Щом сме вече трети клас,Обществото и Природата ще учим в час!

  • 33 157
  • 282
# 240
   Аз за английския най-малко се притеснявам , да ви кажа. На Иво това като че ли му е най-любимия предмет и смятам ,че се справя повече от добре. Записах го още във втора група в детската градина и там получи много солидна основа. В момента единственото му задължение е да научи думите как се четат и пишат, но като значение и произношение не изпитва никакво затруднение. Иначе и на нас всяка година учителите ни са различни , а в първи клас бях изключително недоволна от госпожата ни по английски. Те за цяла година не научиха нищичко при нея. То бива бива ,но такъв флегматизъм от страна на учител не бях очаквала. Сега пък ни е най-строгата англичанка в училището , която за ненаписано домашно пише минуси в бележника, а при два минуса - слаб/2/. Но така е по -добре.
Виж целия пост
# 241
Аз не като трудност се притеснявам, а като губене на време - децата знаят различно ниво английски.
Виж целия пост
# 242
В училище е пълна скръб. В класовете и на двамата все още има деца, които едва са научили азбуката, а за писане на думи направо забрави. Не помагат нито минуси, нито двойки, нито нищо. А на моите вече им омръзна да тъпчат на едно и също място, защото гледах да ги уча вкъщи и да минем част от уроците в учебника.
От тази година в училището се организира курс от външни учители, но не съм много наясно какво става там. Моите не искаха в никакъв случай да са със съучениците си, защото пак щели да тъпчат на едно място. И добре постъпиха, че поискаха да се смесят с деца от други училища.
Виж целия пост
# 243
А Радостина много добре го е обяснила. Просто в училище е трудно с кадрите. Ние сме от малкото училища дето май няма проблем, ама ще видим нагоре.
Виж целия пост
# 244
    Сега пък ни е най-строгата англичанка в училището , която за ненаписано домашно пише минуси в бележника, а при два минуса - слаб/2/. Но така е по -добре.

Нашата класна още от миналата година пише директно 2 при ненаписано домашно, или ако не се носят необходимите материали за съответния предмет. Малко прекалено ми се вижда, но в крайна сметка ни обясни, че по-скоро иска да ги стресне и да се научат да бъдат по-отговорни.
Ние вече имахме 2 родителски срещи. Миналата година имахме почти всеки месец; предполагам, че и тази ще е така  Peace
Виж целия пост
# 245
Рядко има в училищата добри кадри по английски език и по информационни технологии, а да не говорим, че почти няма училище в което да се задържат повече от една - две години. И нашия случай е такъв миналата година беше една по английски, тази година друга. Засега Марти се справя и без допълнителни уроци, затова сме решили че учителка по английски ще му търсим след началния курс, в 5 клас, след като научи първо българския.
Виж целия пост
# 246
При нас- за мое учудване- проблеми с преподавателя по английски нямаме. Оказа се, че им преподава една моя бивша съученичка, и до тук съм доволна. Хлапето има учудващо добро произношение, с малко повече разправии разбра, че ако не препиисва повечко пъти една и съща дума няма как да му хрумне как точно се пише. И той ходи на някакъв английски в градината, ама там едната година имаха госпожа с особено разбиране за произношение, та ходих да се разправям с нея. Като не знеш как точно се произнася, поне не пълни главата на моето детете с твоите простотии  #Cussing out
Така де  Crossing Arms
Снощи в 21,30 започна да пише словом, на английски числата от 50 до 100 /по 5 реда всяко/. Приключил е с това начинание към 23,30, когато отдавна съм спяла, ама не съм го била по главата да се размотава цял ден, да чете "Хари Потър" незнамсикоя част /между впрочем- впечатлена съм- тази част е 600 страници/.  Shocked Прекрасно, че чете, ама в училище не ги изпитват за магии, а за свойствата на въздуха и други такива скучни неща.Подозирам, че се опитва да прилага простички заклинания по отношение на брат си Mr. Green, но до тук- без видим резултат. Мисля, че ще е на върха на щастието си, ако го види да се рее около полилея hahaha
Въпреки неуспехите не унива  Mr. Green
Хайде, слънчев  и усмихнат ден на всичкии вас!  Hug
Виж целия пост
# 247
За английския - това е предмета по който най-вече мога да се изфукам с моето дете, защото говори ама много добре, не му пречи да говори и чете в училище да дърпа класа напред в това отношение, да го гледат и му се радват. С писането ни е трудно и не го мъча. Всякакви цифри и числа не му се опират. При това по знание на езика бие дори децата, които ходят някъде си. Та като забавление съм за това не да ходят на английски, а да ходят например на рисуване, физическо трудово допълнително. Език винаги могат да научат. А репортажите по телевизията показаха картинката с езиците. При голямия е същата история, той пък и пише безупречно - винаги е биел децата, които ходят някъде, но в класа им има определено деца, които ама нищо не знаят. Та аз мисля, че език не може да се учи добре в групи повече от 15 души  newsm78 .
Виж целия пост
# 248

Подозирам, че се опитва да прилага простички заклинания по отношение на брат си Mr. Green, но до тук- без видим резултат. Мисля, че ще е на върха на щастието си, ако го види да се рее около полилея
Хо-хо-хо Joy
 Малкото у нас активно пречи,вреди,изнервя голямото.Да му имам волското търпение на третолака ми.

 При нас класната щяла да пише 2-ка при три пъти без домашна по предмет. Написала го като предупреждение в един бележник, а майката й написала отговор-че това е безобразие...
 Учителката по Човек и природа и Ч и Общество ги кара да си държат ръцете върху чина,една върху друга (сещате ли се руската система?), сгънати в лакъта и казва ,че е настъпил ред. Понеже в час си ровели по чантите , джобовете, плетели си плитчици и хиляди др. неща ooooh!
Виж целия пост
# 249
Малкото у нас активно пречи,вреди,изнервя голямото.Да му имам волското търпение на третолака ми.
Бланк, без затруднения можем да заформим двете тритомник по темата. Да са ни живи и здрави и третокласниците и малките бесове. Днес прочетох особено окуражително нещо- че инатестата криза при двегодишните продължавала докъм петгодиншната им възраст. За третолаците не знам, ама и ние ще трябва да оцеляваме Crazy
Виж целия пост
# 250
  Иии...тъкмо я похвалих учителката по английски и... Днес Иво се прибра от училище възмутен. Госпожата по английски щяла да му напише двойка, защото си бил забравил някакво листче, което трябвало да го оцвети и т.н. Обясних му ,че го е направила , за да се стегне и повече да не забравя и той се поуспокои. Но после ми каза ,че двойки щели да имат той и едно момиче, с което са заедно още от детската градина и тя е малко пълничка. Та госпожата и била казала:" Колкото си дебела, толкова си и разсеяна!" Shocked ooooh! и други съученици започнали да и се подиграват. ooooh!Е това ми кажете сега как да го туширам?
Виж целия пост
# 251
Но после ми каза ,че двойки щели да имат той и едно момиче, с което са заедно още от детската градина и тя е малко пълничка. Та госпожата и била казала:" Колкото си дебела, толкова си и разсеяна!" Shocked ooooh! и други съученици започнали да и се подиграват. ooooh!Е това ми кажете сега как да го туширам?
Нямам думи,без да те обидя,но все повече и повече се убеждавам,че симпатията играе страшно голяма роля,макар и на моменти да си мисля обратното,но зависи от ситуацията в която е поставено всяко дете.
Но каквато и да е тя,няма право никой учител да обижда по този начин,още по лошо,пък и двойка да пише! ooooh!
Виж целия пост
# 252
  С нищо не ме обиждаш,ptica. И аз съм в потрес! Sick
Виж целия пост
# 253
Здравейте, не съм писала отдана, просто не мога да си вдигна главата- децата бяха болни, почина брата на мъжа ми, децата пак бяха болни, ходих командировка до Брюксел, днес се връщам от Ловеч, изобщо вече не знам на кой свят се намирам...
Да ви кажа, от 3 седмици не знам какво е учил, тази събота ни чака голям преговор в къщи...
Имам притеснения с ходенето на курса в СМГ- редовно не иска да ходи, докторката има подозрения, че се разболява и заради отношението към курса. Миналата събота трябваше да има състезание, платихме някаква такса, а той не казал, че състезанието е в друго училище... Чудя се дали да говоря с учителката, според докторката ни /имаха разговор без мен/ ня го натиска ненужно. Дани казва, че не можел да пише толкова бързо, а учителката искала да записва всичко...Не разбирал в час, но пък в къщи виждам, че схваща задачите по-бързо и от мен, няма проблеми с домашните... Не знам какво да правя . Ако сте изпадали в такава ситуация, моля ви , помагайте...
Виж целия пост
# 254
Все още не съм изпадала. Но той сигурен ли е, че иска да кандидатства там? Може да си е променил решението и да не смее да си каже.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия