толкова неzнайно къде при другите, дето ги няма  Sad
Виж целия пост
# 594
А какви са новините за ИТ сферата? Помня, че Yahoo бяха започнали да съкращават персонал, но не в голям размер  Thinking
Чували ли сте нещо?
Виж целия пост
# 595

Четеш избрано и изобщо не мога да разбера, какво точно искаш да кажеш. Първо, основно произвеждат леки коли и камиони. Второ, никой не е казал, че изведнъж са спрели да се харесват колите им, а в последните 10+ години. За това време, японските компании набраха пазарен дял от тях, предупреждавани бяха не веднъж. И сега, когато дойде финансовата криза и липсата на кредити, най-слабите компании започнаха да падат. Не знам, какво имаш предвид под лошо управление, но аз имам И незачитане на променливите пазарни условия и промяна във вкусовете на потребителите, защото Америка малко по малко започна да се ориентира към малки и по-малко харчещи коли. И естествено, това което ги заби са силните профсъюзи. Всички американски авто компании плащат за здравеопазването и пенсиите на пенсионираните си работници, нещо което много малко компании в САЩ могат да си позволят. Не съм изобщо против профсъюзите и такива мерки биха били чудесни, но в случая трябваше да са по-съобразителни и да мислят, кое най-малко зло да се избере в такъв конкурентен пазар. Сега хем пенсионерите ще са без пенсии и здравеопазване, хем работниците ще са без работа и без здравеопазване и пенсии, че и хиляди други, които зависят от бизнеса с колите.
Ако си без работа в един град, където по принцип работата е кът (Детройт и др. в Мичиган), не знам, каква е файдата от еднократна помощ. По-добре е парите да се вложат в бизнес, който се развива и ще даде работа на повече хора.
Виж целия пост
# 596
А кой смятате че е вероятен купувач на такива пропаднали гиганти? newsm78 Конкуренцията също е в zатруднено положение, така че едва ли тя ще купува. Пък и европейските компании които се zабъркаха с американски вероятно са си иzвадили някои поуки от дълбоко неуспешните си сделки.
Преди малко четох че преговорите не вървяли на добре и ГМ са ангажирали юристи и икономисти които да zапочнат подготовка по обявяванети на фалит. Нищо чудно и да е просто иzвиване на ръце, но пък може и сериоzно да го мислят.
Виж целия пост
# 597
А какви са новините за ИТ сферата? Помня, че Yahoo бяха започнали да съкращават персонал, но не в голям размер  Thinking
Чували ли сте нещо?

При мъжът ми, да 4укна на дърво, вси4ко е все оЩе стабилно.
Виж целия пост
# 598
Последната новина е, че Трежъри департмънт са заявили, че ще помогнат с пари.
Виж целия пост
# 599
А условия поставят ли се някакви, за да се отпуснат парите? Говори ли се нещо за ГМ и приемането на системата на лийн мениджмънта?

За Yahoo от вътрешен източник знам, че миналата сряда е имало масови съкращения в централния офис в Сънивейл.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия