Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 17 -Тема 37

  • 40 543
  • 771
# 330
аз явно пак съм от тези късметлии да видим до кога всичко пристигна има нетна, но апарата е развален има доста намалени не6та.и на мен мн ми харесва новата тоалетна вода също така и нокторизачката с мини пила мислех че ще е фалшива но реже добре и пилата пили.кафявата чанта с панделката забравих името е много хубава .общо взето това е новото което виждам за пръв път и съм доволна тази кампания
Нетна за 2-ра кампания ли имаш?
Виж целия пост
# 331
Току-що пуснах експресна поръчка и ми светна в червено парфюма Tressele, а в жълто Двоен молив за очи - черно и сребро. 
Странно, аз си пуснах поръчката в 20.30 ч. и  Tressele, беше в зелено  Thinking двойния молив и на мен ми светна в жълто. Май в тази кампания ще се очертае недостиг пак ще се червим пред клиентите ooooh!
Виж целия пост
# 332
Между другото, като посетих курса по бяла козметика координаторката каза, че преди време avon са предлагали едни ленти за определяне типа на кожата. Направих всичко възможно да ги открия и да си поръчам, но... без успех. Е, все пак си поръчах такива от конкуренцията. Пожелавам на ейвън да станат по-организирани през новата година!

Какви са тези ленти?
Имаше едни, които определяха дали кожата е дехидратирана или не.

Дано да пуснат Тресел - страхотен аромат е. Peace
Виж целия пост
# 333
Ами не! Тези определят дали кожата ти е мазна, суха или комбинирана. Допират се до челото и бузата и ако е мазна стават на множество черни точици, а ако е суха нищо по тях не се променя (остоват си същите каквито са били преди да ги сложиш на лицето си ).
Виж целия пост
# 334
Значи да кажа и аз, когато започнах преди 5 години имаше такива тестове, дермо тест, а не точно лента. Продавахме го към 2,00 и нещо струваше. Представляваше хартиено синьо квадратче, изрязано в средата и там сложена нещо черно, което наподобява фотографска лента или материала на рентгенова снимка. Това нещо допираш до лицето и търкаш, то се затопля и тогава от черно се променя в някакви цветове, като имаше и указание кой цвят какво означава - дали ти е дехидратирана кожата, някакви проценти... Скоро си го намерих и го премятках и не знам дали не реших, че ми е ненужно и го хвърлих..?! Ще потърся и ако намеря ще снимам!
Виж целия пост
# 335
Аз пуснах поръчка на 09.12 и имам фактурирана нетна оферта за к2/2009. Ако никой не я е снимал до петък ще я пусна.
Виж целия пост
# 336
както казах от 13 кашончета поръчки само в 1 имаше нетна за К2, но сега съм на работа най-рано довечера мога да я снимам.
Дали коментирахте цените в К2, дали само на мен ми се виждат завишени?
И сега едно голямо оплакване
вие споделяте че фактурирането ви се бави с часове или доставката на кашончетата с ден два, е мое кашонче изобщо не пристига
в четвъртък е пусната експресна, фактурирано е веднага и го няма в спиди. проверявам по товарителница-изобщо го няма в системата на Спиди, звъня в Ейвън и ми казват да се чуя с координатор, е добре ама аз съм координатор. и се получава един кръг..... и вече е четвъртък, всичките поръчки от това кашонче вече трябваше да бъдат раздадени и платени, а аз още чакам становище дали да пускам нова-същата поръчка, дали ще се дублират или автоматично ще ми я блокират защото има лимит. Ще се гръмна как да обяснявам на близо 12 клиента какво се е случило. и какво ги интересува това тях
оплаках се
сега имам нужда от съчувствие
Виж целия пост
# 337
valo: Имаш го съчувствието  Hug
Виж целия пост
# 338
На мен също ми направи впечатление, че цените са увеличени  smile3514  Освен това ползваме и по-малки остъпки на някои продукти в сравнение с колегите от Русия  smile3515 А що се отнася до неволите ти с поръчката - аз бих изпитала желание да ги изтрепя #Sniper . Най-искрено ти съчувствам. Мисля си, че заслужават да им намалеят драстично поръчките (особено с новите цени, дето са ги измислили). Аз от доста време съм фенка на козметиката, затова станах представител - за да ми излизат по-евтино поне моите поръчки. Само че вече си мисля дали си струва - то бива-бива харесване, ама и цените са си от значение.  smile3549
Виж целия пост
# 339
Браво на Ейвън!!!
Аплодисменти за мазалото с поръчки, което наготвиха!
Сигурно защото аз бях първия представител, който сигнализира за проблеми с поръчките, изобщо не ме взеха на сериозно и изкараха, че едва ли не аз пускам поръчки с непълното си съзнание. Но ако отида пак да ги попитам какво става, надали ще си признаят, че грешката е в техния компютър. Сигурно чукнах на грешната врата?!?
Виж целия пост
# 340
Здравейте момичета,
тази тема малко я пропуснах, но все пак да се разпиша в анкетата. Днес пуснах поръчка за скромната сума от 350 лв. За тази кампания това ще е и втора няма да пускам. Като чета какви проблеми има с поръчките направо ми настръхва косата. Дано всичко да е наред с кашона и да няма проблеми с доставките, че съм им набрала много на онези кокони в централен офис. Още ми държи влага от разправията в предишната кампания  #2gunfire #2gunfire

Момичета, сигурно няма да успея пак да пиша до празниците, та за това от сега искам да ви пожелая всичко най, най, най много здраве, радост и само хубави емоции.
Виж целия пост
# 341
И аз съм тук към края на темата  Embarassed

Вече все по-трудно пускам поръчка, добре че има празници скоро, та работата е по- добре  Crazy

Виж целия пост
# 342
Здравейте,искам да питам какъв е срока на годност на течните червила?Благодаря  Heart Eyes
Виж целия пост
# 343
Цитирам какво пише в листовката на Avon:
"Скъпи представители,
Уведомяваме Ви, че продуктите на Avon са със срок на годност 36 месеца от датата на производство, което съобразено с Директива 26 на Министерството на здравеопазването за козметичните продукти, чл. 6, т. 3, НЕ налага изричното упоменаване срока на годност, върху опаковките на продуктите.
Всички опаковки на продуктите предлагани от Компанията, съдържат следната информация:
1. дата на производство
2. време за ползУване след отваряне на продукта - обозначава се със знак на кутия с отворен капак и брой на месеците, в които продуктът трябва да се използва след отваряне.
    Този знак не присъства на всички опаковки, а на продукти от категориите бяла и декоративна козметика, както и на някои тоалетни продукти"
С 2 думи 3 години.  Peace

Здравейте искам и аз да се включа за град Пловдив представител на AVON     имам и следният проблем да ви се оплача чакам си поръчката в петък дадойде и сега си погледнах фактурата в интернет имам продукт мъжки стик който не съм поръчвала на местото на един мъжки комплект за подарък чудя се какво да правя ooooh!
Деси, още преди да ти е дошъл кашона звънни на координаторката ти или директно на зоналната. Аз така правя като ми оплескат нещата. Все пак това си е цял комплект.

Между другото и на мен ми е фактурирана нетна за к02, но я чакам в събота. Ако до тогава никой не я е снимал ще се опитам да го сторя аз. Simple Smile
Виж целия пост
# 344
За пореден път се убеждавам, че имам златна зонална  Blush Получих си поръчката днес към 11 часа в един голям добре натъпкан, но здрав кашон. Със свито сърце (след всичко прочетено) взех да вадя нещата и се зарадвах, че всичко ми е тук и че всичко ми е наред-без течове, липси, смачкани продукти и пр. Да, ама не  Tired Оказа се, че и на мен са ми подменили поръчания комплект Тропикал с Екзотик (то го пише и на фактурата, ама кой да се загледа я). А по-лошото е, че ми липсва парфюма Flower от офертата на стр.81-двата парфюма с чантичка (оказа се, че чантичка няма, но пък има две кутии за подарък)  ooooh! Направо изтръпнах-отдавна не ми се беше случвало да ми липсва нещо фактурирано, при това скъпо, при това по празници... Зоналната пак ще ми спаси задника, обаче, за което ми идва да я нацелувам. Имала в офиса и парфюма, и душ-геловете от объркания комплект и направо ще ми даде парфюма, за да не чакам рекламацията и ще ми подмени душ-геловете  Praynig Слава богу, че е адски точна (за разлика от братята румънци или който и там да е виновен за всичките простотии по празниците, а и не само). После ще дам отзиви за някои нещица, може да снимам и нетната за тези, които я нямат  Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия