Искам съвет от адвокатите във форума!

  • 5 330
  • 20
# 15
Сметките се проверяват лично всеки месец.
Но въпреки това е редно да има официален договор. Че не се знае знае ли се...
Виж целия пост
# 16
Купете си Закон за управление на етажната собственост или си го вземете от lex.bg в интернет. И си го четете периодично, вътре има много правила, разпоредби, членове и алинеи.
Виж целия пост
# 17
Иванка Тръмп, договора за наем се вписва в Агенцията по вписванията, ако е за срок по-голям от една година. По -често това го правят наемателите, за тяхна защита - ако наемодателя продаде имота в срока на договора, до една година купувача ще е длъжен да се съобрази със сключения договор. Като се впише договора, при една измама - продажба от несобственик, купувачът ще се поинтересува дали върху имота има вписани вещни тежести, искови молби и пр., и това може да  му послужи като сигнал за нередност.  Ако нямаш намерение да прекратяваш договора предсрочно и да продаваш имота - впиши договора.  Simple Smile
Виж целия пост
# 18
Хърмаяни, още един път - благодаря. newsm51
Благодаря и на всички други, които отговориха
на моите въпроси  newsm51
Спестихте ми тревоги и лутане.
Виж целия пост
# 19
Иванка Тръмп и други, които дават имоти под наем - бих ви посъветвала да плащате вие консумативите по имота, а на наемателите да давате ксерокопие от квитанциите и те да ви ги платят. Все пак оригиналите са си на ваше име и трябва да са си при вас.
Виж целия пост
# 20
Моите наемателки май ги прилагат към документите за разходи при счетоводната си къща. Но това е идея. И аз съм си мислила за този
вариант. Копия за мен дали не биха ми свършили същата работа?
Досега са коректни при плащането на сметките, аз проверявам всеки
месец това.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия