Движение на българските майки -ВИДИН тема 23

Вие само ни елате, пък ще видим! Grinning
Чакаме Ви!
Видински мами,мили,кажете събирате ли дрехи за домовете във Видинско.Имам дрехи,едната част ще дам тук - http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=396276.0.Ст& … 72;ва въпрос за дрехи ,които могат да станат на тийейджъри или възрастни.Не са последна мода ,но са запазени.

Бърборанче, благодаря ти мила, но в момента сме позатрупани с дрешки!
Днес ходихме с абитурентката от Ново село по магазините-леле-много е приятно и такива кпасоти има-чак ми се иска отново да празнувам, но ...За сега купихме само една част от тоалета по нейно желание.Тези дни предстои другата-днес взехме обувки, панталон и един чудесен сребърен пръстен, който сама си избра-верно беше най-хубавия! Grinning
  Децата и г-жите мили мами от Доганово са тук-наядени, подрусани и много весели.Децата са чудесни-толкова са общителни, даже едно момиченце има рожден ден, та отнесохме по една нисококалорична торта! Peace
Утрле продължението!
много ви оби4амеееееееееееееееееееееееееее  bouquet
Готово! Събудени сме! Нисък старт сме заели и ...бегайте забележителности! Mr. Green
Днес по програма-Баба Вида 10 ч.-оттам Кръстата казарма, св.Никола и митрополията, худ. галерия-обяд, музей Конака/след обедната почивка/, свободно време+разни др. волни програми  Mr. Green
Забравили сме да обявим на туристите, че екскурзията е гарнирана със сериозни порции видински комар!-мн. едър и зъл!
здравейте ,

Танче ,за сега няма нужда от дрешки ,тоест винаги  има нужда ,но няма къде де го складираме .
една от мамите от София ми донесе преди две седмици мноооого дрехи и обувки ,но не сме ги раздали... Задръж ги още малко у теб !

Ами има ме си гости ,децата от ДДРЛГ Доганово са ни на гости ,както и Веси ,Ивето и Теди !
Снощи се видях с тях с момичетата ,Диди вече ги беше посрещнала и настанила .Днес тя  е била и екскурзоводка ,а аз на работа

Къде е Боби ?
Ренка е палаткуваща ,а Миленита във Велинград
Снощи бяхме с Диди и другата Милена на срещата ,едно от момиченцата имаше 10-ти рожден ден ,разбира се подарихме подарък  Peace

*************
Довечера среща в пицария Фенси 19,30!
забравих да кажа ,че вчера напазарувахме за абитуриентката , единствената от  Ново село .
Но има още да се пазарува ,но следващата седмица ...
Искам да благодаря за топлото и мило посрещане от страна на видинлийки!!! Искрени благодарности на Дидето, която беше с нас от влизането ни във Видин до тръгването ни от там. Страхотна организация беше направила. Всичко беше много хубаво - настаняване, храна, разходки... Беше страхотна екскурзоводка иии... мисля, че това й е призванието Wink Благодаря и на Светлето за отделеното време от нейното останало малко свободно... Жалко, че и други не успяха да дойдат  Confused
Диде, извинявам се за главоболията...

Благодаря!!!   bouquet
Привет...
Още не съм се разтоварила, но бързан да пиша кратък разказ и впечатления.
В петък взехме децата до дома в Доганово с автобуса и потеглихме към Видин. Доста си попътувахме, още повече, че и почивки правихме за обяд или за "връщане на поръчката". Mr. Green В късния следобяд пристигнахме във Видин, където Диди ни чакаше с прекрасната Анна и дъщеричката на нейна приятелка, чието име забравих. Преди да се настаним по стаите вечеряхме, децата останаха доста доволни..особено от люлките и катерушките в двора на хотела. Същият ден имахме рожденничка в групата, която умишлено не поздравявахме...с цел да я изненадаме. Mr. Green Скорострелно накупихме тортички и свещички..поръчахме на Светлето да вземе подарък. Мисля, че я накарахме да се чувства специална. Praynig
Тъй като групата ни беше от 27 човека общо се наложи да се настаним в две хотелчета, съвсем близо едно до друго. След настаняването ни се поосвежихме и тръгнахме по стаите с Ивето и Теди да си говорим с децата - какви са им очакванията от екскурзията, как ще завършат срока, гаджета  Mr. Green, дискотеки и т.н. Естествено има и деца, с които се провеждат разговори на доста по-високо ниво. Всички се досещате кой точно имам предвид. Толкова е умен. Heart Eyes
На сутринта станахме и тръгнахме с шофьора и автобуса да вземем по-малката група, която бе настанена в другото хотелче. То беше през 2-3 преки, но предвид това, че аз бях гид - естествено се загубихме. Слава Богу отново затвърдихме поговорката, че с питане и до Цариград се стига. Party Пропуснах да кажа само, че още първата вечер бяхме доволно нахапани от комари...ама то от комари, като комари. Ами едни такива едри и безпощадни. Shocked Ивето, като една предвидлива млада жена беше взела някакъв стик против комари, но според мен те видинските комари нищо не може да ги отблъсне. Naughty
Та, тръгнахме сутринта по обиколки...
Първо посетихме крепостите на Баба Вида. Дълго време не успявах да убедя децата, че това е крепост стара като една баба, а не че вътре живее такава жена. Съответно няколко жени бяха нарочени с "Ето я баба Вида, ето я...". Blush Наехме си и екскурзовод, който изнесе доста интересна кратка лекция на децата. Всички слушаха с интерес. По-късно посетихме тъмниците, стаите за измъчвания и т.н. Катерихме се по кулите..аз изпитвах страх и ужас от стълби, така че съм благодарна, че с нас бяха най-големите кавалери. Heart Eyes Придружаваха ме по всяка стръмнина, носиха ни багажите и т.н. Flutter
След това си направихме разходка в парка...то, като видинските паркове аз не съм виждала други. bowuu Посетихме кръстата казарма, художествената галерия, църквата Св. Николай, Конака и църквата "Св. Димитър" /отеца там беше повече от любезен с мен Laughing/ и дано не пропускам нещо.
Прибрахме се изморени в хотела, където обядвахме...и след което се отдадохме на волна програма. Децата и възпитателите бяха по леглата, шофьора гледа мач, а ние си направихме "скромен" шопинг. И както каза Диди...пазаруваме все едно сме в чужбина. Mr. Green
След вечерята се видяхме със Светлето, обсъдихме си доста неща...а децата посетиха откриването на Рали-то.
Прибрахме се към 21 часа морни, морни...направихме отново обиколка по стаите и кой от къде е. Нито децата, нито възпитателите, нито ние помним как сме заспали...навярно веднага след помирисването на възглавницата. Mr. Green
Тази сутрин след закуска тръгнахме към Белоградчик. Да вметна, че бяхме планирали и пещерата Магурата, но се оказа, че заради ралито е затворен пътя към нея. Та, стигнахме в Белоградчик. Качихме се до скалите...невероятна забележителност, наистина. Аз както вече отбелязах имам супер страх от стълби, а там - само стълби, при това едни каменисти, ръбати, хлъзгави, начупени. Sick Обаче като ми дойде сърце на място..два пъти се качих до най-горе. hahaha С Ивето организирахме децата, най-малките имам предвид. И бавно, но славно ги качихме. Отговорничката за децата беше против, но ние на своя отговорност предприехме това начинание, защото да дойдеш до Белоградчик, но да не видиш скалите от горе си е като да идеш до Ватикана и да не видиш Папата.
Именно там днес се откриваше преизборната кампания на една партия...и по този повод се раздаваше безплатен жълт сладолед. Joy Както можете да се досетите нашите деца изядоха по 2-3 сладоледа. Също така и входа  за скалите днес беше безплатен.
След скалите минахме с Ивета през дома в Белоградчик, където да кажем по едно "здрасти" на децата. За моя милост, те все още ме помнят...дори помнят, че съм спала при тях преди време. Зарадваха ни се, показаха ни ремонтираната занималня и столова, много са хубави. Heart Eyes Изпратиха поздрави на ДБМ Видин и питаха кога ще идат отново.
Потеглихме за София по обяд, направихме по две кратки почивки - за обяд и следобедна закуска. И към 16.30 часа кацнахме в Доганово. Въпитателките казаха, че са доволни, но по-важното е, че децата непрекъснато питаха кога ще ходят отново с нас на екскурзия и както ми каза Ивето...даже са държали да им кажем ден и час на тръгване. hahaha
Базирайки се на всичко това и ентусиазма на децата смятам, че сме се справили отлично, изпълнихме единствената си цел  -да зарадваме децата. Heart Eyes
Нищо от това нямаше да е факт без помощта на ДБМ Видин и особено на ДИДИ! Милата направи чудеса от храброст, не можете да си представите за каква организация идваше реч. Благодарим от сърце!

Сигурно пропускам доста неща, така че разчитам на Ивето и Теди...а и на Светлето и Диди да допълват! Hug
Божеее, как сте ни изтипосали! Сега да очакваме наплив от екскурзианти ли? Mr. Green

само един ли Joy

само един ли Joy

Взе ми думите из под клавиатурата. hahaha
Видин, събудете се!  Mr. Green
Вече цели два дена за никаква инициатива не сте говорили, срамота!  hahaha Какво изпратихте "догановчетата" и решихте да мързелувате  Crazy  Joy

Видях вчера снимките от екскурзията, направо сте страшни. Дидка, за теб знаем че си с най-страшния вирус и никога не сме се съмнявали, че децата ще си изкарат прекрасно, а като гледам снимките чак и на менми сеисак да бях дошла.  Whistling