За асансьора и асансьорния техник - наистина ли е НЕДОСЕГАЕМ?!?

  • 7 621
  • 30
# 15
Не може ли домакинът на блока да контактува с него, а не да се разправяте лично. Щом са двама - обадете се на конкуренцията, т.е. на другия.
Виж целия пост
# 16
Едва ли ще ти помогна, но да кажа, че през почините дни изтървахме ключа за колата в шахтата на асансьора и след половин час дойде едно момче и ни отвори да влезем. Никога не са ни отказвали да дойдат, а в Бургас откъдето съм има само една фирма, която поддържа асансьорите в новите кооперации.
П.С. Когато не ми отговаря телефон, отивам на място. 
Виж целия пост
# 17
Не се сърди, ама се записвам, че нали съм по темата ..  Joy
Виж целия пост
# 18
Не се сърди, ама се записвам, че нали съм по темата ..  Joy

Сори за офф-а..ама ти от кога висиш там? Laughing

По темата: Обади са на конкуренцията, както е казала Лого5ка
Виж целия пост
# 19
                         В домоуправителя ли седи договорът с този техник? Прегледай го!
Виж целия пост
# 20
съберете пари и купете амортисьори за вратата. може да ги монтира всеки, не е нужно да е асансьорният техник. при нас така направихме.

при положение, че амортисьорът на вратата е повреден, той наистина няма какво да направи. няма да се бръкне за нов амортисьор в своя джоб.

звъненето по държавни агенции в случая е викане на неволята. няма да дойде. решете си проблема сами.
Виж целия пост
# 21
Решаването на проблема сами не е решение на проблема.
Веднъж влагат труд, втори път плащат за тоя труд на техника.
Виж целия пост
# 22
Днес отново никой не отговаря. Но вече и на първия номер не отговаря никой. Но се свързах  с инспекторите по асансьорите за нашата област. Ще видим там какво могат да направят.
Виж целия пост
# 23
Като му е писнало да си върши работата да си я смени. Пък.  Crossing Arms
Жалкото е че колкото е по-малък града, толкова са по-нахални и се държат така, сякаш потребителя им е длъжен, а не те да свършат работата.

Свекърва ми се чуди как да изхвърля по-малко боклук, защото боклукчиите се сърдели.  ooooh!
Колкото и да И обяснявам, че това им е работата, тя ми отвръща тук не е Варна.  Tired И е права.

Дано намериш решение напроблема.  Peace
Виж целия пост
# 24
Решаването на проблема сами не е решение на проблема.
Веднъж влагат труд, втори път плащат за тоя труд на техника.

Вълк, който и да извърши монтажа, амортисьорите за вратите няма да им ги купи асансьорният сервиз - това е ясно. нашият сервиз излезе с номера, че е задължително да се подновят, входа събра пари, купи си ги и сервизът ги монтира.

така, както го е описала авторката, излиза, че тя очаква техникът да "оправи вратите" - демек, той да купи амортисьорите и да ги монтира. е това очевидно няма как да стане и вероятно затова техникът е отговорил така.
Виж целия пост
# 25
Според мен авторката няма нищо против да даде съответния процент от сумата, необходима за закупуване на амортисьори. Но техникът трябва да им го каже, евентуално да предложи той да го закупи или да им посочи място, от където може да направи такава покупка. А той директно ги е отрязал.
Свекърва ми се чуди как да изхвърля по-малко боклук, защото боклукчиите се сърдели.  ooooh!
Уф, горката!
Виж целия пост
# 26
А защо техника да не сложи този амортисьор на вратата?
Нали това му е работата? Той поддържа, трябва да прави редовни прегледи!!

 На нас като ни откраднаха вътрешната врата (понеже е стар), ни казаха, веднага да съберем пари за нова, защото по закон, нямаме право така да ползваме асансьора! Извадиха някакви наредби, закони, одитор дойде веднага ,обясни човека нещата и така!

Виж целия пост
# 27
Мисля, че новите части не влизат в договора, ние също събирахме пари за нещо си.
Но смяната е задължение на техника. Ако стане някоя авария, ще излезе наяве,
че видиш ли, те самосиндикално са ровичкали. Нищо, че амортисьорът няма отношение към аварията.
Съгласен съм, че един по-оправен мъж ще ги смени за 5-10 минути на етаж. 
 
Виж целия пост
# 28
Нали затова плащаме абонамент. Ще ги купи, ще ги тури, пък ние ще му ги платим. Аз ако тръгна да купувам амортисьори, сигурно за Пежо ще донеса.
Виж целия пост
# 29
ПИШИ на комисията за защита на потребителите. като имат писмен сигнал са длъни да ти отговорят, ако им звъннеш веднага ще те отсвирят... Аз съм се въртяла в тоя кръг заради топлофикация. Топложикаци-фирмата за топлинно счетоводство-комисията за защита на потребителите-министерството на енергетиката - комисия за енергийно и водно регулиране-миглена кунева, която ме прати по обратния ред. Е, не издържах, но пък ми се е случвало и да надвия. Търси си правата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия