LaRedoute.fr - 86 - Всичко за поръчката!

  • 47 024
  • 1 007
# 435
някой има ли този пуловер да даде отзиви http://www.laredoute.fr/vente-pull-femme-col-u-prix-mini.aspx?pr … tegoryid=52608536
Виж целия пост
# 436
Вчера получих една малка поръчка от 16-ти.    http://www.laredoute.fr/vente-sweat-enfant-garcon-capuche-zippe- … tegoryid=22922436    -  много е хубаво, плътно е, 102 размер.
http://www.laredoute.fr/vente-pull-enfant-garcon-prix-mini.aspx? … tegoryid=22922436 - този пуловер в зелено също 102, не е лош ще видим след прането как ще бъде. И един суитчър пак за малкия зелено и сиво рае доста тъничък, но не го откривам сега. Заедно с тренча. Доволна съм от всичко.
Виж целия пост
# 437
Момичета, някой купувал ли е игри за Nintendo? Дали ги намаляват след Коледа ? Миналата година не съм следила сектора с играчки та затова питам  Grinning
Виж целия пост
# 438
Здравейте, момичета!

Имам нужда от малко помощ! ..................

"Je suis desolee ne pouvoir vous expedier votre derniere commande.
 Nous ne faisons pas d'envoi contre-remboursement dans votre pays.
Je vous insvite donc a renouveler vos instructions en joignant un paiement.
Je reste a votre disposition et vous prie de recevoir, chere Madame, mes meilleures salutations.

Colette Decroo

..............

Това, което аз разбирам е че поръчката ти не може да бъде изпратена, поради това че не пращат с наложен платеж за България.  Да не би поръчката да е била за малка сума и парите да са само блокирани.
Виж целия пост
# 439
sVeshti4ka, би ли дала размери за тази жилетка , защото се колебая между38/40 и 34/36, ти кой номер носиш? Ако може и снмка облечена Praynig
Ако може и линк да дадеш, защото днес не я намирам, може и да са я махнали вече.
Виж целия пост
# 440
Здравейте, момичета!

Имам нужда от малко помощ! ..................

"Je suis desolee ne pouvoir vous expedier votre derniere commande.
 Nous ne faisons pas d'envoi contre-remboursement dans votre pays.
Je vous insvite donc a renouveler vos instructions en joignant un paiement.
Je reste a votre disposition et vous prie de recevoir, chere Madame, mes meilleures salutations.

Colette Decroo

..............

Това, което аз разбирам е че поръчката ти не може да бъде изпратена, поради това че не пращат с наложен платеж за България.  Да не би поръчката да е била за малка сума и парите да са само блокирани.

Благодаря ти за отговора!
за 66 EUR беше поръчката..плащаме с дебитна карта и внесохме сума много близка до стойността на поръчката (с включените транспортни разходи). Освен да не са стигнали паричките..което е странно, защото бяха останали лев и нещо след това. Ще проверя днес и в банката ситуацията.
Благодаря още веднъж!
Виж целия пост
# 441
Обадиха ми се от вкъщи, че съм получила две колетчета Flutter От 18.10 са, едното с кода за тренча, а другото с поларено-сатенения  халат. Като се прибера довечера ще ги разглеждам. И двете бяха за малки суми и дойдоха Peace
Виж целия пост
# 442
Здравейте,
пиша Ви, защото имам проблем. Опитах се да си го реша сама, но явно не успях. Направих си поръчка на няколко артикула, платих си, всичко както си му трябва. След 2 седмици получавам писмо вкъщи, че единият от артикулите вече го няма и сумата от 15.69 евро ще ми бъде възстановена като направя следваща поръчка и въведа 9 цифрен код. Пробвах да го въвеждам на мястото на промоционалните кодове, но там допуска само 5 цифрени кодове. Въпросът ми е къде трябва да въведа този 9 цифрен код, за да може стойността на следващата ми потъчка да се намали с въпросната сума от 15.69 евро. За по-голяма яснота ще Ви напиша точния текст от писмото:
Pour beneficier de ce bon d'achat, precisez le n (следва 9 цифрения номер) lors de votre prochaine commande. Il est cumulable avec vos reductions!

Моля да ми помогнете, не че са много парите, но защо да ги губя просто ей така.
Поздрави на всички бг мами Simple Smile
Виж целия пост
# 443
Здравейте,
пиша Ви, защото имам проблем. Опитах се да си го реша сама, но явно не успях. Направих си поръчка на няколко артикула, платих си, всичко както си му трябва. След 2 седмици получавам писмо вкъщи, че единият от артикулите вече го няма и сумата от 15.69 евро ще ми бъде възстановена като направя следваща поръчка и въведа 9 цифрен код. Пробвах да го въвеждам на мястото на промоционалните кодове, но там допуска само 5 цифрени кодове. Въпросът ми е къде трябва да въведа този 9 цифрен код, за да може стойността на следващата ми потъчка да се намали с въпросната сума от 15.69 евро. За по-голяма яснота ще Ви напиша точния текст от писмото:
Pour beneficier de ce bon d'achat, precisez le n (следва 9 цифрения номер) lors de votre prochaine commande. Il est cumulable avec vos reductions!

Моля да ми помогнете, не че са много парите, но защо да ги губя просто ей така.
Поздрави на всички бг мами Simple Smile

Номера на ваучера се въвежда на стъпката където въвеждате номера на картата с която плащате, само че през един ред нагоре.
Виж целия пост
# 444
Някой дали е взимал тези панталони? Дали вървят уголемени?
Виж целия пост
# 445
Здравейте,
пиша Ви, защото имам проблем. Опитах се да си го реша сама, но явно не успях. Направих си поръчка на няколко артикула, платих си, всичко както си му трябва. След 2 седмици получавам писмо вкъщи, че единият от артикулите вече го няма и сумата от 15.69 евро ще ми бъде възстановена като направя следваща поръчка и въведа 9 цифрен код. Пробвах да го въвеждам на мястото на промоционалните кодове, но там допуска само 5 цифрени кодове. Въпросът ми е къде трябва да въведа този 9 цифрен код, за да може стойността на следващата ми потъчка да се намали с въпросната сума от 15.69 евро. За по-голяма яснота ще Ви напиша точния текст от писмото:
Pour beneficier de ce bon d'achat, precisez le n (следва 9 цифрения номер) lors de votre prochaine commande. Il est cumulable avec vos reductions!

Моля да ми помогнете, не че са много парите, но защо да ги губя просто ей така.
Поздрави на всички бг мами Simple Smile

Номера на ваучера се въвежда на стъпката където въвеждате номера на картата с която плащате, само че през един ред нагоре.

Сърдечни благодарности!
Не го бях забелязала това поле, сега вече всичко е наред! Още веднъж благодаря и Ви желая хубав ден!
Виж целия пост
# 446
здравейте момичета  Hug
имам едно питане-някой ако може да помогне   bouquet
намирам си артикул-в слу4ея тази дудунка : http://www.laredoute.fr/vente-default.aspx?presCode=4441370& … ue&ksource=-1
размер 162 и ми дава че е наличен,слагам го в кошницата и ми го огражда в червено  newsm78
връщам се отново на страницата където е дудунката и отново е налична но не ми я дават  Embarassed
знаете ли защо се получава така ?
Виж целия пост
# 447
Имате ли проблем в момента с поръчката? Аз напълних кошницата с 23 артикула и не мога да видя съдържанието - дава ми че има технически проблем. И да ви питам, защо разделяте в няколко поръчки артикулите, по-изгодно ли се получава, или е заради удобството поща- митница?

не пълни толкова много кошницата ако няма да пазаруваш в момента...при мен на един от акаунтите това се случи два пъти след като артикулите минаха 15-16...отблокираха я първия път след около две седмици и всичко си беше в кошницата, но втория път след писмо от моя страна изтриха съдържанието...ако има пролука за достъп (понякога се получава) изтрий част от артикулите...иначе ако искаш нещо да запомниш добави в предпочитани и когато поръчваш тогава слагай в панера...

иначе лично аз за разделянето ги комбинирам отделно намалени и ненамалени, когато има кодове които повлияват зле на вече намалените...ако не се повлияват от изгодния код тогава ги пускам заедно...обикновено това са кодове от типа 25 от 50 е или -15 е, които в повечето случаи увеличават цената на вече намалените (например на 70%) стоки...как и аз го обясних дано се разбира нещо
Виж целия пост
# 448
Здравейте! Момичета искам да се консултирам с вас ,относно тези дънки, който са за мъжът ми:
http://www.laredoute.fr/vente-default.aspx?presCode=9339450& … ue&ksource=-1
Той е с ханш 103 и талия 98 , дали р-р 44 ще му е ок. или според вас42?
Доволни ли са тези, който ги имат?
Благодаря!
Виж целия пост
# 449

не пълни толкова много кошницата ако няма да пазаруваш в момента...при мен на един от акаунтите това се случи два пъти след като артикулите минаха 15-16...отблокираха я първия път след около две седмици и всичко си беше в кошницата, но втория път след писмо от моя страна изтриха съдържанието...ако има пролука за достъп (понякога се получава) изтрий част от артикулите...иначе ако искаш нещо да запомниш добави в предпочитани и когато поръчваш тогава слагай в панера...

иначе лично аз за разделянето ги комбинирам отделно намалени и ненамалени, когато има кодове които повлияват зле на вече намалените...ако не се повлияват от изгодния код тогава ги пускам заедно...обикновено това са кодове от типа 25 от 50 е или -15 е, които в повечето случаи увеличават цената на вече намалените (например на 70%) стоки...как и аз го обясних дано се разбира нещо

Wb, благодаря! За съжаление не ме пуска изобщо. Аз исках да си пусна поръчката с пълна кошница, ама не става. Явно ще се наложи да им пиша, за да не чакам 2 седмици... А за напред ще ползвам предпочитани артикули!
За кодовете вденах! Mr. Green

duda123, по- обнадеждаващо звучи 1-2 дена. Нямам търпение и ме е страх да не изпусна  нещо  и да ми се провали замисъла(не са дрехи)
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия