Re: Fragrancex.com - аромати и доставки-6-та тема

  • 74 954
  • 1 724
# 1 650
А в тези сайтове, дето ги намирате, имаше ли поне един получил нещо през този месец?
Имаше два-три мейла на хора получили все пак поръчаните неща, но за съжаление повечето бяха отчайващи.

Може ли линк към този сайт?
Виж целия пост
# 1 651
Ето това сайта с оплакванията от потърпевши като нас:
http://www.complaintsboard.com/complaints/wwwfragrancexcom-c37458.html
Виж целия пост
# 1 652
Ето това сайта с оплакванията от потърпевши като нас:
http://www.complaintsboard.com/complaints/wwwfragrancexcom-c37458.html

И аз го видях този сайт, но повечето съобщения са доста стари. До сега, аз поне, нямах проблем със сайта. Поръчвам от около година и то доста редовно. Винаги има недоволни, аз все още не смея да виня сайта, дано да съм права.
Виж целия пост
# 1 653
...
на вас нещо различно писаха ли ви?

Същото са ми писали и на мен.
и на мен
Виж целия пост
# 1 654
Аз също до сега не съм имала проблеми. Всичко, което съм поръчала за себе си и за приятели е дошло в рамките на срока за доставка. Все се надявам, че нещата ще пристигнат  Praynig, ама знам ли Thinking? Все пак надеждата умира последна, както се казва.
Виж целия пост
# 1 655
моята поръчка е от 19.06 шипнаха я едва на 23.06 и от тогава ни6то освен стандартния отговр
поръчах и от един друг сайт  само че дрехи -2 поръчки така и не дойде втората и си правят оглушки даже не ми и  отговарят така че проблема не е само на фраганса.аз вече се отчаях изгорях със 100$ , златна ми излезе тая поръчка  #Cussing out криза
за сега не смятам повече да поръчвам докато не се изяснят не6тата ефтино ама май излиза скъпо така
Виж целия пост
# 1 656
Ее....е...като ви чета и направо ме стяга стомаха.Прочетох и кометарите от сайта,който сте пуснали ,като линк..2 месеца в посочения пример си е бая време ,а и тези стандартни отговори адски ме дразнят.Ми поне да си направят труда да дадат разумно обяснение за такова голямо закъснение.Никой не си е намерил парите на улицата,за да ги затварям така и някои да работи с тях.Имам усещането,че парфюите не са шипнати...Направи ми впечетление ,че като поръчах парюма за мъжо,още на същия ден беш шипнат,което не се  еслучвало никога предвид часовата разлика, няма как да е истина, освен ако не са тичали и бързали ,щОт видиш ли Бисерка бърза, няма търпение hahaha
Виж целия пост
# 1 657
Добре де, дайте тогава да спретнем едно общо писмо до комисията за защите на потребителите. Отдолу с всички имена, номерата на поръчките и сумата за която са. Ще обясним, че срокът отдавна е изтекал и че дават стандартен отговор на всички. Дали няма някой да си мръдне пръста, сигурно става въпрос за хиляди евро.
Виж целия пост
# 1 658
странното е че и двете поръчки които чакам са от различни сайтове но по едно и също време са пуснати и шипнати .а може заради кризата избиват загубите от нас .аз обаче пак им писах  да видим какво ще ми отговорят до утре но ...смятам и да звънна по елефона до сащ  от бтк ми казаха че минутата ще ми излезе 36 ст. заслужава си все пак  не са малко пари  поръчките ми #Cussing out
Виж целия пост
# 1 659
странното е че и двете поръчки които чакам са от различни сайтове но по едно и също време са пуснати и шипнати .а може заради кризата избиват загубите от нас .аз обаче пак им писах  да видим какво ще ми отговорят до утре но ...смятам и да звънна по елефона до сащ  от бтк ми казаха че минутата ще ми излезе 36 ст. заслужава си все пак  не са малко пари  поръчките ми #Cussing out

Изобщо не свързвам загубените пратки, ако изобщо са пратени с криза с криза. Кризата да не е само за тях?!?
Аз лично поръчвам от много сайтове, и то какво ли не. Досега нямам нито една пратка която не е пристигнала, освен пратката от Фрагнанса. И в случая не ми пука, понеже поръчката беше само от виалчета. И по-добре, че не е нещо, за което да ме е яд. Но от други сайтове нищо не ми се е губило.
Виж целия пост
# 1 660
Добре де, дайте тогава да спретнем едно общо писмо до комисията за защите на потребителите. Отдолу с всички имена, номерата на поръчките и сумата за която са. Ще обясним, че срокът отдавна е изтекал и че дават стандартен отговор на всички. Дали няма някой да си мръдне пръста, сигурно става въпрос за хиляди евро.
Аз съм навита за писането на общо писмо до комисията, но дали това ще помогне по някакъв начин да си получим обратно поне парите  Tired
Виж целия пост
# 1 661
Не знам, може отворено писмо с копия до компанията, бг комисия за защита на потребителите и европейска такава. Нямам идея. Поне да се разбере къде е грешката.
Виж целия пост
# 1 662
Момичета, как си обяснявате, защо би им трябвало на Фрагрансеса да не ни шипват поръчките? Ще спечелят много долари, но ще загубят верни клиенти. Това е един от най-посещаваните  сайтове е много се пазарува. Освен това е ясно че ще стане международен скандал, никой сайт не желае да се забърква в скандали и да губи клиентите си. Как смятате? Защо да не шипват?
Виж целия пост
# 1 663
Е, аз не съм сигурна, че е това, просто предположих.  Rolling Eyes Може да е някъде в някоя разпределителна станция проблема. Но съм 99% сигурна, че не е в бг митници, както те казват. Защото първо от другите сайтове идват нещата и второ поръчките от фрагрансекс ги няма в цяла Европа.
Виж целия пост
# 1 664
Е, аз не съм сигурна, че е това, просто предположих.  Rolling Eyes Може да е някъде в някоя разпределителна станция проблема. Но съм 99% сигурна, че не е в бг митници, както те казват. Защото първо от другите сайтове идват нещата и второ поръчките от фрагрансекс ги няма в цяла Европа.
Аз също мисля, че стоят някъде по контейнерите в някоя европейска митница за проверки. Дано тръгнат бързо и дойдат читави.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия