За втори пореден месец имаме проблеми да уточним колко точно ни е вноската по кредита. Бясна съм!
Миналия месец на каса една некомпетентна служителка изчисли нещо и се наложи да я убеждавам, че сумата не е вярна, накрая презчисли и се доближи до миналомесечната, а в края на краищата повика колежка която да и помогне и да стигнат до една трета сума, която накрая платих.
Този месец проверявам на касата колко трябва да платя и ми казват една сума. След един ден отивам да платя и се оказва че имам и 4 стотинки неплатени от миналия месец, заедно с 4 стотинки лихва по тях. Направо побеснях - не знам къде е по-големия проблем - некомпетентните служители или софтуера им, че първо не мога да разбера каква ми е вноската и второ - оказва се, че ми подават грешна информация какво точно да платя. Днес може да са четири стотинки - утре може да са стотици левове, за които после да искат да им плащам лихвите или пък да ми искат повече пари по вноската.
И това не е всичко. Обърнах се към няколко служители в банката, поисках да се видя и с шефа на отдела. Пълно неразбиране че не е проблема в 4 стотинки, а искам компетентно обслужване и най-вече сигурност за парите, които плащам които никак, ама никак не са малко. Шевката на отдела ми отговори че проблема сигурно бил в мен, появи се и шефката на клона, която с най-високомерен тон ми заяви "Какъв е проблема - ще ми платим тия 4 стотинки". Каза ми се, че не мога да проверявам каква е вноската ми на каса. А къде да я проверя - да искам лична аудиенция при някой от големите шефове ли? Трябвало до внасям по малко повече от изчисленото - за всяки случай. Чудя се, банката не работи ли с точни цифри, какво е това - за всеки случай!! Аз нямам пари да им внасям в повече при тия безумни вдигания на лихвите, но най вече - кои са те, че да искат да им плащам повече от договореното!
Клиентите явно за тях са едни идиоти които трябва само да плащат каквото им се каже да козируват и да не питат много много какво се случва по кредита им.
Исках да го споделя с вас, за да внимавате и вие при изчисляването на вноските ви и да изисквате пълна информация. Няма да спра до тук. Ще подам официално оплакване пред компетентните органи в банката и извън нея. Трябва да си отстояваме правата поне да ни обслужват коректно!
Няма какво да коментирам че от пощенска банка са като че ли най-много недоволните в този форум - явно има за какво!