От коя банка сте доволни?

  • 45 073
  • 302
# 210
От никоя не съм доволна - всички искат лихви за кредитите.
Виж целия пост
# 211
Аз съм клиент на СЖЕкспресбанк и съм много доволна Peace


 newsm10....Аз също...от девет години съм техен клиент и съм много,много доволна...ползвам и Интернет банкирането им от чужбина и съм о.к с тях...преди това бях на Булбанк...но не се разделихме в много добри отношения


Напишете го с големи червени букви - белким, го прочете някой и се сетят да ми увеличат заплатата.
Виж целия пост
# 212
Аз да ви споделя съм доволна от Райфаизен банк,вече 3 години съм техен клиент и съм доволна.Имам и интернет банкиране и инфото се актуализира на час.
Виж целия пост
# 213
Аз съм доволна от ДСК Банк и Пощенска Банка  Peace
Виж целия пост
# 214
Виж на това му се казва сървис
Навремето преди 15 години работех за чужденец, който дойде да прави бизнес в бг. Човекът се потрисаше и все още го прави при нивото на сървиса в бг.
Когато отваряхме обектите му не можехме и да си помислим да отворим без голям пепелник отвън и държач за кучета. Човекът ни даваше чеклист от задължителни неща - между които и автомат за врата, през 94та това беше по-скоро лукс, и там беше и поставката за кучета. Дори малък обект, но всичко беше помислено до ента степен. Просто идваш и няма как да не си оставиш парите и да си тръгнеш доволен.
Това бг банките не го умеете и огромна заслуга имат примерно изтрещялите пенсионери рода на ръководството, наречени охрана.
Банките не са кабарета, нито хипермаркети. Те държат спестяванията на хората и трябва да вдъхват респект и доверие.
Да не забравяме, че тях и няколко десетки хиляди печалба не могат да ги впечатлят дотолкова, че да правят компромиси с някакви принципи заради един човек.

Тези хипер богатите, дето могат да впечатлят банките почти никога не ходят лично там, да не говорим пък да го съчетават с разходка на кучето  ooooh!

Виж когато става въпрос за казино, всякакви глезотийки можеш да очакваш! А също и в луксозните публични домове.  Peace
Виж целия пост
# 215
Здравейте! Интересува ме от кой банка сте най-доволни като обслужване, отношение къв клиент и т.н.

Клона на Пощенска на ул. Солунска, София
Виж целия пост
# 216
...Банките не са кабарета, нито хипермаркети. Те държат спестяванията на хората и трябва да вдъхват респект и доверие.
Да не забравяме, че тях и няколко десетки хиляди печалба не могат да ги впечатлят дотолкова, че да правят компромиси с някакви принципи заради един човек...
                                 Извинявай, но отивам сутринта, сядам си на столчето и поздравявам с 'Добро утро'. Отговарят ми троснато 'Какво?'. Повтарям 'Добро утро', отговорът е още по-троснато 'Е кажете, де'  Rolling Eyes. Малко нещо, но прави впечатление. Едно от нещата, заради които смених банката. Не най-важното, но важно.
Виж целия пост
# 217
...Банките не са кабарета, нито хипермаркети. Те държат спестяванията на хората и трябва да вдъхват респект и доверие.
Да не забравяме, че тях и няколко десетки хиляди печалба не могат да ги впечатлят дотолкова, че да правят компромиси с някакви принципи заради един човек...
                                 Извинявай, но отивам сутринта, сядам си на столчето и поздравявам с 'Добро утро'. Отговарят ми троснато 'Какво?'. Повтарям 'Добро утро', отговорът е още по-троснато 'Е кажете, де'  Rolling Eyes. Малко нещо, но прави впечатление. Едно от нещата, заради които смених банката. Не най-важното, но важно.
Това е проблем, произхождащ от конкретен служител и от това, че обществото ни все още си затваря очите за лошото обслужване.
Ръководството на нито една банка, оперираща в България не би толерирало подобно отношение към клиентите.
Съвсем справедливо възмущение от ваша страна, друг е въпроса дали си е струвало всички неудобства по смяна на банката. Едно оплакване до Централата е щяло да ви помогне. Още повече, че и на новото място не сте застрахован от подобни случаи.
Виж целия пост
# 218
...Съвсем справедливо възмущение от ваша страна, друг е въпроса дали си е струвало всички неудобства по смяна на банката. Едно оплакване до Централата е щяло да ви помогне. Още повече, че и на новото място не сте застрахован от подобни случаи.
                               Имах взимане-даване с няколко банки, редуцирах ги на база и на този критерий. Но не, не става дума за конкретен служител, няколко пъти посетих банката в рамките на месец - подобно беше. Закрих си сметките при тях (СИбанк) и допълних други (ПИБ).
Виж целия пост
# 219
...Съвсем справедливо възмущение от ваша страна, друг е въпроса дали си е струвало всички неудобства по смяна на банката. Едно оплакване до Централата е щяло да ви помогне. Още повече, че и на новото място не сте застрахован от подобни случаи.
                               Имах взимане-даване с няколко банки, редуцирах ги на база и на този критерий. Но не, не става дума за конкретен служител, няколко пъти посетих банката в рамките на месец - подобно беше. Закрих си сметките при тях (СИбанк) и допълних други (ПИБ).

Разбирам напълно. Все пак е хубаво да бъде уведомена централата за цялостната обстановка. Ще вземат мерки. Щом е толкова масово значи има проблем и по отношение на ръководителя на съответния клон или офис.
Виж целия пост
# 220
...Съвсем справедливо възмущение от ваша страна, друг е въпроса дали си е струвало всички неудобства по смяна на банката. Едно оплакване до Централата е щяло да ви помогне. Още повече, че и на новото място не сте застрахован от подобни случаи.
                               Имах взимане-даване с няколко банки, редуцирах ги на база и на този критерий. Но не, не става дума за конкретен служител, няколко пъти посетих банката в рамките на месец - подобно беше. Закрих си сметките при тях (СИбанк) и допълних други (ПИБ).

Разбирам напълно. Все пак е хубаво да бъде уведомена централата за цялостната обстановка. Ще вземат мерки. Щом е толкова масово значи има проблем и по отношение на ръководителя на съответния клон или офис.
                               От една страна така е правилно  Peace. От друга страна как се контролира работата на служителите там? Има камери, вероятно има и записи... Ползва ли ги някой с такава цел или са само за целите на сигурността?
Виж целия пост
# 221
От една страна така е правилно  Peace. От друга страна как се контролира работата на служителите там? Има камери, вероятно има и записи... Ползва ли ги някой с такава цел или са само за целите на сигурността?

Банките използват всички средства за подсигуряване на доброто обслужване. Повечето вече имат дори екипи в Централните си управления, които се занимават изключително с качеството на обслужване. На всяка жалба се обръща специално внимание.
Между другото, доколкото се сещам повечето банки предоставят възможност жалби да се пускат директно в сайтовете им. Може да пробвате, ще отнеме малко време.
Виж целия пост
# 222
Работата на служителите като качество на обслужване се наблюдава и контролира както от вътрешни структури, така и от външни - "таен клиент"напр. Камерите не оценяват нивото на обслужване.
Подкрепям горното мнение, че дори решението за смяна на банката да е окончателно, то хубаво би било банката да бъде информирана относно причините. И това правило важи не само за тях, а и за всички, които работят в сферата на услугите и държат на доброто обслужване на клиентите. Обратната връзка е много важна в случая.
Виж целия пост
# 223
Виж на това му се казва сървис
Навремето преди 15 години работех за чужденец, който дойде да прави бизнес в бг. Човекът се потрисаше и все още го прави при нивото на сървиса в бг.
Когато отваряхме обектите му не можехме и да си помислим да отворим без голям пепелник отвън и държач за кучета. Човекът ни даваше чеклист от задължителни неща - между които и автомат за врата, през 94та това беше по-скоро лукс, и там беше и поставката за кучета. Дори малък обект, но всичко беше помислено до ента степен. Просто идваш и няма как да не си оставиш парите и да си тръгнеш доволен.
Това бг банките не го умеете и огромна заслуга имат примерно изтрещялите пенсионери рода на ръководството, наречени охрана.
Банките не са кабарета, нито хипермаркети. Те държат спестяванията на хората и трябва да вдъхват респект и доверие.
Да не забравяме, че тях и няколко десетки хиляди печалба не могат да ги впечатлят дотолкова, че да правят компромиси с някакви принципи заради един човек.

Тези хипер богатите, дето могат да впечатлят банките почти никога не ходят лично там, да не говорим пък да го съчетават с разходка на кучето  ooooh!

Виж когато става въпрос за казино, всякакви глезотийки можеш да очакваш! А също и в луксозните публични домове.  Peace

не виждам с какво банката е по-различна от обикновен хипермаркет - едното ми продава сирене и хляб, другото услуга
никакъв респект и доверие - те са просто хора, които ме обслужват, точно толкова колкото хим чистене - едното оперира с парите ми, другото с дрехите ми и двете за да ме спечелят трябва да се потрудят, а не да ми вдъхват респект и доверие - това ми звучи като страхопочитание, да не съм в мавзолей  Joy
явно сте някакъв мениджър в бг банка и мисленето ви е първоначално изкривено
както и да е, видяхме, че системите ви не са толкова перфектни и едните реклами по тв, преди за кредити, сега за депозити и скъпите наеми, които плащате/плащахте далеч не са достатъчни
и не ги мислете тези където могат да впечатлят банката със хипербогатството си, понякога минават от там точно с кучето си, само че вие няма как да го видите, защото сте заети да гледате в грешната посока.
Това разбира се, е мое лично мнение и нямам никакво намерение да ви убеждавам, защото виждам че мислим съвсем, съвсем различно.
Виж целия пост
# 224
не виждам с какво банката е по-различна от обикновен хипермаркет - едното ми продава сирене и хляб, другото услуга
никакъв респект и доверие - те са просто хора, които ме обслужват, точно толкова колкото хим чистене - едното оперира с парите ми, другото с дрехите ми и двете за да ме спечелят трябва да се потрудят, а не да ми вдъхват респект и доверие - това ми звучи като страхопочитание, да не съм в мавзолей  Joy
явно сте някакъв мениджър в бг банка и мисленето ви е първоначално изкривено
Моята длъжност или месторабота нямат отношение към темата.
Основното, което отличава банката от казиното, хипермаркета и хим.чистене е, че там хората получават заплатите си и държат спестяванията си. И да, независимо големи или малки суми, хората трябва да се доверят, за да работят точно с конкретна банка. Последните години банките в Щатите масово фалират, хората още помнят фалитите на българските банки, пирамидите, където изгоряха паричките им. В химическото чистене доверяваме дрехите си, но едва ли можем да сравняваме загубите в единия и другия случай...
На всички е ясно, че повечето банки не желаят да работят с кои да е клиенти (за разлика от казината и химическото). При тях не важи правилото "Парите не миришат". Например, ако е известно, че определена компания се занимава с някаква нелегална дейност и т.н. банките не желаят да работят с нея.
Бизнесмените едва ли биха били успешни такива, ако избират банка според това къде могат да влязат с кучето си. Такива хора уважават парите и предпочитат сигурността и добрите преференциални условия по всички други продукти на банката. Освен това вече повечето банки в БГ имат ВИП офиси и там има по-специално отношение, по-специални условия, но не съм чула да пускат с кучета...

Все пак, съгласна съм с вас принципно, че има много да се желае по отношение на обслужването в България, само че примера е ужасен, според мен.
Но от друга страна са ми антипатични хора, които очакват да им се мазнят фалшиво, да се кикотят на всяка излязла от устата им дума, брр гадноооо само като си го представя и ме втриса (винаги съм се чудила, не го ли усещат).

Аз като потребител предпочитам да ме обслужват любезно, честно, бързо и компетентно, обичам подаръци и специални отстъпки за редовни клиенти и ако ме накарат да избера точно едно от всички изброени неща, което да отпадне, то това ще е любезността.

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия