ОДЗ и ЦДГ В СОФИЯ - кандидатстване 2009/2010

  • 78 314
  • 1 515
# 195
Аз пак да си копна въпроса ,защото ми го подминахте.Имам един въпрос към kg.sofia.bg  регистрирала съм дете вчера ,но все още не се е появило в списъка на желаната градина.На колко време се обновява информацията?


Не се безпокойте. Списъците се актуализират само веднъж на ден - към края на деня. Утре ще видите кандидатурите си в списъците.
Жената е регистрирала детето вчера и ако списъците са обновени вчера към 24ч, днес детето трябва да е в списъците - а не е.
Моя приятелка актуализира профилите в системата вчера по обяд и ако списъците са обновени трябва да вижда срещу името на детето си 8 т , а тя вижда 3 - колкото бяха и вчера преди обновяването на профила. Възможно ли е списъка да се вижда във различни вариантиот различни потребители?
Виж целия пост
# 196
Както казах, отворили сме разговор с "Часът на мама". Желанието за отговори на живо идва от вас. Няма проблем, ще потърсим някое предаване. Simple Smile

Я.Дж.

А вие не трябва ли да се съобразявате с нашите желания?  Laughing

Радвам се, че разбрахте НАС родителите.   bouquet  bouquet  bouquet
Виж целия пост
# 197
Аз пак да си копна въпроса ,защото ми го подминахте.Имам един въпрос към kg.sofia.bg  регистрирала съм дете вчера ,но все още не се е появило в списъка на желаната градина.На колко време се обновява информацията?


Не се безпокойте. Списъците се актуализират само веднъж на ден - към края на деня. Утре ще видите кандидатурите си в списъците.

АМА ТЯ ВЧЕРА Е РЕГИСТРИРАЛА ДЕТЕТО, А ДНЕС НЕ ГО ВИЖДА!!!  ooooh! ooooh! ooooh! #Cussing out #Cussing out #Cussing out #2gunfire #2gunfire #2gunfire ЗАЩО НЕ ЧЕТЕТЕ!
Извинявам се за тона, но това вашето наистина на нищо не прилича!

Моля за повече конструктивност!

Напълно е възможно вчера да е направена нова регистрация, но да не са добавени кандидатури и да се получи такава ситуация.

Я.Дж.

Има такива случаи и с хора, актуализирали профилите миналата седмица. Разбира се, че е възможно да има проблеми, но не казвайте едно и също на всички - щом днес сте актуализирали, ще видите промените утре (нищо, че хората са актуализирали още миналата седмица например ...). Просто прочетете конкретния проблем, а не давайте стандартен отговор, който не отговаря на конкретната ситуация. Конструктивността трябва да идва от Вас, а не от нас в конкретния случай!  Peace

Още веднъж се извинявам за резкия тон, но проблемите наистина вече ми дойдоха вповече.  Peace Мисля, че е разбираемо.

Лек ден!!!   bouquet
Виж целия пост
# 198
Както казах, отворили сме разговор с "Часът на мама". Желанието за отговори на живо идва от вас. Няма проблем, ще потърсим някое предаване. Simple Smile

Я.Дж.

А вие не трябва ли да се съобразявате с нашите желания?  Laughing

Радвам се, че разбрахте НАС родителите.   bouquet  bouquet  bouquet

Simple Smile Simple Smile Грях ви на душата, ако кажете, че не се съобразявам с родителите. Всичко, което правим от година и половина насам е заради вас и във ваш интерес. Денонощната работа, също. Simple Smile Simple Smile

Я.Дж.
Виж целия пост
# 199
Аз пак да си копна въпроса ,защото ми го подминахте.Имам един въпрос към kg.sofia.bg  регистрирала съм дете вчера ,но все още не се е появило в списъка на желаната градина.На колко време се обновява информацията?


Не се безпокойте. Списъците се актуализират само веднъж на ден - към края на деня. Утре ще видите кандидатурите си в списъците.

АМА ТЯ ВЧЕРА Е РЕГИСТРИРАЛА ДЕТЕТО, А ДНЕС НЕ ГО ВИЖДА!!!  ooooh! ooooh! ooooh! #Cussing out #Cussing out #Cussing out #2gunfire #2gunfire #2gunfire ЗАЩО НЕ ЧЕТЕТЕ!
Извинявам се за тона, но това вашето наистина на нищо не прилича!

Моля за повече конструктивност!

Напълно е възможно вчера да е направена нова регистрация, но да не са добавени кандидатури и да се получи такава ситуация.

Я.Дж.

Има такива случаи и с хора, актуализирали профилите миналата седмица. Разбира се, че е възможно да има проблеми, но не казвайте едно и също на всички - щом днес сте актуализирали, ще видите промените утре (нищо, че хората са актуализирали още миналата седмица ...). Конструктивността трябва да идва от Вас, а не от нас в конкретния случай!  Peace

Още веднъж се извинявам за резкия тон, но проблемите наистина вече ми дойдоха вповече.   bouquet

Пишете на обратна връзка, ще проверим за всеки такъв случай. Това, ако е проблем, въобще не е масов.
Не се безпокойте. Ще помогнем на всеки!

Я.Дж.
Виж целия пост
# 200

Приключваме участието в тази тема за днес.


Колегите трябва да отговорят на запитванията в обратна връзка от вчера и онзиден.

А аз трябва да довърша обобщените въпроси и отговори, което не успях да довърша снощи.

До утре!

Я.Дж.
Виж целия пост
# 201
Както казах, отворили сме разговор с "Часът на мама". Желанието за отговори на живо идва от вас. Няма проблем, ще потърсим някое предаване. Simple Smile

Я.Дж.

А вие не трябва ли да се съобразявате с нашите желания?  Laughing

Радвам се, че разбрахте НАС родителите.   bouquet  bouquet  bouquet

Simple Smile Simple Smile Грях ви на душата, ако кажете, че не се съобразявам с родителите. Всичко, което правим от година и половина насам е заради вас и във ваш интерес. Денонощната работа, също. Simple Smile Simple Smile

Я.Дж.

Айдеее, сега и за грехове заговорихме.  Laughing Wink Тук Бог и греховете нямат нищо общо!   Grinning  Всичко е деяния човешки, деяния от простосмъртни за простосмъртни ...  Wink  Най-обикновена работа.  Simple Smile

Вярвам, че работите усилено, но наистина проблемите са повече, отколкото трябва да бъдат.  Peace

Оставям Ви намира за днес, че сигурно Ви вдигнах кръвното.  Simple Smile

Лек и весел ден! Успех в работата!   bouquet

П. С. Надявам се мнението да не бъде изтрито, защото е част от разговор с Вас и ми се иска да си го прочетете, когато имате възможност.
Виж целия пост
# 202
Аз все не мога да вляза в системата за да актуализирам профила на дъщеря си. Кликвам върху "Вход в системата" и ме праща на екран "Страницата не може да бъде показана". Има ли някакво значение по кое време на деня се опитвам да вляза?
Виж целия пост
# 203
Предполагам, че вече е задаван този въпрос, но естествено, въпреки, че се старая да следя темата, няма как да прочета всичко... Става въпрос за ДК3: Семейството живее на територията на административния район на детската градина (може да се определи повече от един район за градини на границата между административни райони). Конкретно ме интересува 120 ОДЗ, което е в район Възраждане. Аз съм в район Красна поляна, но това ОДЗ ми е на 5 мин. път пеша, докато за ОДЗ-тата в район Красна поляна трябва да ползвам транспорт и то за няколко спирки. Според мен 120 ОДЗ е точно пример за градина на границата между административни райони, но аз нямам 0,1 т. за тази градина. Въпросът ми е, как мога да разбера кои райони /различни от административния й район/ покрива дадена детска градина?
Виж целия пост
# 204
Че каква им е работата на ИСОДГ да публикуват писмото?!?!

 ПП Благодаря,че вчера публикувахте приблизителния брой на кандидатствали деца.

Този брой ще се променя следващите седмици. В началото на май ще е по-ясно.
Виж целия пост
# 205
Не. Не можем да правим каквито промени си поискаме. Има ясно решение на СОС и педагогическите съвети - третичното подреждане да става чрез входящ номер от системата. Това няма да се промени.

Въпросът е единствено по какъв механизъм ще се получава този входящ номер. Както казах, ще се допитаме до родителите. Този въпрос не влияе на първоначалното класиране, което ще е само по точки. Влияе на последващите класирания, които ще трябва да приложат третична подредба в граничните групи.

Я.Дж.

Щом Вие решавате как се получава входящия номер, значи пак Вие правите промените!  Peace Не обяснявайте неща, които съвсем очевидно не са така, както ги казвате. Вие ли решавате как се получава този входящ номер? Да! Значи Вие решавате на практика!  Peace

Ние сме предложили едно решение - с обратния брояч. Обяснили сме защо това решение е компромисно. Мисля, че родителите залужават да си кажат мнението по въпроса. Какво толкова страшно има?

Ние прилагаме утвърдените правила на Столичния общински съвет и педагогическите съвети, както и указанията от Дирекция "Образование", които се основават и на решения на Работната група.

В рамките на тези правила и указания трябва да се взимат конкретни решения, които вече са наша отговорност. Изпълнението на заявката за входящ номер е едно такова решение.

Я.Дж.

П.С. Моля, поговорете с хора, участвали в Работната група, за да имате и независим поглед относно нашата роля в цялостния процес на създаване на новите правила и процес на прием.



защо този брояч е след първо класиране
в регламента не пише че след първото класиране ще се ползва третично класиране по входящ номер
според мен децата трябва да си имат входящи номера преди първото класиране
Виж целия пост
# 206
Аз пак да си копна въпроса ,защото ми го подминахте.Имам един въпрос към kg.sofia.bg  регистрирала съм дете вчера ,но все още не се е появило в списъка на желаната градина.На колко време се обновява информацията?

На 24 часа. Пише го няколко пъти.
Последна актуализация на 15.04.2009г. 07:00h

Ми аз вчера съм регистрилала детето 13.00ч. и са минали 24ч. и след като е актуализирана съответната информация тази регистрация не е взета в предвид.
Извинете че съм попитала  Crossing Arms
Виж целия пост
# 207
Не. Не можем да правим каквито промени си поискаме. Има ясно решение на СОС и педагогическите съвети - третичното подреждане да става чрез входящ номер от системата. Това няма да се промени.

Въпросът е единствено по какъв механизъм ще се получава този входящ номер. Както казах, ще се допитаме до родителите. Този въпрос не влияе на първоначалното класиране, което ще е само по точки. Влияе на последващите класирания, които ще трябва да приложат третична подредба в граничните групи.

Я.Дж.

Щом Вие решавате как се получава входящия номер, значи пак Вие правите промените!  Peace Не обяснявайте неща, които съвсем очевидно не са така, както ги казвате. Вие ли решавате как се получава този входящ номер? Да! Значи Вие решавате на практика!  Peace

Ние сме предложили едно решение - с обратния брояч. Обяснили сме защо това решение е компромисно. Мисля, че родителите залужават да си кажат мнението по въпроса. Какво толкова страшно има?

Ние прилагаме утвърдените правила на Столичния общински съвет и педагогическите съвети, както и указанията от Дирекция "Образование", които се основават и на решения на Работната група.

В рамките на тези правила и указания трябва да се взимат конкретни решения, които вече са наша отговорност. Изпълнението на заявката за входящ номер е едно такова решение.

Я.Дж.

П.С. Моля, поговорете с хора, участвали в Работната група, за да имате и независим поглед относно нашата роля в цялостния процес на създаване на новите правила и процес на прием.



защо този брояч е след първо класиране
в регламента не пише че след първото класиране ще се ползва третично класиране по входящ номер
според мен децата трябва да си имат входящи номера преди първото класиране

Защото тези, които ще бъдат класирани по точки нямат нужда от входящ номер. Няма нужда да се създава излишно напрежение.

Заявките за входящ номер ще стават само по покана със съобщение по е-поща! (Това е промяна на предварително обявения план да става чрез директен достъп до системата, за да се избегнат дори притесненията за претоварване.)

В седмицата след първото класиране те ще са важни само за родителите на деца, които са в гранични групи. Ще има пет работни дена - каквото и да се случи, ще получат входящи номера. Става дума за не повече от 1000 потребителя.

Я.Дж.
Виж целия пост
# 208
Имам въпрос. Вчера актуализирах профила си и получих нова парола, но днес се оказа, че е изгубена някъде... Embarassed ooooh! Видях зор, докато разбера точно как да си поискам нова, но уж успях. Сега обаче не я получавам в пощата си, макар че ми изписа, че е изпратена. Веднага ли би трябвало да я получа или е възможно да има някакво изчакване?
Виж целия пост
# 209
Аз пак да си копна въпроса ,защото ми го подминахте.Имам един въпрос към kg.sofia.bg  регистрирала съм дете вчера ,но все още не се е появило в списъка на желаната градина.На колко време се обновява информацията?


Пишете на обратна връзка, ще проверим за всеки такъв случай. Това, ако е проблем, въобще не е масов.
Не се безпокойте. Ще помогнем на всеки!

Я.Дж.

Имам същият проблем и с двете ми деца  Rolling Eyes
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия