От коя банка сте доволни?

  • 45 069
  • 302
# 240
ПИБ чакат своя милионен клиент, ще му подарят кюлче злато. Аз вече съм им клиент и няма да ме огрее, но пък съм много доволен. Правя сравнение с няколко други банки, които няма да ги назовавам. За това пък, може някоя наградка от томболите, които разиграват постоянно. Я плазмичка, я уикиенд за двама в Банско.
Виж целия пост
# 241
Работната заплата сваля лихви по кредити
Валентина ИЛИЕВА
Ако клиентът я превежда по сметка в банката, отстъпката е около 1-2%
Превод на работна заплата по сметка в банката, която отпуска заем, е условието, което води до намаляване на лихвата по кредита. Това показват офертите на водещи банки в банкирането на дребно през февруари. Ако кредитополучателят превежда заплатата си през банката, намалението е с около 1-2 процентни пункта. Условието се прилага както за потребителски, така и за ипотечни заеми. Преводът на трудовото възнаграждение по сметка в банката, която отпуска заема, беше едно от по-рестриктивните условия, които банките въведоха отново със задълбочаването на кризата и затягането на стандартите за кредитиране. По време на кредитния бум преди кризата това изискване беше постепенно отпаднало като задължително. Сега наличието му вече се свързва с намаляване на лихвен процент, тоест ползване на облекчение в условията по кредита. Това може да се тълкува като сигнал за желанието на банките да активизират политиката си в кредитирането. В обявената промоция на Банка ДСК за потребителски кредит се казва, че банката предлага на клиентите си до 1% по-ниски лихвени нива за кредити за текущо потребление в левове и евро, като условието е те да превеждат или да поемат твърд ангажимент
да превеждат в банката своята работна заплата или пенсия, или поне 70% от свои постъпления от доходи от извънтрудови правоотношения. Пощенска банка също дава по-ниска лихва по ипотечен кредит "Сигурен дом" при превод на работна заплата по сметка в банката. При изпълнение на това условие лихвата е 7.35% в евро. Намаление средно с 2% на лихвите по потребителски кредити предлага и ПИБ, при условие че клиентът получава трудовото си възнаграждение по сметка там. В този случай лихвата е 12.89%, а за останалите клиенти лихвеният процент е 14.89%. Друг сигнал за желание за размразяване на свитото кредитиране е пускането на пазара на оферти за кредити, които доскоро бяха изключителна рядкост. От началото на февруари шест банки обявиха нови предложения на пазара - Уникредит Булбанк по ипотечен кредит, Банка ДСК - потребителски заем, Пощенска банка - потребителски заем с ипотека "Активни пари", ПИБ - потребителски, СИБанк - пакети от потребителски заеми с различни условия според клиентските групи, МКБ
Юнионбанк - ипотечен кредит "Домът" с лихва 7.40% в евро за първата година и до 80% финансиране от банката. Причината за оживлението в предложенията според банкери е фактът, че банките имат натрупана ликвидност и нужда да отпускат кредити, тъй като това е бизнесът им. Важно обаче е клиентите да могат да отговорят на условията и да имат финансови възможности да обслужват задълженията си, допълват те. Прогнозите са, че активността ще бъде в сегмента на ипотечното кредитиране. Причините са по-сигурното обезпечение, както и по-ниският процент провизии (заделят по-малко средства), които банките начисляват при просрочие на този тип заеми в сравнение с потребителските.
Виж целия пост
# 242
Банките пускат нови електронни услуги и продукти

Банките подготвят още нови продукти, които ще са свързани с електронното банкиране. То навлиза все повече на пазара, обясняват банкерите. Бъдещето на банковия сектор ще е "банката в джоба на клиентите", посочиха експерти от УниКредит Булбанк. Ако клиентите досега избираха банка по джоба си, сега ще могат да сложат банката "в джоба си", обясниха още от трезора. Според специалистите от УниКредит Булбанк скоро клиентите на по-големите банки в България ще се радват на разнообразни активни услуги, до които ще имат достъп и от мобилния си телефон.
Развитие
Всеки месец има все повече регистрации във виртуалния ни клон, заяви Милка Тодорова, директор "Банкиране на дребно" в Първа инвестиционна банка. За последното тримесечие на 2009 г. Райфайзенбанк отчете 16% ръст на клиентите в системата за онлайн банкиране. Вече почти всеки десети българин е ползвал или ползва периодично различни електронни справочни и платежни услуги на банкомат, ПОС терминал или през специализирани страници в интернет. Транзакциите, извършени по този алтернативен начин , се удвояват ежегодно в последните няколко години, обясниха от УниКредит Булбанк.
Възрастовата граница на потребителите на електронни банкови услуги непрекъснато се повишава, посочиха от различните трезори у нас. От УниКредит Булбанк посочиха, че доскоро горната възрастова граница на клиентите е била между 40 и 45 години, а сега и 60-годишните потребители не са изключение.
Предимства
Клиентите предпочитат онлайн банкирането, защото е много удобно, обясни Милка Тодорова. То е голямо удобство, защото дава достъп на клиентите до средствата им във всяко време на денонощието, допълни тя.
Според нея друго предимство е, че онлайн банкирането спестява много време.
Извършване на превод през интернет банкиране отнема на потребител максимум 3 минути, а извършване на превод в банков офис - около 17 минути, посочиха от УниКредит Булбанк. Банките предлагат и по-ниска цена за преводи през електронен канал.
Прогноза
От УниКредит Булбанк прогнозираха, че скоро не само лихвите ще бъдат критерии за избор на банка, а и функционалното разнообразие в интернет банкиранията. Печеливши от конкуренцията в електронните услуги, която се наблюдава между трезорите, ще бъдат клиентите, обясниха от различните банки у нас.
Текст под снимка:
Онлайн банкирането ще става все no-привлекателно за клиентите
Виж целия пост
# 243
Освен всичко с което се опитват да ни спечелят банките, мен силно ме впечаляват и със социалната политика която водят( ако водят такава). Ето от днешната преса давам за пример:

ПИБ дари противогрипни ваксини на Фондация „Работилница за граждански инициативи”
12 Март 2010 | 10:22 | PR Kernel | Новини

26 организации от цялата страна кандидатстваха с проекти за финансиране на социални дейности пред Фонд „Социална отговорност на ПИБ” и в момента тече процедура по оценка на техните предложения. Очаква се до края на месец март т.г. ФГРИ да обяви резултатите от конкурса и от 1 април 2010 г. да стартира подписване на договори със спечелилите организации и практическото изпълненеие на проектите.
През настоящата година приротитет за Фонда ще е ресоциализацията и професионалната квалификация на деца от институциите на възраст между 14 и 18 години. Тези деца именно завършват училище или им предстои в близко бъдеще да завършат и са в етап, в който трябва да решат въпроса за своето професионално обучение и реализация от една страна и от друга - да напуснат Дома и да се влеят в „нормалния” живот
Участниците в конкурса са Областен съвет на БЧК; Артистичен свят на младежта; Сдружение "ДЕДАЛ"; Сдружение за социална подкрепа "Закрила"; ДРЗ "Мисъл"; СНЦ "Асоциация детство за децата"; Сдружение за модерна култура; Сдружение "Център за развитие - Попово"; Сдружение "Знание"; Гражданско сдружение "Алтернатива 55"; Сдружение "Български Червен кръст", Областен съвет на БЧК – Пловдив; Асоциация "Голям брат Голяма сестра - България"; Фондация "Стъпка за България"; Сдружение "ЗОВ" "Надежда за нас - 2008"; Българско училище за политика; Фондация "Благотворител"; Фондация "Джулай джаз"; СНЦ "Мисия култура"; Фондация Аутуърд Баунд -България"; Федерация Български Пациентски Форум; Сдружение "Развитие и подкрепа на ромските жени и деца"; Сдружение "Регионална асоциация на училищните психолози и педагози - Бургас"; Сдружение "Европейска асоциация за теб"; СНЦ в обществена полза за младежки инициативи и междукултурна интеграция във формалното и неформалното образование - ГРАНКИ", Сдружение „Прегърни ме”.
Инициативите, които ще се разглеждат с приоритет, ще са такива, които обединяват различни групи от хора и институции от едно населено място, сплотени от идеята за подкрепа на децата, лишени от родителски грижи. Предимство ще имат и инициативи, които предлагат иновативни решения или алтернативни възможности за личностното развитие или професионалната реализация на децата.
Виж целия пост
# 244
Още през Декември Райфайзен стартираха "Избери за да помогнеш" Peace Много положителна инициатива според мен   bouquet
Виж целия пост
# 245
От няколко години съм клиент на Булбанк. Досега не съм имала проблеми с тях.  Peace
Виж целия пост
# 246
От скоро съм клиент на ПИБ и за сега съм доволна, избягах от Пощенска
Виж целия пост
# 247
Има ли наин да се осведомя от таксите за международни преводи на всички банки? Или трябва да ги прозвъня една по една?
Виж целия пост
# 248
Има ли наин да се осведомя от таксите за международни преводи на всички банки? Или трябва да ги прозвъня една по една?
Може и в сайтовете им да провериш.
Не съм сигурна в сайта моитепари - дали са дадени.
Виж целия пост
# 249
Има ли наин да се осведомя от таксите за международни преводи на всички банки? Или трябва да ги прозвъня една по една?
Тарифата на всяка банка трябва да е качена на официалния сайт. Най-скъпо е без сметка, а най-евтино чрез онлайн банкирането.
Виж целия пост
# 250
Има ли наин да се осведомя от таксите за международни преводи на всички банки? Или трябва да ги прозвъня една по една?
Тарифата на всяка банка трябва да е качена на официалния сайт. Най-скъпо е без сметка, а най-евтино чрез онлайн банкирането.
Чудя се в коя банка да си открия сметка за тази цел само, затова попитах
Виж целия пост
# 251
Ако имаш вече разплащателна сметка в някоя банка, по-добре използвай нея /дори и да е левова/ - не е нужно да плащаш такса поддръжка на още една сметка.
Иначе най-общо мин. такси за международен превод варират м/у 20-30 евро за суми до 10-15 хил. евро. Ако става дума за регулярни преводи, хубаво би било да бъдат извършвани в банки с добра кореспондентска мрежа, където могат бързо и адекватно да реагират при възникнал проблем.
Виж целия пост
# 252
Има и други банки, които работят с удължено работно време и събота. Аз съм към Прокредит и там също е така.

 Peace Освен от удълженото работно време, което ми е доста удобно, съм доволна и от интернет банкирането и от обслужването в ПроКредит банк.
Виж целия пост
# 253
Аз точно от интернет банкирането на Прокредит избягах  и сега съм в Уникредит Булбанк. Засега нямам проб с тях.
Виж целия пост
# 254
Доволни сме от Прокредит Банк.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия