А относно последната информация, ако щете ми се смейте, но всичко е исценировка на руските тайни служби. Те от години се опитват да накарат Шадрин да им съдейства по проекти, които са против неговия морал и етика. Школата Индиго се разрастна твърде много в световен мащаб и явно вече е подразнила някои хора. Склонна съм да вярвам на това, още повече, че ако човек, който е извършил нещо нередно ще гледа да се покрие, а не като Шадрин да има няколко сайта, да дава интервюта и изобщо гластност на дейността си. Това, което ми прати впечатление, е че България цитирам по памет "не се интересува дали Шадрин има някаква вина, тя просто ще се съобрази с исканията на Русия"
Ако позволите да отида още по-далече, духовните учители във вековете история винаги са били преследвани, измъчвани, убивани от властимащите. Сега не е по-различно. Те нямат интерес народа да бъде духовно богат, с отворени очи и съзнание.
Аз лично съм по-склонна да се доверя, още повече, че с очите си виждам ползите от школата.
Друго нещо, което и мен ме вълнуваше като въпрос - защо като това е духовна мислия, се искат пари! Поставих на обсъждане този въпрос преди седмица в клуба. Отговора 99% ме задоволява. А именно - погрешно се приема, че духовно е равносилно на благотворителност. Хората никога не оценяват истински нещо, което се прави даром за тях. Дори (това вече е моя интерпретация) - това дали да отделиш някаква сума, или не се явява последната цедка за хората, които действително искат и търсят и знаят защо са там. В пък курса там е на съвсем символична цена - 100 лв. Само за сравление - най-ниската цена за Джон Кехоу е 170 лв. За Нурбеков - 250 лв. Всъщност, не знам за нито един учител, който да разпространява знанието си безплатно, като благотворителен жест. От съвсем друга страна пък, цялата организация - пътувания, такси, наем на зали, ако щете и времето на хората - то не е безплатно. Те откъде биха взели пари за да направят цялата организация? И още един аргумент - в крайна сметка живеем в материален свят. Колкото и всички ние да търсим духовното, живеем в рамките на материалния свят, в който за добро или за зло парите са необходимост.