® E-bay - тема 30

  • 51 807
  • 772
# 645
Ще се върнат в картата до 2-3 дни  Peace
Виж целия пост
# 646
Ще се върнат в картата до 2-3 дни  Peace

ок, мерси. ))) то така си и пише след това, че са пратени към картата, но още не са отразени.-
Виж целия пост
# 647
Аз искам помощ с превода!
Писах на продавача с топа, че е в окаяно състояние и ще му поставя отр.фиитбек, ако не получа отговор по въпроса.
Получих това:

Hi there, very sorry you are not satisfied with the garment, i only sell items i would like to receive myself and if you are unhappy with the top then i will gladly issue you a full refund - for the top and the postage. You may just keep the top as sending it back will be more hassle than it's worth due to the price you won it for. I hope this makes up for the inconvenience, and prevents any negative feedback being left, once again my apologies and kindest regards.

И незрабрах, дали ще ми възстнанови парите и да задържа топа, защото ще е мн.скъпо да го върна. Или да си спестя отрицателния фиитбек, тъй като ще ми излезе по-евтино, отколкото да ми върне парите, а аз стоката  newsm78  newsm78
Виж целия пост
# 648
Аз искам помощ с превода!
Писах на продавача с топа, че е в окаяно състояние и ще му поставя отр.фиитбек, ако не получа отговор по въпроса.
Получих това:

Hi there, very sorry you are not satisfied with the garment, i only sell items i would like to receive myself and if you are unhappy with the top then i will gladly issue you a full refund - for the top and the postage. You may just keep the top as sending it back will be more hassle than it's worth due to the price you won it for. I hope this makes up for the inconvenience, and prevents any negative feedback being left, once again my apologies and kindest regards.
 

Пише ти, че продава само дрехи, които тя би искала да получи и ако ти не си доволна от полученото, тя желае да ти върне парите за топа и за пощенските. Да задържиш топа, тъй като изпращането му ще е излишно предвид цената, на която си го спечелила. Надява се, че това е достатъчно за причинените ти неудобства и ще предотврати поставянето на негативна оценка. И още веднъж ти се извинява и те поздравява.
Много мило и любезно писмо, според мен можеш да приемеш рефънд и да не оставяш отрицателна оценка  Peace
Виж целия пост
# 649
Аз искам помощ с превода!
Писах на продавача с топа, че е в окаяно състояние и ще му поставя отр.фиитбек, ако не получа отговор по въпроса.
Получих това:

Hi there, very sorry you are not satisfied with the garment, i only sell items i would like to receive myself and if you are unhappy with the top then i will gladly issue you a full refund - for the top and the postage. You may just keep the top as sending it back will be more hassle than it's worth due to the price you won it for. I hope this makes up for the inconvenience, and prevents any negative feedback being left, once again my apologies and kindest regards.
 

Пише ти, че продава само дрехи, които тя би искала да получи и ако ти не си доволна от полученото, тя желае да ти върне парите за топа и за пощенските. Да задържиш топа, тъй като изпращането му ще е излишно предвид цената, на която си го спечелила. Надява се, че това е достатъчно за причинените ти неудобства и ще предотврати поставянето на негативна оценка. И още веднъж ти се извинява и те поздравява.
Много мило и любезно писмо, според мен можеш да приемеш рефънд и да не оставяш отрицателна оценка  Peace

Аз дори бих писала положителна, предвид милото писмо, което ти е написала и желанието да ти върне всички пари, включително и пощенските.
Виж целия пост
# 650
Разбира се, че ще поставя положителна оценка и ще се опитам да събера най-много мили думи в даденото място  Simple Smile Общо взето и аз така си го преведох, но се усъмних, честно казано, стори ми се прекалено любезно  Embarassed 

благодаря ви!
Виж целия пост
# 651
Момичета,помагайте!Продадох очила и вече 2 дена си 4акам пари4ките.Днес писах най-у4тиво и отговора беше:Преди да ми искаш парите,аз искам да знам дали въобще ще ми ги пратиш и дали са оригинални?! #Cussing out Полудях....Отговорих и сравнително нормално  Embarassed казах и ,4е малко е закъсняла с този въпрос.И край-ни вест,ни кост.Ами сега? Колко време е нормално да изчакам и какво следва след това? Hug
Виж целия пост
# 652
Нормално е да изчакаш 7 дни, ако не си писала друг срок в обявата. Ако след 7 дни не плати, отваряш диспут за неплатена стока. Купувачът ще бъде наказан, а на теб няма да ти удържат такси за обявата. И не е трябвало да питаш купувача кога ще плати, ако си му изпратила инвойс, просто изчакваш разумния срок.
Виж целия пост
# 653
Разбира се, че ще поставя положителна оценка и ще се опитам да събера най-много мили думи в даденото място  Simple Smile Общо взето и аз така си го преведох, но се усъмних, честно казано, стори ми се прекалено любезно  Embarassed 

благодаря ви!
само дето е по добре да й пишеш положителния фийбек ,сладкато ти се отрази рефънда/връщането на парите/
така мисля аз де Peace
Виж целия пост
# 654
Нормално е да изчакаш 7 дни, ако не си писала друг срок в обявата. Ако след 7 дни не плати, отваряш диспут за неплатена стока. Купувачът ще бъде наказан, а на теб няма да ти удържат такси за обявата. И не е трябвало да питаш купувача кога ще плати, ако си му изпратила инвойс, просто изчакваш разумния срок.
и аз подкрепям пепи7096,не прави хубаво впечатление,че питаш за плащането Peace
Виж целия пост
# 655
Разбира се, че ще поставя положителна оценка и ще се опитам да събера най-много мили думи в даденото място  Simple Smile Общо взето и аз така си го преведох, но се усъмних, честно казано, стори ми се прекалено любезно  Embarassed 

благодаря ви!
само дето е по добре да й пишеш положителния фийбек ,сладкато ти се отрази рефънда/връщането на парите/
така мисля аз де Peace

А защо изобщо трябва да пише положителна оценка. Това че й връща парите не означава че е много любезна. Все пак момичето е платило за нова дреха, а е получила парцал.  Stop На мен ми се случва вече три пъти да ми изпратят уж нова дреха без етикет, която не прилича на нищо. В най- добрия случай заслужава неутрална оценка
Честно казано най- малкото считам че като клиенти е редно да получим стоката за която сме платили и ако не е такава продавачът е длъжен да възстанови платеното от купувача  Peace
Това е лично мнение, но всички знаем колко е разочароващо да получиш някой боклук  Peace
Виж целия пост
# 656
Момичета,помагайте!Продадох очила и вече 2 дена си 4акам пари4ките.Днес писах най-у4тиво и отговора беше:Преди да ми искаш парите,аз искам да знам дали въобще ще ми ги пратиш и дали са оригинални?! #Cussing out Полудях....Отговорих и сравнително нормално  Embarassed казах и ,4е малко е закъсняла с този въпрос.И край-ни вест,ни кост.Ами сега? Колко време е нормално да изчакам и какво следва след това? Hug

Аз плащам веднага но 2 пъти просто не успях и 1ния път на втория или третия ден получих имеил от продавача много мил и любезен"Ако мога да му платя до 2дни за да ми ги прати(обувките).понеже след това ще отсъства за 2 седмици"
Дори и да не е вярно поне звучеше любезно и в рамките на добрия тон...
Виж целия пост
# 657
Мерси за инфото,момичета! Hug Ще изчакам още 4 дни....mmaqyca,аз точно заради това попитах-също плащам веднага,но ми се е случвало един път да закъснея и веднага ме питаха кога ще платя.Та за това не видях нищо лошо да попитам и аз....в рамките на добрия тон)))
Виж целия пост
# 658
Купих си парфюм отFragranceX по погрешка. Как може бутон continue  да значи buy? #Crazy
 Хем се успокоявам, че така ще ги пробвам, хем ме е яд, защото нито съм чела тема с отзивите за тях, нито нищо. Най-много да се обзаведа с нещо подобно на предлаганите от ямболии...  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 659
Донка, мисля, че няма за какво да се притесняваш Wink Аз си взех преди няколко месеца F на Ferragamo оттам, проверих в баркопедия - ами оригинален си беше Simple Smile Доволен.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия