Проблем с учението-2 клас

  • 5 822
  • 53
# 30
Сега..най-новото...вчера..се връщам от работа..и заварвам малката с одеало на главата и не иска да го свали
..беше се върнала от училище преди нас...вече не ходи на занималня Peace
..сваля го ...с много уговорки..и що да видя....подстригала се е сама с ножица косата
..да не ви казвам каква коса имаше..а сега прилича на момче Close
..питам я защо...преди да припадна..а тя ми отговаря ..защото била дълга ooooh!
..да не казвам как казах на майка и по телефона
..веднага на... фризьор..и  така Mr. Green
..бунта май започна много от рано ми се струва Mr. Green
Виж целия пост
# 31
напоследък виждам все по-често 4-ки ...
  Блазе ви аз в бележника на моя второкласник все по-често виждам 2-ки. Дори вчера като го взимах говорих с госпожата му . Жената два часа ми се оплакваше от него накрая вече се чудех накъде да гледам. Проблема му е не , че лудее , напротив той е от най-кротките деца , а че въобще духом не е в час. Както го нарече тя "съзерцателна душа" - съзерцава таван , стени.   ooooh!  Лошото е , че въобще не се трогва от 2-ките , дори в началото се хвалеше с тях.
Виж целия пост
# 32
Цвети..и при мен тва е проблема..че дъщеря ми "не е в час"..не знам ...от зодия ли..от кво..но все е отнесена Grinning
...все някъде мисли ..и не може да се съсредоточи..
 Peace
Виж целия пост
# 33
Вижте какво намерих:
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=381503.msg10584558#msg10584558
Може да е от полза жената.Като ще се търси кой да се занимава с детето, нека да е поне някой, който е в час.Аз да си призная - стоя си у дома,  помагам на сина ми, но истината е, че нямам идея той на тази възраст колко и какво може да разбере, как да му обясня като на дете, нямам подход и умения...викам, крякам, полза малка...а и друга истина е, че материала по някои предмети трябва да се "превежда".
Поци,предполагам, че не търсите наблюдател на малката по възможно най-удобния начин  Wink.
Не познавам дамата, която се рекламира, но бях изчела тук темата и случайно видях и нейната, та рекох да ви подскажа  Laughing!
А за разсеяността - малки са още и точно сега се изграждат навици...борих се с моя синковец 2г. и половина и чак сега - втори срок на 3 клас виждам малко напредък.
Виж целия пост
# 34
[quote author=Боби1973 А за разсеяността - малки са още и точно сега се изграждат навици...[/quote]    Е точно това ме притеснява , ако сега не се научи да внимава и да бъде по-активен , какво ще стане в по-горните класове .  Общо взето ме е страх да не го "изпуснем".  Че няма да стане гений ясно ми е , нямам такива амбиции , но поне някаква заинтересованост да прояви .
Виж целия пост
# 35
Здравейте.Дълго търсех подходящи теми.При нас проблемът е с писането.Синът ми е 2 клас.Като цяло много добри оценки с изключение на БЕЛ.Неиска да пише и това е.Лъже госпожите че няма тетрадки че е готов или надрасква буквално нещо и после и той не си го разчита.Пробвахме с говорене нестава,сега пишем до 10,30 примерно докато малко се постарае да е четливо.Умира за сън но ми вика - Накарай ме още да пиша и ще пиша по гразно.Аз му обясних че ако в у-ще е внимателен и се старае в къщи няма да късам листи и да преписва, той обещава и на другия ден още по грозно писане и 5 забележки.Какъв подход да имам?Бой ли? До там ли да опра незнам.Едвам си сдържам нервите.Помагайте с идеи моля.
Нямам възможност за частен преподавател.И в крайна сметка за какво са тези училища.
Виж целия пост
# 36
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=306890

тук може да прочетете за симптомите на дислексията. Има и безплатен телефон към БТК

Копвам ви информация
16.03.2009 Експерти по дислексия консултират на новия безплатен телефон на БТК
 От днес БТК пусна безплатен телефон 0 800 1 DSLX, на който експерти отговарят на въпроси, свързани със състоянието дислексия. Специалистите са част от екипа на Първия национален център по дислексия в страната и са достъпни всеки работен ден от 8:30 – 12:30 и 15:00 – 17:30 часа.
Акцията е част от кампанията „Ателието на Леонардо”, която телекомът и центърът стартираха като съвместен проект в края на миналата година. Целта е да се повиши информираността на родителите и учителите относно състоянието дислексия и да им се предостави подкрепа.

Дислексията не е болест или увреждане. Тя представлява нарушение, което оказва влияние върху развитието на способности като – четене, писане, смятане, концентрация, мотивация, за сметка на силно развити творчески заложби и креативност. 10% от населението на земята са диагностицирани дислектици, като за България официалният процент е 18. Неформално проучване на организаторите показва, че голям процент от българските майки не знаят за проявите на състоянието дислексия, нито към кого да се обърнат за помощ, когато имат съмнение, че детето им не се развива нормално. Често тези деца са смятани за мързеливи, разсеяни и изоставащи и не получават подкрепа в семейството и училището си.

„Ателието на Леонардо” цели да подпомогне интеграцията на децата дислектици посредством развиване на творческите им дарби и информиране на обществото за позитивите на състоянието и възможностите им. Като част от кампанията в центъра в Русе са открити работилници по рисуване, мода, фотография, спорт и музика. През 2009 г. предстоят множество инициативи насочени към развиване на различния поглед и умения на децата в България и най-вече на децата с дислексия.

Сред най-известните дислектици се нареждат Леонардо Да Винчи, Шер, Том Круз, Томас Едисон, Уинстън Чърчил, Маджик Джонсън и много други. Не са познати известните дислектици в България, поради ниската информираност на обществото за състоянието им. В терапията на децата обаче се включиха водещи в своята област популярни имена, които със своя талант и умения ще дадат пример на децата: модната дизайнерка Виргиния Здравкова; виртуозът на флейта Теодосий Спасов; фотографът Дилян Марков; творецът с различен поглед Борис Десподов; музикантите Митко Кърнев и Дидо от Д2; кулинарният спец Иван Матев (познат на децата като Супер Любо) и грациозната гимнастичка Симона Пейчева.

Инициативата „Ателието на Леонардо” e представена и онлайн на адрес http://leonardos2008studio.wordpress.com/ с кратък профил, информация за работилниците в програмата, мнения за дислексията на популярни лица от науката, шоубизнеса и спорта.

„Ателието на Леонардо” се реализира със съдействието на медийните партньори bTV, Дарик радио, вестник „24 часа”, списание „Журнал за жената”, и онлайн изданията Az-jenata.com и Az-deteto.com


У С П Е Х
Виж целия пост
# 37
Мисля че не е дислексия.Той е математика на класа.Просто пише грозно.Вчера за първи път седна и написа 10 реда много красиво за да си играе после цял ден.Но ми каза че трябва да гледа ръкописно писане а не печатно.Ще видя днес как се е справил.Дали пак не е избягал в тоалетната да прави бели.Благодаря все пак за идеята маже да проверя при психолог за проблема.Може и да съм аз че го натискам.Незнам.Но и двамата сме страшни инати. Embarassed Grinning
Виж целия пост
# 38
Мисля че не е дислексия.Той е математика на класа.

Дискалкулия е при липса на мат способности.

 Това е информация за помощ и не конкретно към когото и да е било от темата.

Виж целия пост
# 39
Аз благодаря за инфото , мисля , че не е това проблема. Но знае ли човек , ще наблюдавам .
Виж целия пост
# 40
Според мен материала е поднесен по крайно неподходящ начин. Децата не успяват да се заинтригуват, скучно им е, от там и идва нежеланиет им за работа. В днешно време с лека ръка се лепят диагнози, като дислексия, дис....незнамсикаквосиощетам. Хиперактивност и дефицит на внимание и т.н.
Истината е далеч по проста, децата са затрупани с куп ненужна и трудносмилаема информация, нямат време за игри и развлечения, стават апатични към ученето и това е с две думи.
Моят син е 1-ви клас и се сблъсквам със същото, с големия чак в края на 3-ти клас успях да си поема дъх и в 4-ти пак бях на тръни цяла година.
Виж целия пост
# 41
Вижте какво намерих:
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=381503.msg10584558#msg10584558
Може да е от полза жената.Като ще се търси кой да се занимава с детето, нека да е поне някой, който е в час.Аз да си призная - стоя си у дома,  помагам на сина ми, но истината е, че нямам идея той на тази възраст колко и какво може да разбере, как да му обясня като на дете, нямам подход и умения...викам, крякам, полза малка...а и друга истина е, че материала по някои предмети трябва да се "превежда".
Поци,предполагам, че не търсите наблюдател на малката по възможно най-удобния начин  Wink.
Не познавам дамата, която се рекламира, но бях изчела тук темата и случайно видях и нейната, та рекох да ви подскажа  Laughing!
А за разсеяността - малки са още и точно сега се изграждат навици...борих се с моя синковец 2г. и половина и чак сега - втори срок на 3 клас виждам малко напредък.
..да де ..ама не съм от София Grinning
Виж целия пост
# 42
Ако проблема е в учителката?Как да и го кажа?Тя абсолютно всеки ден пише забележки на сина ми по 4 реда.Пишеш грозно.Не се стараеш.Не се разчита.Пиши Работа в клас и дата.Пиши от началото на реда.Вярвайте ми това е всеки ден.Един път не е написала.Браво постарал си се.Дори и да се е постарал пак намира кусур.Дали вече му е все тая.А по другите предмети няма проблем, защото пишат по-малко. Rolling Eyes
Виж целия пост
# 43
Ако проблема е в учителката?Как да и го кажа?Тя абсолютно всеки ден пише забележки на сина ми по 4 реда.Пишеш грозно.Не се стараеш.Не се разчита.Пиши Работа в клас и дата.Пиши от началото на реда.Вярвайте ми това е всеки ден.Един път не е написала.Браво постарал си се.Дори и да се е постарал пак намира кусур.Дали вече му е все тая.А по другите предмети няма проблем, защото пишат по-малко. Rolling Eyes
И аз имам същия проблем с малкия ми син и неговата учителка. Не знам как е възможно така да се държат с учениците, учителите и да крещат и всеки път да не ги поощряват, а напротив да ги обиждат. Е , как ще се научи на нещо това дете, което изпитва ужас от учителката си и е подложено на силен психологически натиск.  newsm78
Виж целия пост
# 44
Тези с проблемите с учителките - сменяте учителката. Моя я смених и до ден днешен съм радостна, че го махнах от там. Такива учители ще създадат най-добрите паралелки - може и да станат учители, които най-много са си научили учениците.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия