Гаранция на колички Пег перего

  • 3 999
  • 19
Момичета, настана време да си купувам количка на бъдещото отроче/влязох в 9-я месец/. количката, на която се бях спряла Пег перего - плико 3 , се оказа, че е с 6 месеца гаранция. Някояда има спомен на Пег перего до нова година гаранцията не беше ли 2 години?!? Много ъм учудена от малката гаранция, тъй като перегото уж я водят добра марка.
Виж целия пост
# 1
Аз возя моето дете с Плико P3 и гаранцията е 2 години. Другата ни количка е Ариа, пак на Пег Перего и отново с 2 години гаранция. И двете са купувани от Пигис Хаус.
Виж целия пост
# 2
Не до нова година, а по принцип от както сме в ЕС всички стоки имат гаранция 2 години- между другото това и в Пигиса го казват и си е така- просто в някои магазини се лигавят,че не им е удачно.
Виж целия пост
# 3
Преписвам директно от гаранционната ми карта: Гаранция - 6 месеца върху евентуален фабричен дефект. Няма гаранция върху консумативи - има се предви акумулаторните им коли.
Пазете гаранционния талон и след изтичане на срока. Върху резервни части на бебешки колички, нашите клиенти ще имат 20% отстъпка.
Дата на закупуване:28.02.2008

Както виждате нито е гаранцията 1 година, за 2 пък изобщо да не говорим. Купила съм я купила директно от Вито де Симоне, официалния вносител за България. А това пък за ЕС и 2 години - вероятно важи за ел. уреди, но не и за детски колички.
Виж целия пост
# 4
Преписвам директно от гаранционната ми карта: Гаранция - 6 месеца върху евентуален фабричен дефект. Няма гаранция върху консумативи - има се предви акумулаторните им коли.
Пазете гаранционния талон и след изтичане на срока. Върху резервни части на бебешки колички, нашите клиенти ще имат 20% отстъпка.
Дата на закупуване:28.02.2008

Както виждате нито е гаранцията 1 година, за 2 пък изобщо да не говорим. Купила съм я директно от Вито де Симоне, официалния вносител за България. А това пък за ЕС и 2 години - вероятно важи за ел. уреди, но не и за детски колички.


До колкото знам има гаранция за всичко- питай при защита на потребителите, ако има някакъв проблем?
Виж целия пост
# 5
Щом официалния вносител не дава 2 години, как прекупвачите ще дават 2??!! Ей, това не мога да разбера? Според мен това са търговски трикове, за да се навият клиентите да си купят дадената стока. И на нас така ни казаха за предната количка Graco, която съще е скъпа марка и сле като се развали един механизъм, се оказа, че гаранцията била 6 месеца, поправиха ни го отгоре на гаранционната карта, Слава Богу излязоха много точни вносителите и въпреки свършилата гаранция ми замениха количката с чисто нова без много-много приказки и излишни нерви.
Виж целия пост
# 6
Да, дават 6 месеца гаранция и на мойте така пише, но  отдолу е написано, че НЕЗАВИСИМО ОТ ТЪРГОВСКАТА ГАРАНЦИЯ ПРОДАВАЧЪТ ОТГОВАРЯ ЗА ЛИПСАТА НА СЪОТВЕТСТВИЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКАТА СТОКА С ДОГОВОРА ЗА ПРОДАЖБА СЪГЛАСНО ЧЛ.120 ОТ ЗЗП, което само по себи си дава 2 години гаранция, така че не виждам какво те притеснява гаранцията. Важното е че имат сервиз и резервни части, защото има стоки, които се ползват повече от две години и макар да дават голяма гаранция за тях , всъщност нямат нищо. След доста покупки от тях смея да твърдя, че ги познавам много добре и винаги са били отзивчиви и наистина са малко фирмите, които имат толкова части на склад.
Виж целия пост
# 7
Симоне де Вито действително дават само 6 месеца гаранция, вносителите на "Чико" - "Атекс" също.
Виж целия пост
# 8
Щом официалния вносител не дава 2 години, как прекупвачите ще дават 2??!! Ей, това не мога да разбера? Според мен това са търговски трикове, за да се навият клиентите да си купят дадената стока. И на нас така ни казаха за предната количка Graco, която съще е скъпа марка и сле като се развали един механизъм, се оказа, че гаранцията била 6 месеца, поправиха ни го отгоре на гаранционната карта, Слава Богу излязоха много точни вносителите и въпреки свършилата гаранция ми замениха количката с чисто нова без много-много приказки и излишни нерви.
Какво значение има дали е трик или - не, ако магазина дава гаранция 2 години и това го пише на документ???
Виж целия пост
# 9
a kude v Sofiq ima maz
gazini na Peg Perego
Виж целия пост
# 10
мами ,

Моето мнение е: ако официалния вносител и сервиз дават 6 месеца.
То магазина които рекламно дава 2 години кои сервиз ползва и откъде са резервните части ?

Поздрави!
Виж целия пост
# 11

Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.
(2) Ако на потребителя е предоставена гаранция и срокът на гаранцията е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламацията по ал. 1, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на гаранцията.

Това е от закона за защита на потребителя !!
Виж целия пост
# 12
Ако държавата ни беше толкова законова, едва ли щяхме да сме на тоя хал. По отношение на законите за гаранция - всеки ги чете така, както му отърва. Всичко е късмет!
Виж целия пост
# 13
Моята количка я купих декември месец от Вито де Симоне и ми казаха,че гаранцията е 6 месеца.
Виж целия пост
# 14
Вчера писах на Пигис Хаус за гаранциите на Пег Перего. Отговориха ми, че е 6 месеца. За сведение в магазин на друг представител продават всички колички на същите цени като в Пигис, само дето гаранцията е 2 години. И човек трябва да се сети сам, че очевидно има голям процент печалба, за да могат фирмите да предлагат удължена гаранция. И очевидно няма да си взема количката от Пигис, след като предлагат по-малко на  същата цена.
Виж целия пост
# 15
 mama_pettty с толкова шум, който вдигна ти имаш ли намерение изобщо да си купиш количка или купуваш гаранция и пресмяташ кой колко печалба има.
Понеже ме заинтрегува темата,  а аз имам две закупени от тях колички , днес се обадих да питам защо в магазините, които зареждат от тях дават повече гаранция, лично Вито Де Симоне ми отговори , че те също са мислили от днес да увеличат гаранцията на 1 година но , тъй като е за евентуален фабричен дефект , ако има такъв , то той ще се покаже още в началото,не вижда къде е разликата между 6 месеца и една година. Също така би желал да разбере и евентуално да му пише някой който е имал проблеми с техните продукти и дали са отреагирали  веднага или не.
Пожелавам ти добро след гаранционно обслужване, защото това за мен е по-важно.
Виж целия пост
# 16
Вчера писах на Пигис Хаус за гаранциите на Пег Перего. Отговориха ми, че е 6 месеца. За сведение в магазин на друг представител продават всички колички на същите цени като в Пигис, само дето гаранцията е 2 години. И човек трябва да се сети сам, че очевидно има голям процент печалба, за да могат фирмите да предлагат удължена гаранция. И очевидно няма да си взема количката от Пигис, след като предлагат по-малко на  същата цена.
Аз пък преди 2 седмици бях в Пигис и там ми казаха,че количката, която сме си харесали има 2 год. гаранция и,че заради ЕС всички имат такава- питай пак.
Виж целия пост
# 17
Здравейте,
по повод гаранциите, някой знае ли при купуване от електронен магазин извън Бг на количка важи ли тук гаранцията.
Аз си поръчах от www.ebay.it Грако и дават 24 м. гаранция, но дали ще ме обслжват и Бг сревизите?
Виж целия пост
# 18
Здравейте,
по повод гаранциите, някой знае ли при купуване от електронен магазин извън Бг на количка важи ли тук гаранцията.
Аз си поръчах от www.ebay.it Грако и дават 24 м. гаранция, но дали ще ме обслжват и Бг сревизите?
Едва ли, най-добре звънни на вносителите на Грако за БГ. Сега се сещам, че на една приятелка й донесоха от Щатите именно количка Грако, като подарък. Беше ми казала, че гаранция количката естествено няма тук.
Относно сервизите тук - не би трябвало да откажат ремонт или резервна част, но вероятно ще е доста скъпо.
Виж целия пост
# 19
мили мами, Вери, не става въпрос кой колко печалба има в тъпата количка, а за това, че купувайки си някакъв продукт/независимо дали е детска количка или не/, в цената й е включен и някакъв процент за гаранционно обслужване. Самият факт, че някой си намалява гаранционния срок на обслужване, на мен ми говори за несериозно и непрофесионално отношение към клиентите.
По този въпрос бих казала, че аз работя, за да изкарам парите за детска количка, не съм ги намерила на улицата и по тази причина бих предпочела да получа максималното за цената , която плащам. Т.е. като плащаш 1300 лева, е важно дали гаранцията е 2 години или 6 месеца.
А нечии намерения б неясно бъдеще да си увеличи гаранцията, ми звучат несериозно.
Та,Вери, количка си купих вече. "Шумът" си струваше, тъй като получих максимума за това, което плащам.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия