LaRedoute.fr - 104 - Поръчките ВСЕ ОЩЕ закъсняват!

  • 86 792
  • 1 588
# 735
Само да споделя, че имах върнат артикул за 1 Евро+5%= 1.05 Евро.
Вчера получих ваучера по пощата, а само марката струва 0,85 Евро Joy с плика, листа и труда сигурно доста надвишават стойността на върнатия артикул.
Виж целия пост
# 736
Момичета, да питам този ленен панталон някой получи ли го? С ханш 95 и талия 74 дали да поръчвам 36 или 38? (като се има предвид, че може да се отпусне)  newsm78

  bouquet

Точно за този не знам, но с талия 74 ми се струва че си по-скоро за 38.
Виж целия пост
# 737
Момичета моля да ми помогнете, дойде ми това писмо но нищо не разбирам http://mail33.abv.bg/app/j/openmessage.jsp?fid=10&mid=351688 … p;rr=0&tid=60    Praynig
Виж целия пост
# 738
А вече много рядко намирам постове с покупки, да погледаме, да чуем мнения, всичко се размива от тръшкане, мрънкане, закани и заплахи.

Как ще намериш постове с покупки, като нищо не се получава?! Rolling Eyes
Нормално е хората да се оплакват, ако не го направят тук, къде да споделят?! Аз наистина съм бясна този път (то и хормоните ме тресат яко), но не може да имам 8 поръчки от 10 януари до 11 февруари, поне 3 от които да са за поща, и нито една от тях да не е дошла! #Cussing out И вчера ми пращат листче за попълване по е-мейла за поръчката ми от 10.01., да съм го попълнела и да им го пратя на пощата (че да мине още месец!), за да проследяли какво става с пратката ми, отделно от това - да съм бъдела търпелива. Какво ти търпение, те вече стават два месеца!
И на предишни намаления е имало закъснения, но по-скоро инцидентно, а не така масово...

А за тия, дето пращат "недоволните" да пазаруват на "Витошка" или "Илиенци" - бъдете спокойни, има от къде да се пазарува - онлайн магазини колкото щеш. Съгласна съм и винаги съм го твърдяла, че от Ларедут е много изгодно - особено с кодовете и по време на намаления, но, съгласете се, че не е приятно 1500-2000 лв. да ви стоят два месеца блокирани в дрешки, които я получите, я - не! Предпочитам да плащам 10 или 15 евро за доставка, но да си получавам нещата до седмица-две от поръчката.

Айде стига вече сте нападали хората, които "мрънкат" - ами какво да правят?! Да се хвалят с все още неполучените си неща? Или просто да спрат да пишат в темата? Тя да не е запазена за тези с безпроблемното получаване на поръчки?! Малко по-спокойно, викам аз. Peace
Виж целия пост
# 739
Момичета моля да ми помогнете, дойде ми това писмо но нищо не разбирам http://mail33.abv.bg/app/j/openmessage.jsp?fid=10&mid=351688 … p;rr=0&tid=60    Praynig
Така не може да го видим.Направи му скрииншот и го качи някъде и тогава дай линк.
Виж целия пост
# 740
Добро утро!
Искам да ви питам нещо. Понеже това ми беше първата поръчка, та незнам как трябва да е.
В суивито нали има няколко  графи - пише артикула, цвят.... дата на поръчката, после има една графа Etat article (в която нищо не ми пише) и последната, я която пише A domicile Интересува ме трябва ли и в тази графа след датата на поръчката да пише нещо или е възможно да ми пратят поръчката без там да пише нещо? Питам понеже в нашата поща не съм мн сигурна, че ще получа известие,та да знам дали да проверявам...

Супер объркано звучи, дано някой ме е разбрал.... Laughing
Виж целия пост
# 741
Votre avis intéresse les internautes Borisova Boriana
                                             
Si vous ne parvenez pas à lire cet email, cliquez-ici.    
LA REDOUTE    Mon N° de client :    
552628500
   
Partagez... vos impressions !       
   Borisova Boriana,

Vous venez d’acheter l'article
T-shirt enfant garçon effet doubles manches PRIX MINI
et nous vous remercions de votre confiance.

Aujourd’hui nous aimerions avoir votre avis sur ce produit.
Le recommanderiez-vous à nos clientes ? Accepteriez-vous
de partager vos bons plans Mode ?!

Comment ? En donnant une note à votre produit et en précisant
vos commentaires : pas besoin d’indiquer votre nom,
c’est simple et rapide !

Ces infos seront accessibles sur le site de La Redoute afin de
guider les internautes dans leur choix et de nous aider à mieux
satisfaire nos clients.

Merci pour votre participation !

À tout de suite sur laredoute.fr !    Que pensez-vous de cet article ?    
         
   
   Je donne mon avis       
   
   
Ci-dessous, un exemple du site :    
      
La Robe 3 trous LA REDOUTE CRÉATION
Par ineslandry de MONTREUIL le 9/12/2008

Taille: Bonne taille
Le pour: Confortable, Flexible, Design séduisant.
Le contre: Se froisse facilement.
Les meilleures utilisations:
Bureau, En train de sortir, Journée, Évènements officiels.
Décrivez-vous: Stylé, Sexy, Orienté vers le confort, À la mode.
En résumé :Oui, je recommanderais ceci à un ami.
Très satisfaite de cette robe excellent rapport qualité prix.
      
         
   
   
   Je donne mon avis       
Conformément à la loi Informatique et Libertés du 06/01/1978, vous disposez d'un droit d'accès, de rectification et d'opposition aux informations vous concernant qui peut s'exercer par courrier à : La Redoute - Service Relation Client 59081 Roubaix cedex 2 en indiquant nom, prénom, adresse et n° de client.
Par notre intermédiaire, vous pouvez être amené à recevoir des propositions commerciales d'autres entreprises ou organismes, ou être informé également de nos offres par e-mail, téléphone, SMS ou par courrier. Vous demandez à recevoir nos offres commerciales. Si vous ne le souhaitez pas il suffit de nous le signaler par courrier à La Redoute.
Vous pouvez à tout moment avoir accès et changer les informations concernant vos coordonnées (adresses e-mail et courrier, changement de patronyme...) dans la rubrique "Mon compte" et gérer votre abonnement / désabonnement dans la rubrique "Mes Newsletters".
La Redoute se réserve le droit de collecter des données sur l'utilisateur, notamment par l'utilisation de cookies. La Redoute peut, pour des raisons commerciales, transmettre à un partenaire commercial l'identité et les coordonnées des utilisateurs des services. L'utilisateur est informé que ce traitement automatisé d'informations, notamment la gestion des adresses e-mail des utilisateurs, a fait l'objet d'une déclaration à la CNIL sous le numéro 599061 du 18 octobre 1998.

© 2009 - copyright La Redoute. Tous droits réservés.

Si vous souhaitez vous désabonner de la lettre d'information de La Redoute, rendez-vous sur ce lien.    
Това можах да копирам, но има и една снимка на една блузка която мисля че я бях поръчала. Благодаря!
Виж целия пост
# 742
chockolina, прати им го по мейла попълнения лист, принтирай, попълни и сканирай, иначе по поща ще годиняса
Виж целия пост
# 743
Добро утро и от мен! Искам да ви попотам нещо за тези запитвания за пратена поръчка....
Значи на адреса от първа страница- ето тук   http://www.laredoute.fr/Contact_us/ContactUs.aspx?etap=2&cat … amp;subCategory=1
пиша си имейла,
2.  L'objet de mon mail:-тук не ми е ясно какво трябва да попълня...?? newsm78 - темата/въпросът, относно които им пишеш, например - неполучена поръчка
3.La date de ma commande:-датата на командата-това е ясно,
4.Le numéro de ma commande:  -номера на командата-и това е ясно...
5.Je saisis mon message*: -тук поставям примерното писмо-нали така-Писмо за неполучена поръчка -като в писмото попълвам -дата и списък на артикулите,само неразбрах като попълвам артикулите-трябва ли да пиша размер,цвят,цена?? newsm78 - ако ти се изрежда, попълвай всичко подробно, аз лично в такова писмо само съм писала само артикул-брой-цена
6.Pays:-и срещу това трябва да избера другата опция-не франция нали така  newsm78  - да, точно така  

след вчерашните два неуспешни запитвания,на които нямам никакъв отговор,реших да ви помоля за помощ-може би аз съм попълнила нещо неправилно
мноооогооооооооо благодаря
Виж целия пост
# 744
Добро утро и от мен! Искам да ви попотам нещо за тези запитвания за пратена поръчка....
Значи на адреса от първа страница- ето тук   http://www.laredoute.fr/Contact_us/ContactUs.aspx?etap=2&cat … amp;subCategory=1
пиша си имейла,
2.  L'objet de mon mail:-тук не ми е ясно какво трябва да попълня...?? newsm78 - темата/въпросът, относно които им пишеш, например - неполучена поръчка
3.La date de ma commande:-датата на командата-това е ясно,
4.Le numéro de ma commande:  -номера на командата-и това е ясно...
5.Je saisis mon message*: -тук поставям примерното писмо-нали така-Писмо за неполучена поръчка -като в писмото попълвам -дата и списък на артикулите,само неразбрах като попълвам артикулите-трябва ли да пиша размер,цвят,цена?? newsm78 - ако ти се изрежда, попълвай всичко подробно, аз лично в такова писмо само съм писала само артикул-брой-цена
6.Pays:-и срещу това трябва да избера другата опция-не франция нали така  newsm78  - да, точно така  

след вчерашните два неуспешни запитвания,на които нямам никакъв отговор,реших да ви помоля за помощ-може би аз съм попълнила нещо неправилно
мноооогооооооооо благодаря
много ти благодаря.започвам да правя трети опит....
Виж целия пост
# 745
chockolina, прати им го по мейла попълнения лист, принтирай, попълни и сканирай, иначе по поща ще годиняса
аз бих те посъветвала направо да си го попълниш с някоя програма.Аз преди време така бях направила.Не си играх да принтирам и после да сканирам
Виж целия пост
# 746
chockolina, прати им го по мейла попълнения лист, принтирай, попълни и сканирай, иначе по поща ще годиняса

Да, аз точно така мислех да направя. Peace

Силвето_85, пробвах с FineReader да го конвертирам във Word-овски файл, но не се чете като хората, по-лесно ми е да го попълня и сканирам.
Виж целия пост
# 747
неполучена поръчка -kak e na frenski   Embarassed
Виж целия пост
# 748
chockolina, и на мен ми пратиха такава бланка, след като се скъсах да им мрънкам, че ми няма нещата. Поне да бяха измислили формат, който да се попълва и изпраща по мейл.
А оносно закъсненията, този път не мисля, че вината е в нашите пощи. Колета, който получих вчера, е пътувал месец и половинаа от Франция до България. Явно имат проблем с логистиката.
Добро утро и от мен! Искам да ви попотам нещо за тези запитвания за пратена поръчка....
Значи на адреса от първа страница- ето тук   http://www.laredoute.fr/Contact_us/ContactUs.aspx?etap=2&cat … amp;subCategory=1
пиша си имейла,2.  L'objet de mon mail:-тук не ми е ясно какво трябва да попълня...?? newsm78
3.La date de ma commande:-датата на командата-това е ясно, 4.Le numéro de ma commande:     

-номера на командата-и това е ясно...5.Je saisis mon message*: -тук поставям примерното писмо-нали така-Писмо за неполучена поръчка -като в писмото попълвам -дата и списък на артикулите,само неразбрах като попълвам артикулите-трябва ли да пиша размер,цвят,цена?? newsm78
6.    Pays:-и срещу това трябва да избера другата опция-не франция нали така    newsm78

след вчерашните два неуспешни запитвания,на които нямам никакъв отговор,реших да ви помоля за помощ-може би аз съм попълнила нещо неправилно
мноооогооооооооо благодаря
Аз те съветвам, първо- да им пишеш на английски.Защото ако пратиш примерното писмо на френски, те на френски ще ти отговорят и ти пак ще питаш тук какво ти пишат.Второ, само пишеш номера на поръчката, без 2009 отпред,не описваш артикулите. Трето-за плащането избираш Франция.И ги питай кога са ти изпратили колета.
Виж целия пост
# 749
Тази 4анта яя има и тук в мола ,в магазина на адидас и бе6е към 90лв ,на живо поне за мен не е не6то особено ,плата е супер мек ,даобре 4е я видях ,4е се бях засилила да я поръ4вам



за протокола и аз 4акам от 21 и 24 .01 ,за другите май е рано...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия