Работа на кораб, круиз

  • 344 332
  • 842
# 825
С уважение към adelinda но не искам да воайорствам както се изразихте. Предполагам като се каже камериерка и се сещаме за някоя сцена от порно филм. Това ли става на всъщност по тези кораби? Моята приятелка ми каза че ако се качим да работим на кораб със сигурност ще я зарежа. И 2 месеца след това се качи да работи на пасажерски кораб на въпросната фирма A-ROSA. Мисля че няма значение фирмата. Просто искам да знам само това. Наистина ли е така както се говори, че като се качиш да работиш на кораб и си намираш някой който да замести половинката ти?

Иво, аз съм била пасажер на кораби. На два пъти попадахме на мъже-камериери. Така че, споко. Ако е стабилна дамата ти, нямаш проблем.  Peace
Виж целия пост
# 826
С уважение към adelinda но не искам да воайорствам както се изразихте. Предполагам като се каже камериерка и се сещаме за някоя сцена от порно филм. Това ли става на всъщност по тези кораби? Моята приятелка ми каза че ако се качим да работим на кораб със сигурност ще я зарежа. И 2 месеца след това се качи да работи на пасажерски кораб на въпросната фирма A-ROSA. Мисля че няма значение фирмата. Просто искам да знам само това. Наистина ли е така както се говори, че като се качиш да работиш на кораб и си намираш някой който да замести половинката ти?
Ако си мислиш че някой сега ще седне да ти разказва подробности от интимния си живот, сбъркал си раздела и темата. Joy
Виж целия пост
# 827
Не ме разбрахте. Не искам никой да ми разказва за интимния си живот. Просто искам да знам дали наистина е вярно това което се говори. Да или не, това е?
Виж целия пост
# 828
Не ме разбрахте. Не искам никой да ми разказва за интимния си живот. Просто искам да знам дали наистина е вярно това което се говори. Да или не, това е?

Ти наред ли си, ако приемем че говориш сериозно.? Никой няма да те изнасили.
Виж целия пост
# 829
Не ме разбрахте. Не искам никой да ми разказва за интимния си живот. Просто искам да знам дали наистина е вярно това което се говори. Да или не, това е?
Ти вероятно никога не си чувал за значението на фразата  sexual harassment,нали?И си нямаш на идея какво следва, ако има такъв от страна на мъж към жена или обратно.Едно оплакване и на второто този който си го позволява е аут.Никой не може да направи нищо против волята ти.Друг е въпроса , ако има двустранен интерес.Явно сте шавливи , за да имате такива притеснения.На вас целта ви е да работите или да се отдадете на........................?Изобщо що за безумни въпроси се задават тук. Mr. Green Mr. Green
Виж целия пост
# 830
Здравейте, съжалявам, ако въпросът ми се повтаря, но намерих изчерпателен отговор. Та, реших да се кача на круизен кораб, с два езика съм, препоръки, background и т.н., пробвах директно да кандидатствам в сайтовете на различни компании, но още нямам отговор и реших да пробвам с менингова компания. Едната е "Лъки м", обаче искам да имам и друг вариант, а във Варна са адски много, ще помоля за насоки към кои други да се обърна и колко пари се плаща (предполагам, че се заплаща) и накрая колко пари ще ми излезе, за да замина (ориентировъчно естествено).

Благодаря предварително!
Виж целия пост
# 831
Здравейте, съжалявам, ако въпросът ми се повтаря, но намерих изчерпателен отговор. Та, реших да се кача на круизен кораб, с два езика съм, препоръки, background и т.н., пробвах директно да кандидатствам в сайтовете на различни компании, но още нямам отговор и реших да пробвам с менингова компания. Едната е "Лъки м", обаче искам да имам и друг вариант, а във Варна са адски много, ще помоля за насоки към кои други да се обърна и колко пари се плаща (предполагам, че се заплаща) и накрая колко пари ще ми излезе, за да замина (ориентировъчно естествено).

Благодаря предварително!
Здравей Вики,
Не си писала на каква позиция планираш да се качиш. Относно комисионните, да плаща се. Зависи от посредника варират от нула до към 600€.
Всички разходи по заминаването пак зависи къде се качваш, повечето компании изискват сертификати и моряшки паспорт това са ти едни 300-400 лева ориентировъчно. Зависи къде ти е кораба и дали ти трябва виза, примерно за САЩ е допълнителни 200-300$+ разходи за ходене до София. Зависи и от изискванията за медицински, моето последно беше 200€.
Дано съм ти помогнала, ако те интересува още нещо конкретно пиши ми съобщение.
Виж целия пост
# 832
Здравейте искам да попитам понеже изкарах 1 контракт на пасажерски кораб в САЩ и сега се водя Vacation , но пратих имеил че няма да имам възможност да се кача на уречената от компанията дата поради семейни проблеми, отговориха ми че в най-скоро време някои от отдела на разпределението ще се свърже с мен и вече мина цяла седмица, искам да знам дали някои знае как протичат такива случаи и дали е възможно да си загубя правата да се кача отново с тази компания поради неспазване на уговорената дата и колко време може да отнеме докато се свържат с мен за новата ми дата на заминава ( при положение че съм им казал след коя дата мога да замина отново) ? благодаря предварително Simple Smile
Виж целия пост
# 833
здравейте, някой има ли информация относно работата за  NORWEGIAN CRUISE LINE ?
Виж целия пост
# 834
Здравейте, съжалявам, ако въпросът ми се повтаря, но намерих изчерпателен отговор. Та, реших да се кача на круизен кораб, с два езика съм, препоръки, background и т.н., пробвах директно да кандидатствам в сайтовете на различни компании, но още нямам отговор и реших да пробвам с менингова компания. Едната е "Лъки м", обаче искам да имам и друг вариант, а във Варна са адски много, ще помоля за насоки към кои други да се обърна и колко пари се плаща (предполагам, че се заплаща) и накрая колко пари ще ми излезе, за да замина (ориентировъчно естествено).

Благодаря предварително!


Компанията , която не взима комисионни и е адски коректна е Коузон , те са оторизирани да качват
Виж целия пост
# 835
Здравейте, нов съм тук, но прочетох доста интересна информация по-горе относно работа на круизни кораби. Април месец бях в София за да се явя на презентация на Коузон и непосредствено след това да се проведе и интервю с присъстващите. След краткото интервю ми записаха данните и по техни думи (след като кандидатствах за барман) ставам като за начало за "бар-бек" и казаха, че до две седмици по мейл ще ми изпратят информация дали някоя компания се интересува от мен.
До седмица получих мейл, че Роял Карибиан Инт. ще провеждат интервю в най-скоро време и че мога да кандидатствам за работа на техните кораби. Проведох 2-3 предварителни интервюта с представител на "Коузон" по скайп, при което след последното такова, ми казаха че всъщност ще имам възможност да кандидатствам за "Бар-сървър" (което си е таван разлика и в заплащане и в позиция). Стигнах до скайп интервю с представител на "Роял" при което всичко мина нормално и след два дена получих мейл, че съм одобрен за позицията. След това вече кореспондирах по мейл с представител на "Роял" като му предоставих документи от рода на преведени досие, препоръки и т.н. (документи, които така или иначе вече си представил на "Коузон" за да се стигне до тук) както и формуляри, които трябваше да сканирам подписани. Получих обаждане от Маями, ФЛ за да се уверят, че аз отговарям на дадения номер, както и трябваше да прегледам доста презентации и тестове след тях в сайт, даден ми от "Роял", та както и да е.
След като получиха всичката им нужна информация, получих мейл, че отново "Коузон" отговарят от сега нататък за процеса. Изчаках около месец, след което направих скайп разговор с техен представител (Коузон), при което ми обясниха, че от техния опит може да отнеме между 6-8 месеца преди от Роял да потърсят моите услуги и че е възможно дори повече време, преди да се задвижат нещата.

Съжалявам за дългото резюме, но въпросите ми с две думи са :
Има ли смисъл да се притеснявам?
Нормално бавен ли е процеса на качване на кораба?
Има ли някой личен опит (да се е качвал с Коузон)?

Благодаря Ви много предварително!
Виж целия пост
# 836
Здравейте искам да попитам понеже изкарах 1 контракт на пасажерски кораб в САЩ и сега се водя Vacation , но пратих имеил че няма да имам възможност да се кача на уречената от компанията дата поради семейни проблеми, отговориха ми че в най-скоро време някои от отдела на разпределението ще се свърже с мен и вече мина цяла седмица, искам да знам дали някои знае как протичат такива случаи и дали е възможно да си загубя правата да се кача отново с тази компания поради неспазване на уговорената дата и колко време може да отнеме докато се свържат с мен за новата ми дата на заминава ( при положение че съм им казал след коя дата мога да замина отново) ? благодаря предварително Simple Smile


Един контракт е много малко за да си помислите , че имате сериозни позиций в дадена компания , особено за позиций с много чакащи и желаещи да се качат.Щом им откажете ви пускат някакъв дежурен отговор , а СВто ви отива някъде на дъното на чакащите или директно в коша.Помислете си как ще се грижи за съдбата на един отделен човек компания която има 10 - 20 или 40 000 души екипажи !
Виж целия пост
# 837
Здравейте, нов съм тук, но прочетох доста интересна информация по-горе относно работа на круизни кораби. Април месец бях в София за да се явя на презентация на Коузон и непосредствено след това да се проведе и интервю с присъстващите. След краткото интервю ми записаха данните и по техни думи (след като кандидатствах за барман) ставам като за начало за "бар-бек" и казаха, че до две седмици по мейл ще ми изпратят информация дали някоя компания се интересува от мен.
До седмица получих мейл, че Роял Карибиан Инт. ще провеждат интервю в най-скоро време и че мога да кандидатствам за работа на техните кораби. Проведох 2-3 предварителни интервюта с представител на "Коузон" по скайп, при което след последното такова, ми казаха че всъщност ще имам възможност да кандидатствам за "Бар-сървър" (което си е таван разлика и в заплащане и в позиция). Стигнах до скайп интервю с представител на "Роял" при което всичко мина нормално и след два дена получих мейл, че съм одобрен за позицията. След това вече кореспондирах по мейл с представител на "Роял" като му предоставих документи от рода на преведени досие, препоръки и т.н. (документи, които така или иначе вече си представил на "Коузон" за да се стигне до тук) както и формуляри, които трябваше да сканирам подписани. Получих обаждане от Маями, ФЛ за да се уверят, че аз отговарям на дадения номер, както и трябваше да прегледам доста презентации и тестове след тях в сайт, даден ми от "Роял", та както и да е.
След като получиха всичката им нужна информация, получих мейл, че отново "Коузон" отговарят от сега нататък за процеса. Изчаках около месец, след което направих скайп разговор с техен представител (Коузон), при което ми обясниха, че от техния опит може да отнеме между 6-8 месеца преди от Роял да потърсят моите услуги и че е възможно дори повече време, преди да се задвижат нещата.

Съжалявам за дългото резюме, но въпросите ми с две думи са :
Има ли смисъл да се притеснявам?
Нормално бавен ли е процеса на качване на кораба?
Има ли някой личен опит (да се е качвал с Коузон)?

Благодаря Ви много предварително!
Няма място за притеснение.
Процеса е бавен нормално е да чакаш, има ужасно много хора от много държави чакащи.
Не съм запозната с коузон но съм чувала добри отзиви. Щроял е много желана компания така че е нормално това което описваш.
Виж целия пост
# 838
Здравейте, нов съм тук, но прочетох доста интересна информация по-горе относно работа на круизни кораби. Април месец бях в София за да се явя на презентация на Коузон и непосредствено след това да се проведе и интервю с присъстващите. След краткото интервю ми записаха данните и по техни думи (след като кандидатствах за барман) ставам като за начало за "бар-бек" и казаха, че до две седмици по мейл ще ми изпратят информация дали някоя компания се интересува от мен.
До седмица получих мейл, че Роял Карибиан Инт. ще провеждат интервю в най-скоро време и че мога да кандидатствам за работа на техните кораби. Проведох 2-3 предварителни интервюта с представител на "Коузон" по скайп, при което след последното такова, ми казаха че всъщност ще имам възможност да кандидатствам за "Бар-сървър" (което си е таван разлика и в заплащане и в позиция). Стигнах до скайп интервю с представител на "Роял" при което всичко мина нормално и след два дена получих мейл, че съм одобрен за позицията. След това вече кореспондирах по мейл с представител на "Роял" като му предоставих документи от рода на преведени досие, препоръки и т.н. (документи, които така или иначе вече си представил на "Коузон" за да се стигне до тук) както и формуляри, които трябваше да сканирам подписани. Получих обаждане от Маями, ФЛ за да се уверят, че аз отговарям на дадения номер, както и трябваше да прегледам доста презентации и тестове след тях в сайт, даден ми от "Роял", та както и да е.
След като получиха всичката им нужна информация, получих мейл, че отново "Коузон" отговарят от сега нататък за процеса. Изчаках около месец, след което направих скайп разговор с техен представител (Коузон), при което ми обясниха, че от техния опит може да отнеме между 6-8 месеца преди от Роял да потърсят моите услуги и че е възможно дори повече време, преди да се задвижат нещата.

Съжалявам за дългото резюме, но въпросите ми с две думи са :
Има ли смисъл да се притеснявам?
Нормално бавен ли е процеса на качване на кораба?
Има ли някой личен опит (да се е качвал с Коузон)?

Благодаря Ви много предварително!
Няма място за притеснение.
Процеса е бавен нормално е да чакаш, има ужасно много хора от много държави чакащи.
Не съм запозната с коузон но съм чувала добри отзиви. Щроял е много желана компания така че е нормално това което описваш.


Благодаря.
Виж целия пост
# 839
Здравейте, нов съм тук, но прочетох доста интересна информация по-горе относно работа на круизни кораби. Април месец бях в София за да се явя на презентация на Коузон и непосредствено след това да се проведе и интервю с присъстващите. След краткото интервю ми записаха данните и по техни думи (след като кандидатствах за барман) ставам като за начало за "бар-бек" и казаха, че до две седмици по мейл ще ми изпратят информация дали някоя компания се интересува от мен.
До седмица получих мейл, че Роял Карибиан Инт. ще провеждат интервю в най-скоро време и че мога да кандидатствам за работа на техните кораби. Проведох 2-3 предварителни интервюта с представител на "Коузон" по скайп, при което след последното такова, ми казаха че всъщност ще имам възможност да кандидатствам за "Бар-сървър" (което си е таван разлика и в заплащане и в позиция). Стигнах до скайп интервю с представител на "Роял" при което всичко мина нормално и след два дена получих мейл, че съм одобрен за позицията. След това вече кореспондирах по мейл с представител на "Роял" като му предоставих документи от рода на преведени досие, препоръки и т.н. (документи, които така или иначе вече си представил на "Коузон" за да се стигне до тук) както и формуляри, които трябваше да сканирам подписани. Получих обаждане от Маями, ФЛ за да се уверят, че аз отговарям на дадения номер, както и трябваше да прегледам доста презентации и тестове след тях в сайт, даден ми от "Роял", та както и да е.
След като получиха всичката им нужна информация, получих мейл, че отново "Коузон" отговарят от сега нататък за процеса. Изчаках около месец, след което направих скайп разговор с техен представител (Коузон), при което ми обясниха, че от техния опит може да отнеме между 6-8 месеца преди от Роял да потърсят моите услуги и че е възможно дори повече време, преди да се задвижат нещата.

Съжалявам за дългото резюме, но въпросите ми с две думи са :
Има ли смисъл да се притеснявам?
Нормално бавен ли е процеса на качване на кораба?
Има ли някой личен опит (да се е качвал с Коузон)?

Благодаря Ви много предварително!
Няма място за притеснение.
Процеса е бавен нормално е да чакаш, има ужасно много хора от много държави чакащи.
Не съм запозната с коузон но съм чувала добри отзиви. Щроял е много желана компания така че е нормално това което описваш.
Здравей, бих те посъветвала да бъдеш по настойчив и да им припомняш за себе си! Коузон , в момента търсят хора и за други компании, така, че ако не искаш да се качиш специално на Роял, може и друга компания.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия