Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 16 -Тема 36

  • 25 977
  • 602
# 510
Здравейте  Grinning Случайно да знаете, плодовите балсамчета за устни на Колър Тренд има ли ги в  К1 ?

Има ги.
Получих си кашончето в добро състояние. Хвърлям бърз поглез на часовник Лондон-изглежда добре, но е важно клиента да го хареса, а не аз. Обицити-3 к-та са в наличност, останалите дреболии не съм броила. Надявам се всичко да е наред.
Утре ще разпределям и така приключих тази кампания. Още 120-150лв ми остават до среброто, но и цялата 17-та, по която ще правя само една поръчка на първа редовна дата.
Виж целия пост
# 511
Здравейте, направих си регистрация само , за да мога да пиша и аз тук за Ейевън.
Бяха ми спряли поръчка-защото им светела червено неплатена фактура - е да ама на мен ми се застъпваха три фактури и исках да използвам да платя на веднъж , а не само да плащам на банките! и казвам на оная кокона от телефона - че и на мен ми свети червено за тях! и като ми бъркат поръчките или като плащам преди да съм получила дори още нещата-тогава нищо нали!

Добре дошла! Simple Smile
За съжаление напоследък често се случва да имаме проблеми. До скоро не беше така наистина.
А за плащането е много стриктно. Дори да имаш неплатена 1 стотинка, спират поръчките - системата им е такава. При теб явно е имало надхвърляне на кредитния лимит или много си пресрочила плащането на първата поръчка. Май на всички ни се е случвало.  Wink

Сега се сещам, че и майка ми си беше поръчвала молив в подобна "опаковка" и или беше развален или просто нямаше допълнително количество освен връхчето, което стърчи от основата. Нейния беше с пластмасово тяло, не дървено за подостряне, ако ме разбирате...

Ама то и пластмасовото се остри!  Wink
Даже вече има и детски моливи с пластмасова обвивка вместо дървена.

Някой взе ли си от фдт с четчица? Simple Smile
Виж целия пост
# 512
Здравейте момичета,
аз също си поръчах комплекта от обичките,ще отчета ако има разлика в качеството /съдейки по снимката която качи съфорумка тук/.

Искам да помоля само за нещо важно!Има тема за обсъждане на продукти...Тя е направена с тази цел,тук се пишат неща свързани само с представителите,а като започнете да задавате въпроси и за продуктите темата се пълни много,докато другата празнее...
В другата тема четат и пишат също представители,така че задавайте въпросите си там смело.
Надявам се не съм досадила с мрънкането си Simple Smile
Виж целия пост
# 513
bebsun, Рени, честно казано и аз вече се обърках с този часовник Confused, може би наистина партидите са различни... elizabeta_videnova, тази снимка ти ли си я правила или е от нета?

...
Сега се сещам, че и майка ми си беше поръчвала молив в подобна "опаковка" и или беше развален или просто нямаше допълнително количество освен връхчето, което стърчи от основата. Нейния беше с пластмасово тяло, не дървено за подостряне, ако ме разбирате...

Ама то и пластмасовото се остри!  Wink
Даже вече има и детски моливи с пластмасова обвивка вместо дървена.
...
Shocked Малее, колко съм изостанала (тъпа) ooooh! Това не съм го и подозирала... Embarassed
Виж целия пост
# 514
Чак пък тъпа, моля ти се  Naughty
То и аз ако не бях видяла как децата острят молива нямаше да се усетя  Joy

TheBlackWidow, знаем за тази тема и пишем в нея. Но тук си изясняваме детайли за продуктите, пък и обсъждаме и тези, които са от топ листите. Така че не се дублират нещата.  Wink
Виж целия пост
# 515

А _re_ge, мисля си, че  за вечерна черна рокля и за случай като сватба например комплекта е много подходящ, защото нито е нартуфен, нито нищо..а и ми се струва,че е подходящ за всякаква възраст..стига и роклята да не е лъцкава. Ако не си го виждала ето снимка


Благодаря мнгого за съвета. Самата рокля е семпла, но елегантна -  на Дафне - с бод деколте и къси ръкави. Нищо особено, но пък елегантно и затова си мислех да я 'освежа' с това бижу. Освен това на сватбата съм от "близката рода" - така че трябва точно да спазвам етикета . Joy
Виж целия пост
# 516
Aко е с рокля и изчистена, мисля, че е подходящо. Аз имах предвид, че на мен ми изпъква прекалено.  Wink
Виж целия пост
# 517

Бяха ми спряли поръчка-защото им светела червено неплатена фактура - е да ама на мен ми се застъпваха три фактури и исках да използвам да платя на веднъж , а не само да плащам на банките! и казвам на оная кокона от телефона - че и на мен ми свети червено за тях! и като ми бъркат поръчките или като плащам преди да съм получила дори още нещата-тогава нищо нали!


За плащане имаш срок от 15 дни след датата на фактурата. Този срок се указва и в "текущ баланс". След тези 15 дни разполагаш с още 40 дни преди да влезеш в графата "Фактури с изтекъл срок за плащане".

Другият критерий е кредитния лимит, който ти се отпуска в зависимост от стажа ти като представител. Предполагам, че си им "Светнала червено" по една от двете точки и затова се е получило така. Аз лично също обединявам плащания, но следя за сроковете, които съм написала по-горе.
Виж целия пост
# 518


Някой взе ли си от фдт с четчица? Simple Smile

Аз ! Четката е много.много  приатна,с много хубав косъм,не съм го използвала още обаче.Като грамаж е 30 мл. не е много голям,а и с тази четка според мен ще свършва по-бързо. newsm78

Аз се класирах за среброто,но златото е мираж....въпреки,че се появиха и нови клиентки....
Виж целия пост
# 519
Както в четвъртък се тръшках,че едва съм събрала за 1 поръчка, така в петък, след като я бях пуснала и фактурирали, се събра за експресна и то голяма. Sunglasses Дано да ми ги донесат заедно.
Виж целия пост
# 520

Бяха ми спряли поръчка-защото им светела червено неплатена фактура - е да ама на мен ми се застъпваха три фактури и исках да използвам да платя на веднъж , а не само да плащам на банките! и казвам на оная кокона от телефона - че и на мен ми свети червено за тях! и като ми бъркат поръчките или като плащам преди да съм получила дори още нещата-тогава нищо нали!


За плащане имаш срок от 15 дни след датата на фактурата. Този срок се указва и в "текущ баланс". След тези 15 дни разполагаш с още 40 дни преди да влезеш в графата "Фактури с изтекъл срок за плащане".

Другият критерий е кредитния лимит, който ти се отпуска в зависимост от стажа ти като представител. Предполагам, че си им "Светнала червено" по една от двете точки и затова се е получило така. Аз лично също обединявам плащания, но следя за сроковете, които съм написала по-горе.


ами благодаря ви за предположенията и обясненията- аз съм много добре информирана - и не ме интересува това - нито едно не е вярно-нито съм минала 40 дена, нито съм надвишила лимита! Ставаше въпрос за застъпване от 3-4 дена, с което се получава и забавянето от 3-4 дена. Съзнателно забавих, за да не се разхождам през ден до банките и да не им плащам излизшно такси. Но не е важно. Мисля, че ние трябва да определяме нещата, а не те да ни се качват на главата. Имало е доста случай,  в които съм плащала с излизането на фактурата в сайта, още преди да е дошла поръчката-тогава какво им свети?!?!?

когато поръчваш на 2-ра дата после на 1-ва и пак на втора - има леко разминаване - те са готови да нети обработят поръчката за 3-5 дена...... глупаво и недомислено

както и да е...не е важно - наредих ги аз хубаво и няма да им се оставям! Те зависят от нас- не ние от тях! Щом са съгласни да губят клиенти - ок!

И става въпрос и за отношението им и че ми дрънкат глупости -  пак казвам - когато те бъркат поръчки - на мен какво да ми свети - и на мен ми свети червено!Държат се сякаш си престъпник.


А от тука нататъка съм решила  да чакам до последния ден и никакви предварителни плащания.
Виж целия пост
# 521
Edit
Виж целия пост
# 522
Pisank@, нещо си в грешка Naughty и подвеждаш момичето. След 15-дневния срок за плащане указан във фактурата има само още 5 дни гратисен период, като трябва също да се предвидят в тях 2 дена превод от банката. Т.е., ако ги внесеш на 17-ият ден плащането ще се отчете навреме, но ако ги внесеш на19-ият ден ще имаш фактура с изтекъл срок за плащане.
 Иначе Ейвън е една от малцината компании, които дават продукти на кредит и срока за плащане е що годе в рамките нормалното. Та bjv, незнам как точно се опитваш да определяш нещата точно с плащането, а и няма как да ни следят поотделно, кой представител на кой ден от датата на фактурата е плати. Плащанията при тях излизат в система и се делят на такива в срок и на пресрочени.
Виж целия пост
# 523
Голям съм заплес. Правих сметки, добавях, трих и накрая се ....... За малко не направих 25% и то защото като се усетих, след по-малко от час пуснах добавка, която така си стои незакрепена и до сега. А един молив, уж го писах, пък го няма. Явно не съм го запазила с бутона. Така е като оставям всичко до последно.  #Cussing out

Как се сгъват тези подаръчни кутии? До сега не съм пробвала, давала съм ги и сега чак се замислих. Ако ме попитат ще се окаже , че не знам. Като гледам, парфюма с допълнителните два подаръка не могат да се сложат май в "легла".
Виж целия пост
# 524
Pisank@, нещо си в грешка Naughty и подвеждаш момичето. След 15-дневния срок за плащане указан във фактурата има само още 5 дни гратисен период, като трябва също да се предвидят в тях 2 дена превод от банката. Т.е., ако ги внесеш на 17-ият ден плащането ще се отчете навреме, но ако ги внесеш на19-ият ден ще имаш фактура с изтекъл срок за плащане.
 Иначе Ейвън е една от малцината компании, които дават продукти на кредит и срока за плащане е що годе в рамките нормалното. Та bjv, незнам как точно се опитваш да определяш нещата точно с плащането, а и няма как да ни следят поотделно, кой представител на кой ден от датата на фактурата е плати. Плащанията при тях излизат в система и се делят на такива в срок и на пресрочени.

Всъщност това за 40-те дни го казаха на конференцията, на която обясняваха за кредитните карти на Райфайзенбанк - а именно, че за просрочени се считат забавените повече от 40-дни плащания. Аз лично съм просрочвала максимум 10 дни, за да обединя фактури, но през пролетта имах едно грешно плащане от страна на моята координаторка (разлика от около 7лв.), което се появи във "Фактури с изтекъл срок" след повече от месец. Но по думите на bjv проблема й не се състои в 5 или повече дни.

Всъщност се чудя, bjv, при толкова насъбран негативизъм спрямо Ейвън защо продължаваш да се занимаваш с тях - намери си някой да ти дава някаква отстъпка, ако ти харесват продуктите, и нека той се занимава с тях. Аз също съм имала доста проблеми с коконите от обслужване на клиенти, но все още само се чудя как може да има толкова некомпетентни (или мързеливи newsm78) хора - не съм започнала да им се ядосвам сериозно hahaha. Ама знае ли човек с какво още могат да ме изненадат ...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия