My Toys - В света на играчките - 9!

  • 14 461
  • 321
# 270
Ти ли си поиска кода или те сами се сетиха да ти го пратят? Да знам какво да им напиша в писмото към тях, ако трябва ще си го поискам сама  Laughing

При мен случаят беше следния: исках да сменя неща, които ми бяха големи и им писах и-мейл. Те ми отоговориха, че предпочитат да направя нова поръчка, с новите размери и сами ми пратиха кода. Аз поръчах наново, заедно с другите неща, които исках, платих всичко и вчера са ми възстановили сумата, за дрехите , които им върнах. Предполагам, че и при теб ще се получи нещо такова, но определено трябва да им искаш код, защото в твоя случай ти нямаш абсолютно никаква вина. Пиши им, че ти си платила за доставката веднъж, че грешката е тяхна и би следвало да те коменсират поне с безплатна доставка  Peace
Виж целия пост
# 271
Момичета изчетох цялата тема,сега ми предстои да направя регистрация и поръчка,само едно не разбрах кодът за намаление на доставката къде се пише,вече накрая където са артикулите или  newsm78
Извинявам се ако е кментирано,но никаде прочетох къде се пише кода
ПС сега видях къде се пише кода,извинявам се  Blush
Виж целия пост
# 272
Има ли мами от Ст.Загора с който да порачваме заедно и да делим доставката?
Виж целия пост
# 273
До колко дена е нормално да не обработят поръчка? Кога да им пиша, за да питам какво става?

Искам да попитам още нещо - върнаха ми парите от един сайт и банката ми е начислила 2% такса рефънд. Има ли банки, които да не начисляват такава такса? Кои са те?
Не е честно, при положение, че когато плащам не ми дават 1-2% върху покупката.
Виждала съм реклами, че някои банки предлагат този бонус.
Виж целия пост
# 274
А на стъпката с фактурата след като съм въвела кода (пък и преди това) най отзолу се появаява накаква сума - enthaltene MwSt.: ? 6,05
тя за какво е и прибавя ли се към сумата която ще платя ?
Виж целия пост
# 275
А на стъпката с фактурата след като съм въвела кода (пък и преди това) най отзолу се появаява накаква сума - enthaltene MwSt.: ? 6,05
тя за какво е и прибавя ли се към сумата която ще платя ?


Това е ДДС и не се начислява отделно, само те информира колко е стойността му.
Виж целия пост
# 276
нещата на s.Oliver просто незнам кога са налични и сутрин и вечер все ми излиза червения надпис ooooh!
Виж целия пост
# 277
Ти ли си поиска кода или те сами се сетиха да ти го пратят? Да знам какво да им напиша в писмото към тях, ако трябва ще си го поискам сама  Laughing

Пиши им, че ти си платила за доставката веднъж, че грешката е тяхна и би следвало да те коменсират поне с безплатна доставка  Peace
На мен ми пратиха нов код,заедно с отговоа на писмото,което им писах за сгрешените стоки.
Виж целия пост
# 278
Вчера съм им написала едно любовно писмо  Laughing , да видим какво ще стане. И аз се надявам да ми пратят код, защото искам тази количка все пак да стигне до БГ, но няма да и плащам 2 пъти доставка. Ще пиша за развитието на случая ми, а по късно ще сложа и снимки на нещата които получих  Hug
Лек ден на всички   bouquet
Виж целия пост
# 279
Момичета имам един въпрос. Ако си направя регистрация и съм нов клиент, но плащането ще е от карта на приятелка, която вече е поръчвала ще мога ли да ползвам намаление 10% от цената на всеки артикул  (само за нови клиенти)?
Виж целия пост
# 280
Искам да ви кажа че тия от този сайт са адски некоректни. Щели да ми върнат парите за този артикул който не са ми доставили и щели да ме компенсират с код за 10 евро. Първо на мен доставката ми излезе по скъпа на другите артикули и второ аз като поръчам на ново този артикул ще трябва да платя 16 евро а не 10 нали така. Нямам думи ама съм им бясна направо......
Виж целия пост
# 281
Момичета имам един въпрос. Ако си направя регистрация и съм нов клиент, но плащането ще е от карта на приятелка, която вече е поръчвала ще мога ли да ползвам намаление 10% от цената на всеки артикул  (само за нови клиенти)?

Ще можеш да позлваш кодове за нов клиент.Но знам за -10 евро,а не за  за 10% от цената на всеки артикул  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 282
Искам да ви кажа че тия от този сайт са адски некоректни. Щели да ми върнат парите за този артикул който не са ми доставили и щели да ме компенсират с код за 10 евро. Първо на мен доставката ми излезе по скъпа на другите артикули и второ аз като поръчам на ново този артикул ще трябва да платя 16 евро а не 10 нали така. Нямам думи ама съм им бясна направо......

DeCuTa ,в крайна сметка вината е на куриерската служба-тя е доставила неправилно пратката .Ако се размислиш,че разбереш,че MyToys веднъж вече са си платили разходите за доставка до Австрия и е логично да не им е изгодно сега пък да плащат доставка до България .И затова и ти дават код ,все пак-сайта са си много коректни...Защо правиш такива заключения .Напоръчала си детски колички и обемни артикули-и пак искаш да ти излезе 5 евро доставката-ами извинявай ,ама не знам друг сайт да има твърда такса доставка ,да не зависи от теглото...Ами така са преценили хората-такъв код са ти пратили(именно защото поради обемния ти артикул не им е изгодно пак да го пращат-предпочитат да ти върнат сумата)...Като са ти некоректни-вземи си парите и потърси по-коректни Stop
Виж целия пост
# 283
Това заключение правя защото те ме задължават с този куриер и аз плащам на тях за доставка. Всмисъл че те трябва да се оправят с куриера а не аз. И казах че са некоректни в дадения случай  Peace
Виж целия пост
# 284
Това заключение правя защото те ме задължават с този куриер и аз плащам на тях за доставка. Всмисъл че те трябва да се оправят с куриера а не аз. И казах че са некоректни в дадения случай  Peace

Не си права Naughty .Особено пък за дадения случай...Както ти писах-ако не са ти коректни-поръчай си от друг сайт,да видим дали само 5евро ще ти вземат за доставката на детска количка до вратата ти...Е,ама българска работа-съвсем искате по тънката тарифа... Да,съжалявам,че така се е случило с твоята пратка,но вземи си твоето решение-ще ти е изгодно или не.Ако не ти е-просто си получаваш сумата и си купуваш от другаде количка.Риск печели-риск губи! Crossing Arms
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия