Склонна да се съглася с Vache относно строгите правила. Всяко дете си играело или редяло пъзел, нямало детски глъч, царяла тишина Как става този ред и дисциплина???
Едно по-буйно дете не би понесло (според мен) такава среда.
Как стоят нещата в България незнам.
Аз нямам намерение да записвам моето дете в такава градина по ред причини. Но ще крадна някои идейки за игри
Е явно в БГ е различно.. както и подозирах
А идеи можеш да крадеш. Аз го правя. Ето затова съм за умереното ползване на най-различни методи. Доста от дидактичните игри и методи се основават на Монтероси. Аз имам линийките на Кюизнер, които са създадени от неин последовател. Но да пази детето ми тишина и да реди пъзели по 1 час.. изключено! Т.е. моето буйно дете, в тази обстановка, не само няма да се научи на дисциплина, а ще му бъдат подрязани крилцата. Слава богу попаднахме на прекрасна учителка в нашата градина, която има индивидуален подход към всяко дете. Самата тя ми е казвала, че детето ми е много артистично и емоционално, ине бива да бъде поставяно в рамки. В същото време трябва да има правила. На мен лично ми е доста трудно, но всъщност беснотията й е движещата сила.
А какви са тези линийки?