Най-хубавото място в Родопите, където сте почивали!

много благодаря за инфото   Flutter това с храната ме притеснява,че не съм фенка на готвенето по време на почивка- ще изчакаме да го пооблагородят още малко тогава,иначе за природата-няма две мнения по въпроса  yes
Мисля ,че можеше да ти приготвят храна с твой продукти в ресторантчето,но не знам подробности,може да питаш по телефона, ако се решите да тръгнете Simple Smile
За мен най-хубавото място в Родопите, където съм била е Сабазий. http://rodopiportal.com/SabaziiBG.html . Намира се точно под Белинташ. Чувствах се странно там. Валеше дъжд, планината се изпаряваше, всичко наоколо беше по-скоро приказно отколкото реално.
Само да се има предвид, че пътя до там е лош.
Само да се има предвид, че пътя до там е лош.
И там е страхотно място, а най-готиното беше мъкненето на багажа с магарето-голяма изненада настана в 12 посред нощ като пристигнахме и ни "пое" Марко. Иначе гледката от Белинташ е уникална-високо в небето, докато цялата планина е в краката ти People Angel
мамамими, вчера се върнахме от Панайотови на Доспат-благодаря ти за чудесното място,което ни откри:hug: Къщата наистина е страхотна-много чисто,уютно, заслужава си цената. С мъжа ми бяхме сами в цялата къща, не,че се заседявахме там,но и двамата обичаме като се върнем от разходка  или риба,да ни е приятно и всъщност, си бяхме като у дома. А храната..........ХРАНАТА!!!! Тази жена готви невероятно-то не бяха тутманици,мекици,супи,риби,уникални картофи....добре,че на мен не ми се лепи,но мъжът ми ще е на разтоварване поне месец. И за изненада, преди да си тръгнем ни направиха "шоколадовата лава" Wink Нина каза,че сте се обаждали и реших,че може и да се засечем,за да ти благодаря лично, но като не успяхме,приеми го от форума  Hug

Хриси, моля те дай ми координатите на тази къща Peace
за това предполагам че става въпрос Thinking
Didka_b,MЪНКИ,правилно предполагаш -Да,това е къщата-http://www.pansion-panayotovi.com/index.htm  yes Само трябва да се обадиш предварително,защото хората са от София и жената ходи там,когато има резервация
Благодаря и на двете ви  bouquet
И аз се върнах от почивка в Родопите, любимата ми планина.
Най-хубавото място в Родопите, като природа  за мен е около Чудните мостове, пътечката до близкото село, както и Триградското ждрело.Също и пътят между Доспат и Батак.

Този път бяхме в с.Буката, похвалих се в темата, която бях започнала преди време.Истински релакс, вкусна, чиста храна.Ходихме до извора на Арда, очарована съм от пътя до там.Синът ми беше толкова щастлив, туризмът е в сърцето му.макар на места да го носехме.
После отседнахме в една ведомствена учебна база до яз.Батак.Там ми е познато и сигурно, заради детето отидохме.Пак разходки.Едно от прелестните места, което открихме с мъжа ми преди години е Тошков чарк.Някога- защитена местност, забранен е бил риболовът.Тогава. преди около 5 год се наслаждавахме на дивата красота.За съжаление сега открихме това, което често се среща- тотално освинвне на района.Риболовът вече май не е забранен- в резултат боклуци, бирени и цигарени кутии, отврат.Но ние си имаме едно скътано местенце до рекичката.Там правихме пикник с приятели, наловихме раци, брахме диви ягоди ,мащерка и равнец
Този път се качихме и до Цепина.Малко ме достраша, тъй като стана инцидентно, а мъжът ми беше с джапанки и трябваше на места да носи детето.Но се справихме.За мен лично ,такива места, като крепостта Цепина са най-близо до усещането ми за история-

След почивката в Родопите ходихме и за три дни в м-тта Узана, но тъй като става вече въпрос за Стара планина, спирам разказа.Но и там е прекрасно
Светкавица, чудесно сте си прекарали.  Hug
Благодарим за разказа, липсва само снимков материал.  Flutter
това истина ли е за Тошков чарк Shocked този язовир беше също уникален-като сме ходили, не е имало жив човек-то не беше разрешен и риболова,де, но май това е начинът да не се съсипва всичко  newsm78, а от рибарника отсреща сме си купували пъстърва-истинска балканка  Party
Снимковият материал по-късно, че не мога да се оправя с техниката на мъжа ми.
Да, за съжаление е истина за Тошков чарк.Е, като казвам боклуци не е така залято, както на други места, но се срещат.Имам пред вид пътя от поделението до язовира.Тази пътека, по която обикновено ходихме пеш за мен беше някога прекрасна с мириса на хвойна, здравец и бор.Спирах се да бера диви ягоди и малини или просто да се насладя на тишината и спокойствието.

Сега, след пет години е различно.Отначало пак минахме край езерото и то е не по-малко красиво.Дебнах да снимам едно водно конче, но то беше твърде бързо и увлечено в игривия си танц.Но остатъци от боклуци на брега загрозяват гледката.По пътя, да, има хубави места.Удивлявах се на чудните борове със съвършена форма, но ми ставаше жал и гнус като гледах по пътечката обелки от вафли, цигарени кутии, изхвърлени остатъци от примамки за риба, бутилки от минерални води.До самият язовир Тошво чарк не слязохме, тъй като беше преляла водата.Но почти стигнахме до него, после се върнахме и покрай реката си имаме едно наше място на което си направихме пикник.Там, за радост е чисто, приветливо.Имаше много диви ягоди, а на другия бряг на реката, където е по-стръмно. и боровинки
Ох,като те чета и усещам мириса на боровете и билките от поляните,между дърветата Crazy Много ги обичам тези места-нагоре от Батак и Доспат-до Сърница-през Тошков чарк,Беглик и Широка поляна. Ако можех,щях да си седя там целогодишно. За седем дни почивка там, все едно не съм ходила на работа няколко месеца smile3531
Hristina 21 и аз като теб.Дори забравям откъде съм и какво работя.
Най-късно утре ще пусна снимки, имам и от беглиците
Супер! Готова съм да разглеждам, че мойте от юли месец още не съм ги извадила-като си отворя албумите- и съм пак там,зареждаш се дори от снимки- не знам каква атмосфера има в тези Родопи  newsm78