По-тромаво не можеше и да бъде, от месец януари вече хабя нерви с тази история, че пък може ли едно кандидатстване за градина толкова грижи да ни създава. Не ми омръзна, направо ми омръзна на омръзването!!!
![Twisted Evil](https://static.bg-mamma.com/Smileys/default/icon_twisted.gif)
Винаги може да пишете от публичния сайт.
Винаги може да пишете във форума.
Винаги може да пишете на лична поща във форума.
Разбираме, че сте изнервени и се стремим да помагаме на всички максимално бързо. Не винаги успяваме да отговорим веднага. В момента има 800 съобщения в обратна връзка, които ще се опитаме да отговорим днес.
Пишете на лична поща какъв е проблема Ви?
Да, сигурно сте прави, но се изнервих, тъй като предоставяте тази възможност за обратен контакт през страницата за кандидатстване, където е мястото за уреждане на тези проблеми, познавам доста хора, които не влизат в БГМамма, а с тях как мислите да кореспондирате при случай като моя? Не искам да зараждам поредното мърморене. Надявам се искрено да нямам повече проблеми за които да сезирам, аз не искам да ви товаря с поредните обратно зададени въпроси, но нямам друг избор! Щом и директорите започнаха да си измиват ръцете с вас, нещата никак не са добре според мен!
Това е някакъв единичен проблем. Пишете ни на лична поща какъв ви е мейла, за да го проверим.
Директорите не си измиват ръцете, а правилно Ви насочват към нас по въпроси за правилата и работата на системата. Не очаквайте директорите да знаят подробности за системата.
Нещата са стабилни и продължаваме по плана. Няма причини да разпространявате несигурност.