Черен списък на хотелите в България!

  • 377 255
  • 1 807
# 1 680
Преди 10 г бях там служебно за 2 дни. Мноого зле беше, неотоплено /зимата/, лоша храна. В Трявна има хубави заведения. Защо сте вечеряли и втората вечер в хотела? Не ни ли хареса някъде храната, дори и платена, не си го причиняваме.
Ако се отнася до мен, естествено, че не сме вечеряли втората вечер там. Даже не сме и пробвали, спомняйки си вмирисаното пилешко. Въпреки че беше платено. И понеже любимият не разрешава да се карам, мирно си напуснахме и празнувахме другаде.
Не съм и мислила, че това може да се случи в хотел с претенции и колко звезди беше? Май 4 🤯 Не ми се беше случвало от времето на ученическите лагери да ми сервират подобна храна 😁
Виж целия пост
# 1 681
Преди 10 г бях там служебно за 2 дни. Мноого зле беше, неотоплено /зимата/, лоша храна. В Трявна има хубави заведения. Защо сте вечеряли и втората вечер в хотела? Не ни ли хареса някъде храната, дори и платена, не си го причиняваме.
Ако се отнася до мен, естествено, че не сме вечеряли втората вечер там. Даже не сме и пробвали, спомняйки си вмирисаното пилешко. Въпреки че беше платено. И понеже любимият не разрешава да се карам, мирно си напуснахме и празнувахме другаде.
Не съм и мислила, че това може да се случи в хотел с претенции и колко звезди беше? Май 4 🤯 Не ми се беше случвало от времето на ученическите лагери да ми сервират подобна храна 😁
Той и на мен не ми разрешава да се карам, ама има ситуации, в които това е неизбежно. В ресторант ни сервират развалена, ама развалена и смърдяща риба. Върнахме я естествено на сервитьора с констатацията, че не става за ядене, повече не сме повдигали въпроса, въпреки че имахме пълно право на това,  но и двете порции ни се мъдреха в сметката накрая. Е, тогава вече не се стърпях. То колкото и да искаш да не се караш, това минава всякакви граници. Те директно си ги тровят хората, че и да си плащат срещу това. Иначе не обичам и аз скандали по заведения и хотели. Но пък от няколко години твърдо и ясно си изразявам забележките и настоявам всичко да е по конец, щом съм платила съответната цена.
Виж целия пост
# 1 682
Преди 10 г бях там служебно за 2 дни. Мноого зле беше, неотоплено /зимата/, лоша храна. В Трявна има хубави заведения. Защо сте вечеряли и втората вечер в хотела? Не ни ли хареса някъде храната, дори и платена, не си го причиняваме.
Ако се отнася до мен, естествено, че не сме вечеряли втората вечер там. Даже не сме и пробвали, спомняйки си вмирисаното пилешко. Въпреки че беше платено. И понеже любимият не разрешава да се карам, мирно си напуснахме и празнувахме другаде.
Не съм и мислила, че това може да се случи в хотел с претенции и колко звезди беше? Май 4 🤯 Не ми се беше случвало от времето на ученическите лагери да ми сервират подобна храна 😁
Много се извинявам! Не съм Ви разбрала. Пишете отзиви навсякъде, където е възможно. В гугъл мапс пиша винаги, и хубави, и лоши, а и от там чета.
Виж целия пост
# 1 683
В гуугъл коментарите са компрометирани. Многократно ми се случва като оставя негативен отзив да го изтриват. Категорично няма за какво друго да се хванат, много внимавам с изразните средства. За сега форумите остават единствен реален източник на информация.
Виж целия пост
# 1 684
В гуугъл коментарите са компрометирани. Многократно ми се случва като оставя негативен отзив да го изтриват. Категорично няма за какво друго да се хванат, много внимавам с изразните средства. За сега форумите остават единствен реален източник на информация.
Явно зависи от собственика. Сега си проверих няколко отрицателни, седят си.
Виж целия пост
# 1 685
Аз на коментарите в Гугъл не вярвам. Там всеки може да напише отзив, без дори да е посещавал хотела. Веднъж прочетох коментар от моя роднина, която беше много доволна от ..... къщата за гости на сестра и. Simple Smile
Доверявам се на Букинг и Визит, там могат да оставят отзиви само реални гости.
Виж целия пост
# 1 686
Аз пък съм на мнение ,че има полза от коментарите в Гугъл.Всеки може да пише,но реални снимки отговарящи на действителността много пъти са ми от голяма полза.Личи си , когато един коментар е написан с цел реклама.Всичките ми негативни коментари писани там си стоят.Аз се забавлявам като чета за дадени места негативни коментари,а някой отговаря нападателно на всяко мнение , което съдържа и критика.Едни приятели се върнаха от Параисо в Обзор, резервацията им беше почти пред провал,вечерта преди да тръгнат им звъннали от там ,че има дублирани резервации.Заминаха след три дни,настанили ги с две деца, едното бебе в миниатюрна стая, храната ме ставала,но ако отвориш Гугъл коментари, някой много хвали хотела,а негативните коментари не се трият ,но са подложени на як хейт от страна на някой занимаващ се с хотела...
Виж целия пост
# 1 687
Не резервирам през Букинг и няма как да оставя коментар. Но пък преди да резервирам хотел чета от 3 места поне отзиви. За ресторантите няма друга опция освен гугъл. А често чета от там.
То и конкуренцията може да напише лош отзив в гугъл, както и роднините добър.
Виж целия пост
# 1 688
От опит имам огромни резерви към коментари в Букинг. И там се правят врътки.
Виж целия пост
# 1 689
Ето един хотел от букинг с отзивите (уж чудесен) https://www.booking.com/hotel/bg/boliari.bg.html

Преди 7-8 години отседнахме там и беше ужасно. Въпреки че не съм претенциозна, не държа да е луксозно, но този  хотел беше под всякаква критика. Да, на снимки са го докарали, но в действителост доста се разминават нещата.
Писала съм по-назад - стаята миришеше, студена, климатик, който не можеше да стопли (беше късна есен и ние дете на 3 г.). Отказаха да ни дадат допълнителна печка да се затопли. Рецепционистката беше груба и нелюбезна. В банята беше мръсно, студено, пръскаше вода навсякъде. В стаята миришеше много неприятно, после установих, че в едно чекмедже има мухлясал хляб. Закуската беше отврат - по зле от тази в пионерските лагери, една суха филия, едно късче масло, късче сирене и три парченца от най-евтиния салам.

Сега гледам, че на оставилите негативен коментар в букинг им се отговаря все едно те са си виновни и че едва ли не са с прекалено големи претенции.
Виж целия пост
# 1 690
Честно казано аз лично в букинг хотели с оценка под 8 дори не поглеждам.Дори за такива с 8 имам резерви.Също така винаги гледам най-новите коментари, защото нещата са динамични.
Виж целия пост
# 1 691
И аз така. В букинг поне могат да пишат само хора, които наистина са били. Сортирам винаги местата да са с оценка над 9 и чета коментарите - от най-новите назад. Ако има оплаквания, преценявам, дали това е проблем и за мен. Примерно оплакване влезе буболечка в стаята, а е къща за гости в планина, не бих отразила по никакъв начин.
Сега бяхме в къща за гости и домакинът ни разказваше от неговата гледна точка. Пристигат туристи и питат - може ли да ни приготвите закуска? Може. И после коментар в букинг - принудиха ни да вземем закуска.
Така че четете и упражнявайте критично мислене.
Има достатъчно информация за съпоставка - букинг, други платформи, гугъл....
Виж целия пост
# 1 692
Аз съм ходила на места с оценка 9,8 например и не ми е харесвало по разни причини, които да речем са важни само за мен. Неудобна баня, липса на климатик (а съм посетила хотела в период на тежка жега), неудобно паркиране на колата. Тези неща за някой друг няма да са важни и при оценката не са взети под внимание. Така че гаранция няма никога при тези рейтинги.
Виж целия пост
# 1 693
Напълно съм съгласна.Поради тази причина чета много коментари на няколко места.
Аз също не бих стъпила лятото отново в един от най-реномираните планински курорти с рейтинг 9,5 , защото няма климатици и лятото не се диша...Но го прочетох в коментарите и реших че няма да е такава драма, защото нали е в планината.Е, не познах.Нито в ресторанта, нито в останалите помещения можеше да се живее до посреднощ.
И пак е до вътрешно усещане.
Виж целия пост
# 1 694
Вече няколко пъти резервираме апартамент в различни хотели,като избираме такива с басейн.
И всичко е наред -и чистотата и храната ,за това не споменавам имена.През седмицата всичко е ок -басейна е чист,има шезлонги за всички,тишина и спокойствие.
Но в събота и неделя до басейна се допускат външни хора.Настава ад.Идват много от местните и се получава така,че за нас гостите не остават свободни шезлонги,а в басейните става пренаселено.Ами много е неприятно.А явно е масова практика.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия