Реглажа на предницата е за друго - няма нищо общо с гумите. Той е на колелата - измерва им се ъгъла на наклон и се изправя, ако има отклонение. Прави се след смяна на носачи и други елементи от окачването на ходовата част.
Предполагам, че се бъркате с баланса на гумите (едни малки тежести, прикачени по ръба на джантата), който трябва да се проверява от гумаджията, преди да ви сложи съответната гума на колата.
Точно така, реглаж на предницата имам предвид, предполагам така се казва на бг-ски. Прави се предимно преди зимния сезон, защото при паркиране и удряне в бордюри е възможно да се измести нещо си и да дава отклонение при завоите. За поднасянето и овладяването на колата също било много важно
А на колко време си помпате гумите? Знам, че налягането се измерва със специално устройство, ама аз съм го пропуснала тоя момент и днес се загледах в тях - като че ли са поспихнали малко , а би следвало компютъра да ми каже, нали?