От коя банка сте доволни?

  • 45 057
  • 302
# 60
офф: Моя позната има фърст лейди, но не е известна (освен на близките си), мисля че поканата й е за лоялност и "хубави" сметки в банката, но ще й кажа да се чувства много специална, направо вип Simple Smile!
Виж целия пост
# 61
Повечето дами могат да имат
Фърст лейди,но розови.
Виж целия пост
# 62
nana77 , аз и себе си на първо място имах впредвид. Просто сме такива. Хубаво е , че някой може да каже- доволен съм от.....  Hug
Виж целия пост
# 63
Доволна съм от SG Експресбанк. Клиент съм на ДСК. Доскоро нямах оплаквания от тях, но напоследък една конкретна служителка ми лазеше по нервите (както и на други клиенти, по мои наблюдения), та взех, че се оплаках от нея. Не знам дали има резултат от това, но пък няма да сменя банката, заради едно недоразумение като нея.
Виж целия пост
# 64
Наистина въпросът ми беше От коя банка сте доволни? Когато става дума за хубави неща , рядко споделяме. А когато не сме доволни от мухата правим слон. Благодаря за мненията Ви!
Виж целия пост
# 65
ЦКБ Peace
Виж целия пост
# 66
ОББ и ДСК. От Прокредит съм също доволна, но за това, което върша като работа ОББ ми е най-изгодна. От тези три банки не мога да се оплача като обслужване и кадърност на служителите/поне в клоновете, където аз ходя/.
Виж целия пост
# 67
Зависи за какво ще ви трябва банка ... Аз от банките не съм доволна, защото имам 2-3 кредита и им плащам лихвите. Най-хубавото е като вземеш парите, ама после като почнеш да връщаш ... никоя банка не ми харесва. Също зависи в кой клон на съответната банка си. Има разлика в отношението на служителите към клиентите. Може банката да си има някаква политика на работа, ама като сложат някакви пръдли на гишетата...
Фирмата, в която работя, е клиент на Райфайзенбанк. Удобно е електронното им банкиране. Но пък и служителите в клона са добри, с изключение на една.
Така че с точност не може да се каже ..
Сестра ми има голям кредит в ЦКБ например, там са доста толерантни и не те притискат за вноската да е точно на деня, докато ОББ не си поплюват - почват се едни смс-и за неплатени вноски и т.н.
Виж целия пост
# 68
Доволна съм от Първа инвестиционна банка. Лично за мен това е най-user-friendly банката в България.
Не ме карат да попълвам разни вносни бележки, таксите има са мн ниски или нулеви, имат хубава система за онлайн банкиране.
А, щях да забравя, и служителките са компетентни и мили, а охраната винаги ми държи вратата, докато вкарам количката и ми казва Добър ден и Довиждане любезно и с усмивка.
Виж целия пост
# 69
От различни офиси на една и съща банка съм оставала с коренно различни впечатления.
Струва ми се, че ПИБ поддържат най-високо средно ниво на обслужване. Скоростта на свършване на работа при тях е най-висока - откриване или закриване на сметка, примерно.
ДСК избягвам да ползвам. Не заради обслужването, а защото по мои наблюдения е най-предпочитаната банка от възрастните граждани, което често създава тълпа и значителна загуба на време, с което не разполагам.
Това са двете крайности за мен. Всички останали, с които съм имала досег са някъде между ПИБ и ДСК.
Виж целия пост
# 70
Доволна съм от ОББ и ПИБ. Ползвам техни кредитни карти, доволна съм от облужването във всички клонове, в които съм била. Само веднъж се почувствах глупаво в ОББ, когато бях загубила или ми бяха откраднали кредитна карта, блокирали я явно след 3те неуспешни опита, а аз трябваше да платя 30 лв за новата карта. Ако ми я бяха източили щеше да е нелепо. Но след случката си я застраховах, преди това ми се стори излишно.
Недоволна-от Пощенска. Имам дебитна карта, превеждат ни заплатите там. Днес загубих повече от 40 минути, като бях предвидила не повече от 10, докато получа новата си карта. Просто целият персонал беше зает с клиент, който е унищожил кредитната си карта преди година, но това не било отразено от служителите, и по програма се води, че все още е длъжник. При все , че самата управителка каза че грешката е тяхна искаха допълнителна сума от клиента, за да му извадят удостоверение.
Виж целия пост
# 71
в ЦКБ също не ме карат да попълвам нищо аз ,за разлика от Уникредит:peace:
Виж целия пост
# 72
За мен:
Експресбанк умря преди много години - за 10 ... чека (може би бяха пощенски) по 50 долара (примерно), ме таксуваха 10*5. Добре, че не бяха 100 чека по 5 долара. Фактите може и да не ги помня точно, но остана едно лошо чувство (нали го знаете вица).

Биохим умря преди няколко години - спря дебитните си карти към Борика, а тогава много използвах epay. Ходих, питах и си направих какво - кредитна карта... в деня когато си взех картата разбрах, че съм сгрешил - подадох оплакване до себе си, взех необходимите дисциплинарни мерки и смених банката.

Пощенска банка (не е умряла) - известно време бях там. Имаше разни кредитни промоции. Когато дойде време за кредит, с кредитния инспектор не можахме да се разберем много добре - или той не знаеше за промоциите. Помня, че ме ядосваха, подробностите съм ги забравил, което говори добре за тях.

Хехе - тази тема събужда у мен асоциация за проблемите, които си имаше ПИБ поради слух пуснат именно тук - във форума на bg-mamma Simple Smile)) Последва около 30% отлив на влогове (приблизително).
Или проблемите им бяха заради новото интернет банкиране...

Доволна съм от Първа инвестиционна банка. Лично за мен това е най-user-friendly банката в България.
Не ме карат да попълвам разни вносни бележки, таксите има са мн ниски или нулеви, имат хубава система за онлайн банкиране.
А, щях да забравя, и служителките са компетентни и мили, а охраната винаги ми държи вратата, докато вкарам количката и ми казва Добър ден и Довиждане любезно и с усмивка.
ПИБ се разболя (тежко) след като си смени интернет банкирането. Писах, питах, какво да очаквам - да върнат старото банкиране? То не беше security, електронни подписи... ако не искаш, попълваш декларация и сам си носиш отговорност за парите и т.н. След това имаше малко нерви с кредита. И докато те мислеха, че съм им в кърпа вързан, аз си мислех обратното. Поговорихме, не се разбрахме и се разделихме.

За служителките - нито добро, нито лошо мога да кажа. Вече май всички са любезни. Това с банковите такси е по-дълга тема, незнам дали така могат да се сравнят две банки - такса за теглене с лява ръка, такса за теглене с дясната, за малки суми, за големи суми и т.н. Ако няма никакви такси - на загуба ли ще обслужват сметката ти.

Един диалог имах с ПИБ:
- искате ли кредитна карта... - незнам, може ли повече подробности?
- дъра-бъра... - незнам, мога ли да видя договора?
- ами туй, ами онуй, личните данни... - искам празен договор да си го чета у дома
Разпечатаха ми най-накрая, нещо се е активирало и след 1 година, писмо за 45лв. такса за Дайнърс карта... но вече беше късно.

Прокредит - с двете ръце гласувам за тях засега. Идете и вижте как работи интернет банкирането им - нямам ел. подпис; от интернет клуб мога да го ползвам и не ме е страх, че нещо ще стане; на обикновен телефон работи (а имат и телефонно банкиране, но не съм го ползвал). Не мога да кажа повече, защото аз нямам (специални) изисквания - ако не ми пречат, продължавам с тях. Това което ми трябва, го могат и го правят.

Защо да сменя клона, а не банката?!? Колко банки имат по 2 клона във вашият район?
Не считам, че аз съм виновен за проблемите (по-горе). Така да се каже, само първите две банки "умряха" - т.е. все още помня случките. След това се понаучих малко.

Колко са любезни? Все още не са отделили дори минутка време за да ми обясняват като на малоумен; не съм сигурен колко е търпението им и какво ще се случи ако не разбера бързо и питам малко повече. Офисите им са малки като в кафене - да питам ли, чакат други клиенти, чува се всичко - може би ми е неприятно всички да знаят какво питам и колко трудно схващам (и колко пари имам  Grinning ).
Виж целия пост
# 73
И аз съм за ПИБ - офисите са им супер - охраната ти отваря вратата, поздравява, сядаш и си говориш със служителката - вместо да им вися на крака, а те отдолу да ме гледат накриво.Трябваше да подпиша един документ миналата седмица - а аз бях в Банско на почивка - служителката от София ми го изпрати в клона им в Банско!!! За да ми е удобно на МЕН - Клиента! Кредитните им карти работят по цял свят, а с дебитната съм плащала и в Щвейцария и в Щатите. Няма забележки!
Виж целия пост
# 74
За мен ПИБ са върха, винаги бързи, усмихнати, любезни. Казвали са ми, че идват преподаватели от Щатите да ги обучават как да се държат с клиенти и затова разликата между тях и другите е много голяма. не случайно  за поредна година взимат приза банка на клиента - и аз гласувах за тях!
winter_wolf, не си светнат - интернет бакирането им е много добро сега - в началото имаше малко проблеми, но сега го оправиха. Дори искаха съвети от клиенти в блога си - и доста неща ги направиха както клиентите поискаха.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия